Pereiti prie turinio

alsuoklis


kovaldas

Rekomenduojami pranešimai

Alsuoklio uzsikimsimas neturi itakos tepalo lasejimui per alkuninio salnika kadangi alsuoklis nera vienintelis dalykas per kuri karterio slegis gali pasisalinti is karterio.Todel tepalo prasiskverbimas per rieboksli suristas tik su riebokslio defektu.Be to alsuoklis ne taip paprastai ir uzsikemza.Riebokslio keiitimas ne variklio ardymas.Ardai ir keiti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tepalo skverbimasis prasidejo atsalus orams tai nieko nuostabaus, kad taip greit jis sugedo kaip tu rasai.Ir taip nuo senatves suragejes salnikas atsalus orui dar labiau sukietejo ir pradejo leist tepalus.O pradet reikia nuo to kas maiso ji pakeist.Tai bus dirzai,skivai na ir nezinau kas dar ten pas tave yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekad neturejau Cheroke. Atrasiau is bendro isprusimo.Salnikas neturetu buti brangus.Jei detaliu parduotuvej pasiulys uz daugiau kaip 20 lt ir pasirodys brangus tada ieskok guoliu ir salniku parduotuvej.Svarbu zinot jo ismieras ar koda.Vilniuje labai gera parduotuve yra berods Vytenio g.Netoli Savanoriu Rimi.Bent as taip daryciau taupydamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebutinai.Jei sankaba netepaluota vadinasi viskas tvakoj.Tepalas iki ten gali patekti net is po vostuvu dangtelio.Pvz pas mane MPII 2.8 visas greiciu dezes laikantis balkis tepaluose nuo tepalo kuris bega kazkur is po kolektoriu.Itariu .kad leidzia tepalo radiatoriaus dangtelis.Ventiliatoriui dirbant visas variklio galas tepaluojasi.Kol as tai radau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keičiau paprasto cherokio dizeliui priekinį riebokšlį, manau stipriai nesiskirs nuo grando. Tai prireikė: suplonint ant šmirgelio vieną raktą , kad nusukti ventiliatorių su mufta; prisitaikiti strupciną, kad suspausti diržo itempėja ir nuimti juostinį diržą; nupresuoti alkuninio veleno škivą. Atsargiai elkis su alkuninio veleno škivu, aš su juo pavargau vos nesugadinau riebokšlio lizdo aliuminiame dangtelije. Bendrai paėmus priekinio alkuninio veleno rebokšlio keitimas nesudėtingas darbas, jeigu esi bent kiek prie technikos, nors iš tamstos kalausimu drysčiau suabejoti ar verta pačiam jį keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.