Sveiki kolegos, Taip jau nutiko kad ką tik kieme atsirado dar viena mašina Jimnis. Forume truputi paliesta ši tema bet neinformatyviai, kaip ir turbūt visi savininkai yra kažkada pajautę pagrindinė jo problemą - vairo drebėjimas tarp 60 ir 80 km/h. Pagrindinės priežastys (kurias pasufleravo platusis internetas) kurios iššaukia priekinio tilto šokinėjimą ir kuris drebėjimu persiduoda į vairą ir aplamai į visą automobilį yra kelios: Ratų balansas; Vairo mechanizmo laisvumas; Škvornių(šerdesų, kingpin'ų) guolių susidėvėjimas, užrūdijimas. Važiuoklės / vairo mech. guminių detalių (sailentblokų, šarnyrų) susidėvėjimas. ir kiti mistiniai dalykai.. Taigi dabar apie reikalą, išbalansavau ratus, drebesys sumažėjo ryškiai, beveik galima būtų susitaikyti jei kasdien nevažinėti (kaip kad mano atveju - automobilis ne kasdienai), bet noras susitvarkyti automobili iki normalios eksplotacinės būklės., škvornių guoliai su tarpinėm, bei "varinėm šaibom" jau keliauja pas mane. Taip pat priskaitęs apie vairo amortizatoriaus (demferio) pastatymą kuris gelbsti.. Bet kadangi automobilis prieš mane buvo ypatingai stipriai drožiamas jaučiasi kad vairo mechanizme yra laisvumas kokrečiai nežinau kurioje vietoje laisvumas, pakeitus gumas gal kiek sumažėtų, bet greičiausiai bus per kryžmes., taigi noriu paklausti kokie būtų gydymo būdai, automobilis be vairo stiprintuvo '07 metų? iš anksto dėkoju.