mafas Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 +370 683 01253 mindaugas. Pabandyk jam pasukt. Jis restauruoja garaziuke. As jau ji labai senai pazystu tai kiek masinu turejau visom vaziuokles tik restauravau. Ir nusiskundimu nebuvo del jo darbo. O siaip tie sarnyrai ir pas mane kilojasi. Tech nieko nemate. Ir jis pasiziurejo sako vazinek dar. Trikampio sarnyra man restauravo. Jau 15000km ir kolkas puikiai laiko. Na tai va tiek galiu pasakyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 +370 683 01253 mindaugas. Pabandyk jam pasukt. Jis restauruoja garaziuke. As jau ji labai senai pazystu tai kiek masinu turejau visom vaziuokles tik restauravau. Ir nusiskundimu nebuvo del jo darbo. O siaip tie sarnyrai ir pas mane kilojasi. Tech nieko nemate. Ir jis pasiziurejo sako vazinek dar. Trikampio sarnyra man restauravo. Jau 15000km ir kolkas puikiai laiko. Na tai va tiek galiu pasakyt Net nežinau tada kaip čia protingiau padarius, pinigų be reikalo mėtyt nemėgstu... Bėda ta, kad reikia padaryt ratų suvedimą (po vairo traukių antgalių keitimo kreivai stovi vairas), o suvedimo nedaro, nes sako, kad šarnyrai kliba O su kreivu vairu tai TA tikrai nepraeis... Nu reiks prašyt kad darytų suvedimą su "blogais" šarnyrais. (jie kliba labai nedaug - aukštyn/žemyn). O jei TA sakys kad blogi, tada tikrai reikės keist. Dėkui Tau ir JuozuiG už pasidalintus restauruotojų kontaktais - tikrai pasinaudosiu jei prireiks. pvz. http://www.ebay.com/itm/Alloy-USA-Heavy-Duty-Ball-Joint-Kit-1984-2006-Jeep-YJ-TJ-XJ-MJ-ZJ-11801-/141238403908?fits=Make%3AJeep&hash=item20e2770344:g:fBgAAOSwoudW4vMu&vxp=mtr Šitie geri, bet jų ir kaina su siuntimu ir importo mokesčiais gaunasi 254$ (~225 eur). Įtariu, kad restaruot išeis tikrai pigiau, net ir su darbu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mafas Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Ar tikrai mato suvedima apziuroj? Kotais manau kad nemato Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Suvedimo tai nemato, bet kai mašina važiuoja tiesiai, vairas stovi kokių 45 laipsnių kampu... Ir šiaip negerai, reikia padaryt suvedimą, kad padangų negraužtų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mafas Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Suvedimo tai nemato, bet kai mašina važiuoja tiesiai, vairas stovi kokių 45 laipsnių kampu... Ir šiaip negerai, reikia padaryt suvedimą, kad padangų negraužtų. Na del saves tai taip. Reik pasidaryt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Skaitau ir net netikiu, kas čia Lietuvoj Jeep šarnyrus pradėjo restauruoti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Skaitau ir net netikiu, kas čia Lietuvoj Jeep šarnyrus pradėjo restauruoti? Pakomentuokit tamsta prašom, nelabai supratau ar čia sarkastiškai ar rimtai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Aš rimtai klausiu, kokie auksarankiai sugeba atrestauruoti Jeep šarnyrus??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Aš rimtai klausiu, kokie auksarankiai sugeba atrestauruoti Jeep šarnyrus??? Kaip jau minėjau - skambinausi šiandien į servisą "Pas Vilių", kurie užsiima šarnyrų restauravimu, tai atsisakė, nors ir bandžiau įkalbinėt... Bet, kaip matai, JuozuiG atrestauravo, o ir Mafas sako kad yra žmogelis kuris galėtų restauruot. Tai va tokia info kol kas - o iš paties patirties - irgi niekas neapsiėmė? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Domaso, del vairo kreivumo, atstatyti ji 5 min darbo. Ant vairo traukes kuri eina is stiprintuvo yra reguliuojama tokia savarza. Pastatai ratus tiesiai, atleidi gaikes is abieju pusiu, ir suki ta savarza i viena ar kita puse, ir vairas issitiesina. Tiesa, buna dar prasisuka toks vairo asies sujungimas. Ten yra tokia pribluda, tai irgi gali vairas kreivai stovet. Todel is savo patirties nerekomenduoju sukiot is jegos vairo, kai neuzvestas variklis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Aš rimtai klausiu, kokie auksarankiai sugeba atrestauruoti Jeep šarnyrus??? Kaune, Autosarnyras. Pries 5 metus beveik visus sarnyrus restauravau (pas mane dar originalus visi), po siai dienai nieks nekliba. Uz sarnyra tada eme po 50Lt.Ir labai daznai maciau Jeepus pas juos stovint. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 (redaguota) Domaso, del vairo kreivumo, atstatyti ji 5 min darbo. Ant vairo traukes kuri eina is stiprintuvo yra reguliuojama tokia savarza. Pastatai ratus tiesiai, atleidi gaikes is abieju pusiu, ir suki ta savarza i viena ar kita puse, ir vairas issitiesina. Tiesa, buna dar prasisuka toks vairo asies sujungimas. Ten yra tokia pribluda, tai irgi gali vairas kreivai stovet. Todel is savo patirties nerekomenduoju sukiot is jegos vairo, kai neuzvestas variklis. Apie tokį pareguliavimą man narys Rytiss irgi sakė. Bet matai kokia mano situacija - keisti du vairo traukių antgaliai (keleivio viršutinis, ir vairuotojo apatinis); Plius dar prailginta panaro traukė; Plius pakeisti absoliučiai visi pakabos sailentblokai. Plius dar atsiminiau - vieną kartą žiemą nepavykus užkurt mašinos, teko sukiot vairą (žiauriai sunkiai)... Manau normalus suvedimas ant stendo visai praverstų... Redagavo Gegužės 16, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mafas Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Va katik kalbejau su tuo restauruotoju. Sake restauruojasi jie kuo puikiausiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Domaso, del vairo tada pasiziurek, ar jis nera prasisukes. Sita vieta kur pries kryzme, turi stovet per viduri, o ne kurioj nors pusej. Jeigu stovi kreivai, gali tiesiog is jegos pabandyt atsukt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Domaso, del vairo tada pasiziurek, ar jis nera prasisukes. Sita vieta kur pries kryzme, turi stovet per viduri, o ne kurioj nors pusej. Jeigu stovi kreivai, gali tiesiog is jegos pabandyt atsukt. Pažiūrėsiu, bet nemanau, kad bus prasisukęs - vairas kreivai atsistojo iš kart po vairo traukių antgalių keitimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mafas Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Domaso zinutes paziurek Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 Tai del TA gali atsukt su ta savarza, o del saves, nuvaziuot pasidaryt suvedima Partizanu g. priesais SAVA, garaziukuose su gera iranga ir pigiai daro. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 16, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2016 (redaguota) Aišku, kad dėl savęs (daug dalykų pakaboj pakeista, tikrai reiktų pasidaryt). Suvedimą tai daug kur daro, čia ne bėda, bėda tik ta buvo, kad dėl klibančių šarnyrų nenori daryt suvedimo. Bet dėka šioj temoj pasidalintų meistriukų kontaktų, atrodo jau radau kur už protingą kainą tuos šarnyrus restauruos Redagavo Gegužės 16, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Gegužės 17, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 17, 2016 Prie to paties, kur Vilniuj padaryti suvedimą? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 O beje - ar gera mintis keist tik viršutinius ar tik apatinius? Pagal mane tai jei jau tiek darbo, tai keist visus 4. Aš paklibinau va tokiu būdu, tai man per kokį 1mm vaikšto pusašio laikiklis aukštyn/žemyn per abu šanyrus. (tiesą sakant, neįsivaizduoju kaip galėtų tik vienas vaikščiot, nes jei vienas sveikas, neleistų kitam judėt aukštyn/žemyn...)Vakar bandžiau tokiu būdu patikrinti, nelabai ką ten suprasi. Pakilnoji su laužtuvu, tai ratas juda, bet paskui gerai įsižiūrėjau, tai ne per šarnyrus jis juda, pats tiltas linksta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Tada pas tave geri šarnyrai - pas mane juda aukštyn žemyn labai nedaug, per kokį 1mm.Bet vienas nelabai pažiūrėsi, geriau dviem - vienas judina su laužtuvu, kitas iš vidaus žiūri. Ir geriausia pakelt ir pastatyt ant ašies (ant WJ domkrato ar ašinio ožiuko). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Tada pas tave geri šarnyrai - pas mane juda aukštyn žemyn labai nedaug, per kokį 1mm.Bet vienas nelabai pažiūrėsi, geriau dviem - vienas judina su laužtuvu, kitas iš vidaus žiūri. Ir geriausia pakelt ir pastatyt ant ašies (ant WJ domkrato ar ašinio ožiuko).Viršutins turi judėti aukštyn žemyn, suktis, apatinis neturi, tik lankstytis, suktis.Surinktam tiltui reik tikrinti ar nėra laisvumo viršutiniam į šonus, apatiniam aukštyn žemym. Jei yra apatiniam laisvumas tai keičiasi tik apatinis, viršutinis sutepamas per tepimo tašką Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Gal ir taip - nežinau, nesiginčysiu. Pavyzdžiui pas mane vaikšto abu aukštyn žemyn, tai kaip suprantu apatinis tikrai blogas, o viršutinis - nežinia. Rytoj varau restauruot šarnyrus, restauruosiu visus 4 (ir viršutinius), manau tikrai nepakenks.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Viršutinio sandarą žinai? Jis turi judėti aukštyn žemyn daug, foto buvo įdėta, vistiek įdomu kaip apatinius restauruoja, ar tik apsauginę gumą pakeičia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 (redaguota) Aš tiek labai į sandaras nesigilinu, prisipažinsiu. Kaip restauruoja nežinau, bet manau turėtų žinot ką daro, ir prie ko čia apsauginė guma jei reikia panaikint laisvumą? Man rūpi tik tiek, kad neklibėtų ir TA praeitų. Net jeigu viršutiniai dar geri, vis tiek manau tuo pačiu priėjimu juos restauruot nepakenks, mašinai 12 metų - o gal klystu? Juk vis tiek reikia pusašius nuiminėt ir t.t., darbo ne taip mažai - jei po metų viršutiniai pradės klibėt, tai keiksiu save, kad pagailėjau 20~30 eur. O jeigu tikrai jie kaip nauji, tai restauruotojai patys matys ir nerestauruos (jei sąžiningi ) P.S. dėl judėjimo, tai pas mane apatiniai aukštyn-žemyn juda daugiau nei viršutiniai. Redagavo Gegužės 18, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar