Pereiti prie turinio

Toyota landcruiser HDJ80


Rekomenduojami pranešimai

1. variantas nr1

2. be turbo ir metai keisti, be turbo -nevažiuoja,kalnuose pirma pavarą su palėtintoju, dar dar

3. reikia žiūrėti iš arčiau, bet vertas dėmesio.

 

 Variantas nr.2- tiesiog žmonių klaidinimas...Naujausia 80 serijos mašina bus 1997 m., o ir arklių pas atmosfernyką bent trisdešimčia mažiau...

 Ir šiaip, jei originalios blokiruotės yra, tai dar nereiškia, kad jos veikia, dažniausiai būna atvirkščiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 130
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

antroji tai geras gamos kratinys. ir jeigu ji nauja pirkta lt.. tai dileris nezinau is kur ja partempe... ir dar 99m registracija.(kaunieciai pasakytu sanciuose rinkta)

is po konvejerio varztus suslave ir suriko is pakampiu lietuvos rinkai

Redagavo vytis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

antroji tai geras gamos kratinys. ir jeigu ji nauja pirkta lt.. tai dileris nezinau is kur ja partempe... ir dar 99m registracija.(kaunieciai pasakytu sanciuose rinkta)

is po konvejerio varztus suslave ir suriko is pakampiu lietuvos rinkai

tai gal kebulas lietuviskas (amerikoniskas) nuo gimimo buvo su bedzinu o remas angliskas dyzelinis koks....

p.s. bet tai tojotistu zvitrios akys :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antras variantas pirkta Lietuvoje nauja - nestebuklas kad 99 metai . Šnekėjau su šeimininku (tame pačiame kieme gyvenam) . Nuotraukos apgaulingos - kėbulą reiktu gerokai patikrinti - mačiau virinimo vietas .

Atsiprašau Gyčio - matęs ją gyvai negalėjau nutylėti 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Sorry, pafloodinom bišk, bet ne visai ne į temą :)

 

 Apie žvakių reles, turėjau panašų atvejį su viena mašina (ne visureigiu) po išorės  plovimo aukšto slėgio aparatu, pradėjo nekaitint žvakių, manau, kad elementariai užpyliau tą relę, išdžiovinus atsigavo vėl. Elektrinė dalis ir varlės-nesuderinami dalykai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bet astuomdesimkes tokiose balose neskesta, ten nebent cherokiai be snorkeliu :)

Vienas is variantu, kad patikrinus dabar paaisketu, kad isdziuvo ir problemos nebera. Bet noretusi zinoti kurioj vietoj ta rele ir ja pravalyti. Kaip jau minejau, atjungus dvi reles sparne indikacija toliau dega, o masina visai nesikuria. Toks jausmas, kad anos reles su kaitinimu nieko bendro neturi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po sparnu yra dvi rėlės - viena starterio , kita žvakių pagalbinė . Pagrindinė žvakių relė stovi dešinėj pusėj (matosi nuėmus daiktadėžę "bardačioką") virš pečiaus . Žvakes dar valdo temperatūrinis daviklis galvutėje . Yra du - vienas rodyklei skydelyje o kitas žvakių valdymui ( kad šiltam varikliui nejungtu žvakių )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas trecias man atrodo is lempos kilovatus parase. Siaip skiriasi jeigu 24 voztuvu motoras, bet tos lyg nuo 1995, ten panele jau kitokia, su airbag. Nors man sena panele grazesne :)

Tas trecias teisingai kilovatus nurode.

Iki 92 m 123 kw tada 118 kw ir 24 voztuvu 125 kw.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perciupinejau visus blokus nuemes daiktadeze, radau kazkoki kondiskes bloka, dar ten kazkoks oro recolkuliacijos blokelis denso, na ir viena relyte labiau panasi i standartine automobiline, ne toyotine, ta irgi su zvakiu kaitinimu nieko bendro neturi. Durkit pirstu, nes nebezinau kaip ieskot.

Beje, kelis kartu rele suveike normaliai ir lempute uzgeso laiki. Paskui pasuldziau motora, uzgesinau ir vel ijungiau degima, uzsidege pakaitinimo lempute ir vel liko degti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perciupinejau visus blokus nuemes daiktadeze, radau kazkoki kondiskes bloka, dar ten kazkoks oro recolkuliacijos blokelis denso, na ir viena relyte labiau panasi i standartine automobiline, ne toyotine, ta irgi su zvakiu kaitinimu nieko bendro neturi. Durkit pirstu, nes nebezinau kaip ieskot.

Beje, kelis kartu rele suveike normaliai ir lempute uzgeso laiki. Paskui pasuldziau motora, uzgesinau ir vel ijungiau degima, uzsidege pakaitinimo lempute ir vel liko degti...

pakaitinai varikli, sukilo dregme ...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su Krakatuko pagalba nustatem, kad nuo mano laiko reles kabo tik fiskute, o pakaitinima valde priburta rele nuo vokisko automobilio.

Daba pirmiausia ieskau pirkti laiko reles 28521-17150, na ir tada bandysiu ieskot galu, jeigu dar kazkas priburta...

post-4927-0-87967600-1455894181_thumb.jpg

post-4927-0-02634800-1455894204_thumb.jpg

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju Hi liftą perkelti ant stogo bagažinės.

Kol kas jis buvo pritvirtintas taip

post-4927-0-78211400-1456903974_thumb.jpg

 

Internete atkapsčiau va tokį elementarų tvirtinimą

post-4927-0-43677000-1456904120_thumb.jpg

Išsamiau http://www.jeepforum.com/forum/f13/homemade-hi-lift-jack-mount-yakima-roof-rack-412430/

 

Pas mane plokštumos tvirtinimui jau yra, tai kaip ir užteks poros varžtų su veržlėmis ir viskas.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.