Pereiti prie turinio

Kiek galima kelti Vitarą?


Svečias Mentalistas

Rekomenduojami pranešimai

Svečias Mentalistas

Sveiki, klausimas paprastas, apie kurį forume konkrečios informacijos neradau. Kiek galima kelti Vitarą, kad nebūtų problemų su kitais mazgais? Keliama bus dedant poliuretano tarpines po spyruoklėmis. Yra variantai iki 7cm aukščio - ką rinktis geriausia? Standartiškai ji žema, pakelti būtina, norint, kad važiuotų bekelėje. Padangos bus dedamos 235/75. Amortikų eigą galima pailginti, tame problemos nematau. Kaip visa kita reaguos į pvz. 6-7cm lift'ą (pusašiai, kardano padidėjęs kampas ir kita)?

 

Ačiū!

Redagavo Mentalistas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Mentalistas

Aš jos skandinti su lyg stogu nesiruošiu. Tiesiog dabar ji originaliai yra tikrai žema kažkur į offroad'ą lysti, aukščio labai trūksta. Kadangi kelti reikės, tai norisi žinoti, kokio aukščio šaibas galima pirkti, kad paskui per didelius norus nereikėtų krūvos mazgų modifikuoti norint aukštesnes šaibas įkišti. 

 

Forumietis Shemis papasakojo, kad pas Vitaras vidinė dešinės pusės granata yra silpnesnė vieta, ko pasekoje liaudis gaminasi analogišką pusašį, kaip kairės pusės ir taip dažniau išvengia šitos problemos, nes granatos gaunasi abi kairios.

Redagavo Mentalistas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su bulgarke sparnus ir suformuoji grazius naujus sparnus(taip kad ir technikine galesi praeit-neatskirs kaip turejo buti). As idejau tokiu budu 33 silverstounus, gavosi super stabilus-pravazus...Visi kiti makliai nesamoningi-neturintys prasmes, ir gauni gaidi iskelta-nestabilu-problem su technikine ir pan...

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas puikiai daroma ir susiderina. tereikia babkiu turet. kas neturi- gamina ish esamu patvoryje medziagu tai toky rezultata ir gauna. 

daroma tai daroma, tik taip ir nesupratai kad prasmes nera. Daryk kelima nors is titano spyruokliu ar pan, rezultatas vis tiek blogesnis nei pjauti arkas is principo. Automobilis be reikalo kyla, praranda stabiluma-originalius kardano kampus-atsiranda lauzimai ir pan. Taip pat praranda civilizuota vaizda, del ko negali normaliai praeiti technikine... Pravazumas ne stogo aukstyje, o masinos svorio-galingumo ir padangos sukibimo santikije.

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokie tie privalumai būtų tokiu atveju?

Čia rimtas klausimas- kabinėtis nėr tikslo.

 

Tiesiog žinau, kad bodyliftas vitarai kaip ir rekomenduojamas, tačiau tik todėl, kad važiuoklę keliant daugiau nei 5 cm atsiranda problemų, kurias spręsti sudėtingiau, nei bodyliftą daryt (net ir 5 cm darant reikia nepamiršti sužiūrėti ratų išvirtimą, o kartais net ir su mažu liftu jau reikia po galine sake bloką kišt).

O bodyliftą darant irgi ne tik šaibas pakišt reikia, bet dar susižiūrėt, kad šlangučių ilgių užtektų, ričiagus prailgint, buferių tvirtinimus perkelt, benzino baką perkelt...

 

Apskritai keliama, tam kad pakišt didesnius ratus (nu kartasi artikuliacija reikalinga, bet pelkinėjant, tai nėr labai aktualu), tad arkų modifikavimas skamba kaip efektyviausias būdas tai pasiekti, visus kitus mazgus paliekant originaliais.

Redagavo Kykas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Mentalistas

Kolegos, man aktualus klausimas, kiek aš ją galiu be didelio vargo pakelti, kad būtų aukštesnė. Nekišiu jai 33" ratų, nenardinsiu iki stogo pelkynuose. Standartiškai ji per žema lysti į offroad'ą. Todėl planuose kol kas yra arba kišti poliuretano šaibas, arba pirkti komplektą amortikų ir spyruoklių 5cm lift'ui. Šaibų yra ir 7cm, klausimas, ar nereikės dar daug ko perdarinėti tokias įdėjus. Todėl ir klausiu tų, kas žino, elementarių dalykų.

 

Kykas, rašei 5cm važiuoklė ir jei reikia dar body. Apie važiuoklę galima detaliau?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoklę daro paprastai. Jei kultūringai tai Old man emu komplektas (spyruoklės + amortikai) - brangu.

Jei labai nesigilinant į artikuliaciją tada.

Priekyje tarpinės po stakanais ir gumos po spyruoklėm, gale gumos po spyruoklėm ir amortiko štoko prailginimas (arba apačios tvirtinimo perkėlimas). Prie viso šito camber/ caster reik sužiūrėt. Yra varžtai ir sailentblokai (turbūt taip vadinas) tiem reikalam, jei poreikis iškyla. dar gal atboinykus reik žiūrėt, bet neatsimenu ar su 5cm ten ir gimtom spyruoklėm reik ten ką daryt- užsimiršo jau man- painiojasi.

Redagavo Kykas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, vazineju su vitara jau pora metu taip pasidares. Priekyje tiesiog po spyruoklemis padetos gumos 3 ar 4 cm nepamenu. Gale spyruokles pakeiciau nuo audi 80 (bulkos) ir idejau opel ascona amortizatorius :) uzdejau 225/70 R16 ratus ir sekmingai vazineju :) patikimas automobilis medziokleje :)   https://www.youtube.com/watch?v=Mbum_FR7-OU

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

gal kas zino kur Kaune galima butu nusipirkt plasmasinio pilnavidurio vamzzdzio bodyliftui?

nu ei nekreipt demesio i naudojamu terminu pilna siza:) tai  stipais" akrolona" saibu gamybai  gali nusipirkt LITAGROI. :)

Redagavo Rojer07
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jau tikrai geriau nei "pilnaviduris vamzdys"

:D

"kapralonu" taip pat prekiauja "heliopolis"

 

jeigu reikia metro ar panasiai (standartinis metro ilgio strypas) pigiau lytagroje, bet jeigu reikia kokiu 40 cm. geriau imti heliopolyje, metro kaina didesne, bet nereikia pirkti (ir mokėti) nereikalingo kiekio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D

"kapralonu" taip pat prekiauja "heliopolis"

 

jeigu reikia metro ar panasiai (standartinis metro ilgio strypas) pigiau lytagroje, bet jeigu reikia kokiu 40 cm. geriau imti heliopolyje, metro kaina didesne, bet nereikia pirkti (ir mokėti) nereikalingo kiekio.

O kas sakė kad Lytagroj reikia pirkt visą štangą - palieki pinigus už visą štangą , parsiveži , atsipjauni , likutį veži atgal o jie tau gražina skirtumą. Bent Kaune tai tokia tvarka 7-tam sandėly.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas sakė kad Lytagroj reikia pirkt visą štangą - palieki pinigus už visą štangą , parsiveži , atsipjauni , likutį veži atgal o jie tau gražina skirtumą. Bent Kaune tai tokia tvarka 7-tam sandėly.

 

nežinau kaip Kaune, bet vilniuje pasiunte tryju raidziu kombinacijos link...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Nuo to kad šaibas įdedi spyruoklės nekietėja. Va amortikai gal eigos ir nebeturi, ar prailginai anuos (nu arba tvirtinimus ar pernešei)?

 

Dėl išvertinimo viskas ten darosi ;) 

Eik į bits4vits.co.uk susirask vitarų skiltį, susirask "camber bolts", spraktelėk ant jų ir apsižiūrėk kaip atrodo ir kaip dedasi (ten video yra), paskui pasigaminsi arba parsisiųsi. Darbe ryt užmesiu akį, gal aš anų brėžinius kažkur turiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.