Pereiti prie turinio

Jeep grand cherokee automato bedos


princask

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 163
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Prie 70 gesta lempute su salyga kad deze jungia begius normaliai.jei serviso rezime, nepades joks greitis. Greiciausiai atsinaujino šifterio plokstes gedimas.

na dabar jungiasi begiai prie 70 uzgeso.bet erzina nezinojimas kada vel taip nebus.jau teko viena kart is vilniaus i utena gryzt 2val.vaziavau.gal dabar daugiau meistru atsirade.nes tada 800litu dar sumokejau o litavo mikroskema apie 10min.sake bus ok.bet ir tad spejo kad gedimas toje vietoje,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vis del to atrodo bus po starterio remonto automato bedos vakar atvazinejau viskas buvo ok.ryte vel tas pats avarinis siek tiek pavaziavus uzgesinus vel gerai.gali but ksd vedimo metu nusiima dau voltu nes ir diagnostika rodo.pirmad varysiu vel i servisa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek pastebiu, tai čia aš vienas kuris pasikeitė el. solenoidų kontaktų plokštę po dėžės karteriu, ir jau virš dviejų metų su dėže minėtų bėdų nė kvapo. Aišku, aš nesakau, kad ir pas jus tas pats, bet man tie mistiniai dėžės nusimušimai tik taip ir susitvarkė (tie akumų keitimai, laidų pravedinėjimai, klaidų trynimai ir t.t. irgi padėdavo, bet neilgam).

Paprastas kompas parodys tik bendrinę dėžės klaidą, bet su tinkamu kompu parodo "gilesnį" kodą, kuris pasako kuris konkrečiai elementas sustreikavo. Mano atveju parodė tam tikrų dėžės solenoidų klaidas - t.y. kad iki jų ateina nepakankama srovė. (el. plokštės kontaktai mėgsta užsinešt per maždaug ~10 metų).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau praejo tie laikai, kai niekas be DRBIII negalejo wg klaidu nuskaityti, kaip cia jau kazkas rase, ELM327 ir jeepdiag androidinis softas puikiai nuskaito ir trina, isbandyta :D. O su deze tai trys potencialios bedos - solenoidu plokste, laidu pyne virs vairo koloneles veleno (toje vietoje gauna tepalo nuo vairo stiprintuvo ir nuo tepalo issileidzia sujungimo taskai - pas mane per tris metus net du kartus reikejo ta vieta taisyti), o del laidu problemu ir visokie sifteriai ar dezes kompas nusprogsta. Dar buna, kad is dezes per fyske tepalas pradeda begti ir greiciu deze su dezes kompu pradeda grybauti.

 

Mases nebuvimas ant variklio irgi siems modeliams budingas, pas mane Italijoje buvo prikabintas papildomas mases laidas. Irgi radau problema, originalaus mases laido prijungimas prie variklio toks truputi "keistokas". Su samariezu prisuktas prie variklio bloko, jis pas mane buvo atsikrates, varztas net padeges buvo. Padejau  storesne saiba, uizverziau gerai ir problemos nebeliko. Kas liecia akuma ir limp-in del itampos - uzkure varikli niekada nejunkite pavaros is karto, palaukite kelias sekundes, nes kol pakaitinimo zvakes neissijunge, vos uzvedus skubant jungti pavara kartais del itampos deze ismeta klaida. Pakaitinimo zvakes kaista apie 20 s po variklio uzvedimo (priklausomai nuo lauko temperaturos), tas kelias sekundes reikia palaukti, kad generatorius suspetu pakelti itampa nors truputi virs 10 V.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tą patį rodė, tai aš pakeičiau solenoidų el. kontaktų plokštę, ir tą fiškę kuri dažnai leidžia tepalą, tai kaip minėjau, nuo to laiko pamiršau problemas su dėže.

100% garantijos aišku nėra kad plokštė kalta, bet jei laidai tvarkingi ir akumas geras, tai labai daug šansų, kad ta plokštė ir bus kalta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažin ar tam softui kas nors gali pasidaryt... Gali bandyt jei turi galimybes. Esmė tame, kad kažkas iššaukia tą klaidą - o labiausiai tikėtina, kad tai kažkoks sugedęs elementas. Sliekų čia su ta dėže ieškot sunku. Kai jau sakiau - arčiausiai kas gali pasufleruot, tai konkretus dėžės klaidos kodas - rašo, kad į kažkurį solenoidą nepadavė tinkamos įtampos.

Iš čia išeina kelios galimos priežastys:

 

1. Akumas silpnas

2. Kažkur per netvarkingus laidus nedaeina pakankama įtampa

3. Suprastėję kontaktai solenoidų el plokštėj.

 

Daugiau čia nelabai ką išmąstysi. Akumą atmest pakankamai lengva. Laidus gali apžiūrėt kiek tai įmanoma, galbūt pratikrint varžą tų laidų kurie eina į fiškę, gal kartais kuris nors laidas blogas. El. plokštės niekaip nepatikrinsi, keiti ir viskas. Beje, el. plokštė kainuoja tiek pat kiek naujas akumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.