Pereiti prie turinio

Jgc WJ ir gervė


kestelis

Rekomenduojami pranešimai

Skystai atrodo gervės padas. Gali kilti reikalų gervinantis gerai užsėdus - gali sutampyti arba išrauti padą, taip pat sutampyti lonžeronus, nes gamyklinis surišimas išpjautas.

Taigi, ir aš tą patį pagalvojau dabar. Gamykliškai tai padaryta lyg rimčiau. Antras dalykas, kaip  bus su tech. apžiūra? Vargiai bepraeisi, juk čia gaunasi techninių parametrų keitimas. Kaip suprantu padas privirintas, jo gi nenuimsi prieš technikinę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, ir aš tą patį pagalvojau dabar. Gamykliškai tai padaryta lyg rimčiau. Antras dalykas, kaip  bus su tech. apžiūra? Vargiai bepraeisi, juk čia gaunasi techninių parametrų keitimas. Kaip suprantu padas privirintas, jo gi nenuimsi prieš technikinę.

manau viskas kulturingai ir graziai padaryta + gerai uzslepta bamperio neturetu ir t.a. uzkliuti , labiau kliuna dideli ratai , ivairus vaziuokles perdarymai , man ir sake kad neimanoma po originaliu bamperiu paslepti tvarkingai gerves , beje jei ne paslaptis kiek toks chirurginis darbas kainavo ? ( galima ir i a.z.) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau viskas kulturingai ir graziai padaryta + gerai uzslepta bamperio neturetu ir t.a. uzkliuti , labiau kliuna dideli ratai , ivairus vaziuokles perdarymai , man ir sake kad neimanoma po originaliu bamperiu paslepti tvarkingai gerves , beje jei ne paslaptis kiek toks chirurginis darbas kainavo ? ( galima ir i a.z.)

 

"Chirurgo"nr 861270163
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, ir aš tą patį pagalvojau dabar. Gamykliškai tai padaryta lyg rimčiau. Antras dalykas, kaip  bus su tech. apžiūra? Vargiai bepraeisi, juk čia gaunasi techninių parametrų keitimas. Kaip suprantu padas privirintas, jo gi nenuimsi prieš technikinę.

Taigi, ir aš tą patį pagalvojau dabar. Gamykliškai tai padaryta lyg rimčiau. Antras dalykas, kaip  bus su tech. apžiūra? Vargiai bepraeisi, juk čia gaunasi techninių parametrų keitimas. Kaip suprantu padas privirintas, jo gi nenuimsi prieš technikinę.

Taigi, ir aš tą patį pagalvojau dabar. Gamykliškai tai padaryta lyg rimčiau. Antras dalykas, kaip  bus su tech. apžiūra? Vargiai bepraeisi, juk čia gaunasi techninių parametrų keitimas. Kaip suprantu padas privirintas, jo gi nenuimsi prieš technikinę.

Padaryta tikrai labai tvirtai. Niekas ten prie kėbulo neprivirinta ir viskas gražiai atsisuka. O Ta tikrai praeis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padaryta tikrai labai tvirtai. Niekas ten prie kėbulo neprivirinta ir viskas gražiai atsisuka. O Ta tikrai praeis.

Na, gal nedažlybinau,tada soory :blush: . Iš nuotraukų sunku spręst. Kai natūroj pamatai, tada ir vertini.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal darom statymus? As statau uz tai, kad viskas graziai atrodys iki pirmo rimtesnio gerves panaudojimo, o po to gerves tvirtinimas bus persisukes. Toks balkiu pjaustymas labai nerimtai atrodo. Jeigu tai butu geras sprendimas, pilnas internetas butu rinkiniu tokiems perdarymams.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek statai pas manė irgi taip padaryta.Ispjovus gamiklini stiprintuvą padas atsistoja į jo vietą ir sustiprina dar geriau lanzeronuss. Šitą konstrukcija patikrinta Belarusa su priekaba traukia, mersa 5t iš griovio . Gervė stovi du metus ir jokių kėbulo susikraipimu.

Redagavo Acela
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darom :-D

Kiek statai?

Padarysiu reportažą kai bandysiu

tik pries bandyma issimatuok visus atstumus tarp balkiu, tarp varztu ir t.t. , nes plika akimi ne viska pamatysi. Yra kas pardavienja tokius tvirtinimo mazgus, bet tu paziurek kiek ten metalo susideda http://www.hkoffroad.com/products/wj-winch-mount-w-d-ring-shackle-mounts-1999-to-2004 . Ir kazkodel dazniausiai gerve kelia i isore palidami skersini balki vietoje. O kas tvirciau, tai dar didelis klausimas, kur gamykliskai paskaiciuota konstrukcija specialios formos, su ertmem, skylem sutvirtinimais ir kur daryta is akies pagal suvirintojo  suvokima... Nereikia pamirsti, kad  grandas dvi tonas sveria...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvirtumą duoda ne panaudoto metalo svoris, o jo kontrukcija. Mano vitaros gervės padas su visais tvirtinimais svėrė 3.8 kg ir be jokios baimės pririses galą prie medžio traukdavau patruli. Taip kad gyvenimas parodys. ;-)

Redagavo kestelis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo keltas klausimas temoje, bet neradau atsakymo. Ar nėra trūkumas tai, kad gervė pilnai uždengta ir nesimatys kaip vyniojasi trosas dėl ko iškyla rizika, jog trosu susivyniojus į vieną pusę bus sulaužytos gervės kreipiančiosios. O ir šiaip pravartu matyti kaip vyniojasi trosas, pvz. ar nesusimeta kilpa ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.