Pereiti prie turinio

q:hdj100 part time konversija


Rekomenduojami pranešimai

sveiki,

gal kas esate pasidare ? ar domejotes ?

radau http://www.marks4wd.com/mfk1210-100hd.html

gal yra kitokie varijantai ?

 

kiek isgooglinau, tai hubai turetu tikri nuo 80nes, kiek perziurejau, tai relaiai man reikia susirasti paberta razdatke ir is jos pasiimti centrini difa, ir arba gamintis balvange vietoj difo, arba uzvirinti ???

buciau dekingas uz pamastymus

 

 

ps. nedarom fleimo kam to reikia, tiesiog reikai ir viskas

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ps. nedarom fleimo kam to reikia, tiesiog reikai ir viskas

 

Čia norėčiau paprieštaraut :) Kaip tai įgyvendinti - visiem suprantama ir aišku. O kam to reikia ir ar reikia - daug įdomesnė diskusija.

 

Tavo nuorodoje habų gamintojai argumentuoja taip:

 

The conversion gave the vehicle a new lease of life with improved handling, better acceleration, and lighter steering. The steering no longer has a tendency to pull hard when powering out of a corner, this must add up to less wear and tear on the steering components such as the tie rod ends and steering box. The steering has also become more direct or positive. The acceleration improved due to the reduction in losses associated with driving the front differential, drive shaft, and CV joints. With these components no longer being driven, a considerable increase in their service life can also be expected.
The fuel consumption also improved by at least 5% in my vehicle while other people have reported as much as 10%.
 
Skamba visai neblogai. Bet būtų įdomu sužinoti, kiek realiai naudos jaučia tie, kas susidėjo, o ne tie, kas bando parduoti :)
Žinau kaunietis Gintas yra susidėjęs ant TLC80. Gal girdėjot jo atsiliepimus?
 
Meri, 170-190 už 1vnt?
 
Virinti, be abejo, nieko nereikia. Juk yra centrinio difo blokavimo mygtukas.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...aš habus užsidėjas ant TLC80, bet nebe išjunginėju, nebent ant ledo ar kokioje aikštelėje nori padriftinti. Kelionėje jokio skirtumo dėl kuro sąnaudų nepajutau, tik nedidelę tokią paslėpta vibraciją, ko pasekoje keičiau priekinį kardaną, prieš tai su kardanu viskas buvo gerai. Habus dėjau nuo tlc7... serijos, nes reikėjo keisti dangtelius, bet nauji buvo brangūs, o habus turėjau, dėl to ir sudėjau juos. Važinėti su atjungtu priekiu ir ijungtu diff lock nepatiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rusai mėgo dėti habus ant 80tų - tipo 1 l kūro susitaupo, mažiau granatos dyla, bet kardanas priekinis be apkrovos makaluojasi dėl ko labiau vibruoja dėl savo liuftų ir disbalanso, tai ir baigiasi greičiau.

Chabai kaina poros (abiejų)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galinis tiltas su 9,5" difu ir su 35"ais ilgai gyvena... bet kas mėgsta sportišką važiavimą, manau ant asfalto ja, tikrai nepatinka, kad priekis nepadeda :)

Na, čia klausimas retorinis...Senesniuose modeliuose net ir su dideliais ratais galinis difas ilgai laiko dėl nelabai galingų variklių, o sotkėj su 4,2TD, kur virš 200 arklių, turėtų būti visai kitaip.Kiek teko čiupinėt, dauguma galinių difų iš 40-60 serijos būna labiau padilę, nei 80 su fulltime, taigi turbūt Toyotos inžinieriai viską teisingai paskaičiavo...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyotos inžinieriai viską teisingai paskaičiavo...

Paskaičiavo teisingai, kad 8' priekinis reduktorius nelaikytų? :) Ir būtent ne pusašiai, ne granatos, o kad sprogtų iškart pats brangiausias mazgas :) Čia gerai paskaičiavo, kur galima uždirbt... 

Na bet norėtųsi tikėt, kad tiesiog praskaičiavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

čia tai klysta Laumkelis :)  nė vienas Toyota Land Cruiser NĖRA parketinis :) parketiniai yra bmw, volvo, subaru, cr-v, hr-v, rav, škoda, kai kurie lexusai ir panašiai... 

( šiek tiek šalia temos ) Na ir aš esu su jumis tos pačios nuomonės, bet po telefoninio pokalbio dėl granatos su Laumkeliu ir smegenų nušvitinimo jog 100ukas nepritaikytas niekaip bekelei, tai sekė nemažai argumentų, stovėjau ir labai ilgai žiūrėjau į savąjį mąstydamas - tai koks gi tada turi būti tikras bekelės visureigis?

ir likau prie savo senesnės nuomonės. Nes savo poreikiams aš matyt jį išnaudoju tik kokius 60 proc. Bet nuomones gerbiu vienodai visų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dėl TLC100 ir bekelės, gal šis rolikas atmerks akis https://youtu.be/7qCG9XbYyuU

Turiu bičiulį Ukrainoje, su TLC100 daug metų važinėja į Karpatų kalnus, buvęs ir aplink Baikalą ir Mongolijoje, Kazachstane... kokios dar bekelės trūksta ? :)

 

ir dar su plentinėm padangom žiemą https://youtu.be/-7iAP4DSG8E

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaičiavo teisingai, kad 8' priekinis reduktorius nelaikytų? :) Ir būtent ne pusašiai, ne granatos, o kad sprogtų iškart pats brangiausias mazgas :) Čia gerai paskaičiavo, kur galima uždirbt... 

Na bet norėtųsi tikėt, kad tiesiog praskaičiavo.

Rašiau "turbūt teisingai", taigi mažas, bet skirtumas :) Ir kalbėjau apie galinį difą, kuriam part-time režimu tenka didesnė apkrova, o ne priekinį. Apie priekinius sotkių reduktorius girdėjau, bet vėlgi, turėtų būt kažkokia gedimų statistika ar priešistorė...Kiek mašina prabėgus, koks motoras, kokie ratai, koks tiltų perdavimas, ar laiku reduktoriuj keisti tepalai, užblokuotas ar ne buvo centrinis difas, pirmyn ar atgal važiuojant, kelio danga ir t.t. Jei jau toks masinis defektas, tai kodėl nebuvo modelio atšaukimo dėl jo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visu toyotu pr. tiltu luzimai yra paprasciausia neprieziura, begant dideliems kilometrams

Na čia nenorėčiau sutikti, nors gal dalis tiesos ir yra.

Perskaičiau dešimtis puslapių rusų forumuose šimtinės priekinio reduktoriaus tema. Ten visi rašė savo istorijas ir daugeliui, kaip ir man, priekinis reduktorius dantis sulaužė ganėtinai nekaltose situacijose. Vienas ruselis tris kartus sulaužė per vieną žiemą, tame tarpe minimum vienas reduktorius buvo visiškai naujas, be jokio nusidėvėjimo...

Todėl esu tikras, kad bėda yra ne priekinio reduktoriaus nusidėvėjime, bet kažkur kitur. O ir mano šimtinės rida buvo ~150 tūkst km, kai sulaužiau priekinį reduktorių, tepalų netrūko, buvo keisti. Tik nepradėkit pasakot, kad ties 150 tūkst toyotoms sudyla reduktoriai ir juos reikia keisti :) Dar paminėsiu, kad per jau daugiau nei 5 eksploatacijos metus tai pačiai toyotai nesugedo joks kitas transmisijos elementas, nes šimtinėse tiesiog nebyra nei granatos, nei galiniai tiltai, nei razdatkės, nei greičių dėžės, nei varikliai. Elemetariai silpniausias mazgas grandinėje yra priekinis reduktorius.

 

Taip, galiu sutikti, kad visiems mazgams papildomas apkrovas ar smūgius suteikia sumarinis liuftas, kuris natūraliai atsiranda besidėvint trasmisijos elementams.

Taip, antipraslydimo sistema užbuksavus smūgiuoja stabdžiais per vieną "iškabintą" ratą ir smūgis esant sumariniam liuftui dėl transmisijos mazgų natūralaus nusidėvėjimo gaunasi stipresnis, nei analogiškoja situacijoje visiškai naujam automobiliui.

Tačiau viso to pasekmėje lūžta silpniausias elementas transmisijoje ir šiuo atveju pas šimtinę priekinis reduktorius...

 

Tai čia Vyčiui galiu pritarti tik tiek, kad prižiūrėkit savo šimtines, nes sprogs priekinis reduktorius :)

 

P.S. turiu pardavimui sveiką priekinį reduktorių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.