Pereiti prie turinio

jgc šarnyrų presavimas


mielks

Rekomenduojami pranešimai

+370 683 01253 mindaugas. Pabandyk jam pasukt. Jis restauruoja garaziuke. As jau ji labai senai pazystu tai kiek masinu turejau visom vaziuokles tik restauravau. Ir nusiskundimu nebuvo del jo darbo. O siaip tie sarnyrai ir pas mane kilojasi. Tech nieko nemate. Ir jis pasiziurejo sako vazinek dar. Trikampio sarnyra man restauravo. Jau 15000km ir kolkas puikiai laiko. Na tai va tiek galiu pasakyt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 101
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

+370 683 01253 mindaugas. Pabandyk jam pasukt. Jis restauruoja garaziuke. As jau ji labai senai pazystu tai kiek masinu turejau visom vaziuokles tik restauravau. Ir nusiskundimu nebuvo del jo darbo. O siaip tie sarnyrai ir pas mane kilojasi. Tech nieko nemate. Ir jis pasiziurejo sako vazinek dar. Trikampio sarnyra man restauravo. Jau 15000km ir kolkas puikiai laiko. Na tai va tiek galiu pasakyt :D

 

Net nežinau tada kaip čia protingiau padarius, pinigų be reikalo mėtyt nemėgstu... Bėda ta, kad reikia padaryt ratų suvedimą (po vairo traukių antgalių keitimo kreivai stovi vairas), o suvedimo nedaro, nes sako, kad šarnyrai kliba :) O su kreivu vairu tai TA tikrai nepraeis... Nu reiks prašyt kad darytų suvedimą su "blogais" šarnyrais. (jie kliba labai nedaug - aukštyn/žemyn). O jei TA sakys kad blogi, tada tikrai reikės keist. Dėkui Tau ir JuozuiG už pasidalintus restauruotojų kontaktais - tikrai pasinaudosiu jei prireiks.

 

 

 

Šitie geri, bet jų ir kaina su siuntimu ir importo mokesčiais gaunasi 254$ (~225 eur). Įtariu, kad restaruot išeis tikrai pigiau, net ir su darbu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš rimtai klausiu, kokie auksarankiai sugeba atrestauruoti Jeep šarnyrus???

 

Kaip jau minėjau - skambinausi šiandien į servisą "Pas Vilių", kurie užsiima šarnyrų restauravimu, tai atsisakė, nors ir bandžiau įkalbinėt...

 

Bet, kaip matai, JuozuiG atrestauravo, o ir Mafas sako kad yra žmogelis kuris galėtų restauruot.

 

Tai va tokia info kol kas - o iš paties patirties - irgi niekas neapsiėmė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domaso, del vairo kreivumo, atstatyti ji 5 min darbo. Ant vairo traukes kuri eina is stiprintuvo yra reguliuojama tokia savarza. Pastatai ratus tiesiai, atleidi gaikes is abieju pusiu, ir suki ta savarza i viena ar kita puse, ir vairas issitiesina. 

Tiesa, buna dar prasisuka toks vairo asies sujungimas. Ten yra tokia pribluda, tai irgi gali vairas kreivai stovet. Todel is savo patirties nerekomenduoju sukiot is jegos vairo, kai neuzvestas variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš rimtai klausiu, kokie auksarankiai sugeba atrestauruoti Jeep šarnyrus???

 

Kaune,  Autosarnyras. Pries 5 metus beveik visus sarnyrus restauravau (pas mane dar originalus visi), po siai dienai nieks nekliba. Uz sarnyra tada eme po 50Lt.

Ir labai daznai maciau Jeepus pas juos stovint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domaso, del vairo kreivumo, atstatyti ji 5 min darbo. Ant vairo traukes kuri eina is stiprintuvo yra reguliuojama tokia savarza. Pastatai ratus tiesiai, atleidi gaikes is abieju pusiu, ir suki ta savarza i viena ar kita puse, ir vairas issitiesina. 

Tiesa, buna dar prasisuka toks vairo asies sujungimas. Ten yra tokia pribluda, tai irgi gali vairas kreivai stovet. Todel is savo patirties nerekomenduoju sukiot is jegos vairo, kai neuzvestas variklis.

 

Apie tokį pareguliavimą man narys Rytiss irgi sakė. Bet matai kokia mano situacija - keisti du vairo traukių antgaliai (keleivio viršutinis, ir vairuotojo apatinis); Plius dar prailginta panaro traukė; Plius pakeisti absoliučiai visi pakabos sailentblokai. Plius dar atsiminiau - vieną kartą žiemą nepavykus užkurt mašinos, teko sukiot vairą (žiauriai sunkiai)... Manau normalus suvedimas ant stendo visai praverstų...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domaso, del vairo tada pasiziurek, ar jis nera prasisukes. Sita vieta kur pries kryzme, turi stovet per viduri, o ne kurioj nors pusej. Jeigu stovi kreivai, gali tiesiog is jegos pabandyt atsukt.

 

Pažiūrėsiu, bet nemanau, kad bus prasisukęs - vairas kreivai atsistojo iš kart po vairo traukių antgalių keitimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, kad dėl savęs :) (daug dalykų pakaboj pakeista, tikrai reiktų pasidaryt).

 

Suvedimą tai daug kur daro, čia ne bėda, bėda tik ta buvo, kad dėl klibančių šarnyrų nenori daryt suvedimo. Bet dėka šioj temoj pasidalintų meistriukų kontaktų, atrodo jau radau kur už protingą kainą tuos šarnyrus restauruos :)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

O beje - ar gera mintis keist tik viršutinius ar tik apatinius? Pagal mane tai jei jau tiek darbo, tai keist visus 4. Aš paklibinau va tokiu būdu, tai man per kokį 1mm vaikšto pusašio laikiklis aukštyn/žemyn per abu šanyrus. (tiesą sakant, neįsivaizduoju kaip galėtų tik vienas vaikščiot, nes jei vienas sveikas, neleistų kitam judėt aukštyn/žemyn...)

Vakar bandžiau tokiu būdu patikrinti, nelabai ką ten suprasi. Pakilnoji su laužtuvu, tai ratas juda, bet paskui gerai įsižiūrėjau, tai ne per šarnyrus jis juda, pats tiltas linksta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada pas tave geri šarnyrai - pas mane juda aukštyn žemyn labai nedaug, per kokį 1mm.

Bet vienas nelabai pažiūrėsi, geriau dviem - vienas judina su laužtuvu, kitas iš vidaus žiūri. Ir geriausia pakelt ir pastatyt ant ašies (ant WJ domkrato ar ašinio ožiuko).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada pas tave geri šarnyrai - pas mane juda aukštyn žemyn labai nedaug, per kokį 1mm.

Bet vienas nelabai pažiūrėsi, geriau dviem - vienas judina su laužtuvu, kitas iš vidaus žiūri. Ir geriausia pakelt ir pastatyt ant ašies (ant WJ domkrato ar ašinio ožiuko).

Viršutins turi judėti aukštyn žemyn, suktis, apatinis neturi, tik lankstytis, suktis.

Surinktam tiltui reik tikrinti ar nėra laisvumo viršutiniam į šonus, apatiniam aukštyn žemym. Jei yra apatiniam laisvumas tai keičiasi tik apatinis, viršutinis sutepamas per tepimo tašką

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir taip - nežinau, nesiginčysiu. Pavyzdžiui pas mane vaikšto abu aukštyn žemyn, tai kaip suprantu apatinis tikrai blogas, o viršutinis - nežinia. Rytoj varau restauruot šarnyrus, restauruosiu visus 4 (ir viršutinius), manau tikrai nepakenks..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tiek labai į sandaras nesigilinu, prisipažinsiu. Kaip restauruoja nežinau, bet manau turėtų žinot ką daro, ir prie ko čia apsauginė guma jei reikia panaikint laisvumą? Man rūpi tik tiek, kad neklibėtų ir TA praeitų.

 

Net jeigu viršutiniai dar geri, vis tiek manau tuo pačiu priėjimu juos restauruot nepakenks, mašinai 12 metų - o gal klystu? Juk vis tiek reikia pusašius nuiminėt ir t.t., darbo ne taip mažai - jei po metų viršutiniai pradės klibėt, tai keiksiu save, kad pagailėjau 20~30 eur. O jeigu tikrai jie kaip nauji, tai restauruotojai patys matys ir nerestauruos (jei sąžiningi :))

 

P.S. dėl judėjimo, tai pas mane apatiniai aukštyn-žemyn juda daugiau nei viršutiniai.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.