Pereiti prie turinio

gal kas ziurejo sita mb ?


GvidasR

Rekomenduojami pranešimai

MB G senu metu, buvo įdetas standartinis 130 kw mersedeso keturakio motoras ir pakeistas siurblys bei turbina ir gavosi daug kw

Kaip suprantu, tai čia kalba apie tą su 330kW?

 

Ar kilovatus matavo ant stendo, ar sugalvojo, kad tiek turėtų būti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks skirtumas? Variklis keistas buvo, tiek priturbintas, kad Tuvlitoje atidarius kapotą akys ekspertui turėjo išsprogti :D

Skirtumas tad ir yra, kad jei įdėtas naujoviškas variklis, kuris nesudėtingai bombinasi. Jei mašina sena su senoviniu varikliu, nepribombinsi jam tris kartus daugiau kolovatų, nei buvo iš gamyklos - techniškai įmanoma, bet neapsimokės. Pigiau pakeisti variklį į modernų.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebarkite už skeptiškumą, bet ar tikrai ten tiek kilovatų? Gal arklių tiek?

 

Ar suko ant stendo tą mašiną?

 

Kiek skaitinėjau, tai dažniausiai apie tiek arklių kalba forumuose.

Kilovatų kilovatų :) jei pradedi į variklio vidų lyst tai ir 600 arklių neriba. Gi siekiant tokių skaičių iš tikro jau nelabai svarbu kas ten buvo prieš tai, svarbu kad patys variklio viduriai laikytų, o om606 laiko daug. :)

 

Auto ne mano suko kur ar nesuko nežinau bet siurblį berods Vokietijoj darė..

Redagavo Wattz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

om606 3.0td 130kw standartinis variklis 500hp laiko be jokiu problemu kuro siurblys iki 200cc nuo 650hp suomiam is seniau atsimenu nuplesdavo veleno bugelius, varztus dedavo bendra plokste stiprindavo,kad velenas nepabegtu ten kuro siurblys budavo 8mm 260cc+ svedijoje toks DIESELMEKEN tiems kuro siurbliams gamina plunzerius ir juos sukonstruoja jis gali toki siurbli pagaminti kad nepajegsi to kuro sudeginti jis ju pagamines daug as irgi is jo buvau pirkes, o toliau galios didinimui turbina, kolektorius ismetimo, oro ausintuvas, vamzdynai ir kaip ten kiekvienas sugeba. Jeigu kalbant apie ta parduodama G klase jam galima lygiai ta paty varikliui padaryti, kadaise ir toki varikli buvau isidejes ir isbandes jis laiko daug prasciau nei om606 jam nera gavos tarpines metalines pirkti ir tarp voztuvu lizdu pastoviai sutruksta aliuminis nekantrus aukstesnei temperaturai nes kai pradeda juos tiuninguot jie daug kuro gauna temperatura kyla akyse nepadeda net ausinimas perdarytas tuose senuose varikliuose stovi forskameros netiesioginis ipurskimas ispurskiamas kuras dideliais laseliais tuo jam sunkiau sudegti pvz comon raile priesingai zodziu pasaka be galo cia.Jei tam dzipuky  kazkas slipi variklis orginaliai neatrodys is isvaizdos nes be kitos turbinos neapsieinama prie tiek hp ir pastebejimas didelis duminimas,dyno kreive visi noretum pamatyt, nes tai butu irodymas!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.