Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Tai kad visa bėda suportų strigimo kyla ne ne todėl, kad per per ankštai vaikšto stūmokliukas, o per laisvai - padilęs jis pradeda kraipytis ir strigti. Ypač kai kaladėlių likutis mažas.

Naujas stūmokliukas nesikraipo.

Nauji stūmokliukai nekelia rūpesčių maždaug kol sudyla du komplektai kaladėlių, t.y. juos reikia keisti kas antrą kaladėlių keitimą. Kainuoja jie nebrangiai, tad galvos nėra jo laužyti su visokiais būrimais.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad visa bėda suportų strigimo kyla ne ne todėl, kad per per ankštai vaikšto stūmokliukas, o per laisvai - padilęs jis pradeda kraipytis ir strigti. Ypač kai kaladėlių likutis mažas.

Naujas stūmokliukas nesikraipo.

Nauji stūmokliukai nekelia rūpesčių maždaug kol sudyla du komplektai kaladėlių, t.y. juos reikia keisti kas antrą kaladėlių keitimą. Kainuoja jie nebrangiai, tad galvos nėra jo laužyti su visokiais būrimais.

Aciu zinosim :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu, reiks pabandyt, nes NGK irgi saudo :(

Siandien iskilo nauja beda :( kaip ir visiem WJ pastrigo suportas galinis, paruko kaip reikalas stabdziai:) patys cilindriukai tekstolito ar kazko panasaus. Ar keist visus suportus i Akebona su metaliniais cilindriukais ar tiesiog sudet cilindriukus metalinius galima?

O buna galiniai Akebono? Neteko matyti. Tik metalinius cilindriukus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu maniskis wj bedu maisas kitaip nepasakysi. Perjungiant begius is P i R arba is R i D susmugiuoja, galinis kardanas turi laisvumo, ne is kryzmiu tik vat klausimas is kur, ir kaip tai gydoma?

Hmm... ar tikrai smugiai del laisvumo tilte? Laisvumo ir turi tureti. Tik kiek jis jo turi? O nera minciu, kad is greicio dezes smugiai pvz. Kaip joje tepalas ir jo lygis? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir keistai skambės, bet automatinės dėžės labai keistai elgiasi (smūgiuoja, nelaiku jungia pavaras) kai variklio arba dezes pagalvės plyšusios.

Pasižiūrėkite gerai pagalves.

Kai trūksta alyvos neteko matyti, kad smūgiuotų. Dažniausiai kiti simptomai būna.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir keistai skambės, bet automatinės dėžės labai keistai elgiasi (smūgiuoja, nelaiku jungia pavaras) kai variklio arba dezes pagalvės plyšusios.

Pasižiūrėkite gerai pagalves.

Kai trūksta alyvos neteko matyti, kad smūgiuotų. Dažniausiai kiti simptomai būna.

Man smugiavo kai pramusiau dezes dugnyne. Tai yra smugiavo iki tam tikro laiko ;) Tik apie 545RFE kalbant, del kitu nezinau kaip:)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš savo Jeep'uose neturėjau bėdų su pavarų dėžėmis, bet su kitų turėtų mašinų automatais tai visokių nuotykių buvo.

Dažniausiai kai trūksta tepalo pradeda buksuoti diskelius - variklio apsukos kyla, arba šokinėja, o mašina "netraukia", pavaros nesijungia ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sekantis klausimas :)

Galinej panero traukej isemiau senus sailentus, jie buvo po kelis taskus prikabinti prie traukes, dejau poliuretano sailentus tai su plaktuku susikele. Del to kaip supratau ir buvo prikabinti senieji. Ar keist visa ta banana ar prikabint kelis taskus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.