Pereiti prie turinio

WJ/WG 2.7 CRD užkūrimo problema


namaste

Rekomenduojami pranešimai

Dėl filtro aš irgi taip galvojau, būtent dėl to ir įstatė servise paprastą kuro filtrą kur tik įėjimas ir išėjimas, be visų tų MB pribumbasų/vožtuvėlių/vandens sensorių.

Greito jungimo movų visos tarpinės pakeistos naujomis.

 

Dėl temperatūros daviklio tai nežinojau nieko - kur jis stovi? Bet nemanau, kad bus bėda su juo, nes tada būtų vienodai nesvarbu ar po nakties, ar po savaitės - vis tiek variklis jau atšalęs taip pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 93
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Va siurblį tai aš seniai įtarinėjau.. Kaip jau minėjau anksčiau, kelis kartus pastebėjau (buvo šalta, užsikūrė tik po kokių 3 sukimų po kokias 7-8s), tai pažiūrėjau paskui į siurblį ir jis buvo šiek tiek pašlapęs, tik neaišku per kur.. Nuo to laiko siurblys sausas, bet ir nebuvo tokio atvejo kad taip ilgai nekurtas stovėjo.

 

Ačiū, Klevai už pasidalintą patirtį, bent jau kažkokios naujos idėjos kur man dar šaknų ieškot... Bandysiu varyt tikriausiai kad siurblį išrinktų ir patikrintų / pakeistų tarpinių rem. komplektą. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Purkštukai pas mane visi tvarkyti "Autura" dyzelių servise, keisti nauji antgaliai, testuoti ant stendo ir t.t. Nu labai jau nesinori tikėt, kad po viso to dar jie gali būt blogi..

 

Bet jei sakykim nesukyla reikiamas slėgis, tai kodėl taip atsitinka tik pastovėjus mašinai kelias dienas?

o gal kai istraukinejo  purstukus koks vienas  sulinko ir neveikia kaip reikia o servisas tau tuo nepasakis kad jis sulenke purstuka. pas mane  buvo  taip.paskutini 5 nekaip negalejo issukt  ir kai issuko sulinko jis tai ikart perspejo kad netaip veiks kaip turetu   delto as ji ir  pastaciau i  prieki kad paskui lengvai pakeist bet jau 2ziema   vazineju  kolkas laiko  ir vedasi iskart .

Redagavo Pavela
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bliamba, tai visur chaltūrų gali būt, bet negi dabar kas kart įtarinėsi kas nutiko kiekvienam servise kol tavo mašina buvo? Čia su tokia paranoja ir išprotėt gali...  :blink:

"Autura" normalus specializuotas dyzelių servisas, ne kokie chaltūrščikai, vien dėl atsiliepimų ten ir važiavau tvarkytis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, aš irgi jais linkęs pasikliaut, tai jų restauruotus purkštukus kaip ir atmetu ir galvoju kad bėda kažkur kitur.

 

Klevai - ar pats imiesi tvarkyt tokius dalykus, kaip suprantu patirties nemažai tame turi? Man vien jau diagnozuot gedimą būtų labai gerai...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nekas nesako apie servisa  blogai cia jum pasakita  viena is priezasties  kas gali but pas jus......o servisas prie ko nesupratau. jai paranoja  ima  tai geriau namie sedet. jus  jieskot problemu cia vienas  is patarimu buvo.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

(gal  )    cia    iseina  kad servisas  blogas??? as pasakiau kaip man buvo    o ne apie jusu servisa  kuriam nekada nebuvau,as pasakiau  viena is priezasties  ka galit [paziuret bet ne apie  blogai veikianti servisa parasiau is patirties su kuo pats   susiduriau

Redagavo Pavela
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagus priėjimas prie 4-5 purkštuko... Teko prieš metus daryt va tokį priėjimą:
 
1. Nuimam valytuvus, nuimam plastmasinį dangtį stiklo apačioj, nuimam valytuvų mechanizmą, nugręžiam/nukalam valytuvų mechanizmo kronšteino taškinius privirinimus, ir pjaunam skylę va taip:
 
image.jpg
 
image.jpg
 
 
2. Iš to ką "išoperavom", padarom dangtelį:
 
image.jpg
 
 
4. Vežam į dyzelių servisą purkštukų išėmimui, testavimui, restauravimui, įdėjimui atgal. Arba patys išiminėjam jei turim noro ir galimybių :)
 
5. Dedam dangtelį atgal. Prisukau su metalo savisriegiais. Kronšteiną prisukau su varžtais, veržles uždėt galima iš kitos pusės, nuėmus salono oro paėmimo groteles ir užkišus ranką.
 
image.jpg
 
 
Kaip matom, purkštukai eina tiesiai po tuo valytuvų mechanizmo kronšteinu, taigi vien skyles išmušt neišdegs...:
 
image.jpg
 
 
6. Uždėtą dangtelį apklijuojam 3-4 sluoksniais bituminės vibro/garso izoliacijos:
 
image.jpg
 
 
7. Surenkam viską atgal ir tikimės kad daugiau to kartot nereikės, o jei reikės, tai nebus tiek užknisančio darbo, tereiks tik nulupt bitumą ir atsukt varžtelius.
 
image.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būten dėl to aš tiek knisausi - žinojau, kad tik pats savo mašinai gali normaliai pasidaryt, nieks servise taip nesicackins, darys bele tik greičiau...

Aš taip dariau tam atvejui, jei vėl kada nors prireiktų purkštukus išiminėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tavo pasirinkimas sutikt ar nesutikt :)

Kitas variantas - atkabinti ir leisti variklį žemyn - toks yra oficialus Jeep purkštukų remonto protokolas (jei gerai pamenu tai pagal Jeep instrukcijas ne tik paleist, bet išimt visai variklį iš mašinos :D).

Gali taip daryt, bet dėl to tau kainuotų daaaaug kartų brangiau... Aš kadangi taip stipriai nebranginu tos skardos, o jos beje niekaip nepamatysi kol nenuardysi, tai pasirinkau tokį variantą. Tiesiog logika ir ekonomiškumu pagrįstas sprendimas.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kitas budas tox kad matora zemyn leist reikia,o cia jau isauga darbo kastai,tame pjaustyme nieko blogo nematau,vizualiai jo kapota atidarius nei nesimato,uzsideda plastmase valytuvu,guma ta prieky ir viskas ten grazu.tai tik sake tau kad taisyti jie,jei butu taisyti dabar nereiketu.pas mane pirmi 3 ir tvarkyti buwo o su paskutiniais niekas nevargo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitaip netilpo matyt ir tiek... Šito merso variklio gi nebuvo ką tik pasirodžiusio WJ modelio komplektacijoj, jis atsirado tik po kelių metų, matyt vėliau sugalvojo pritaikyt su MB susitarę :)

Ir aišku - nelabai jiems turbūt rūpėjo tas variklio servisas, apskritai kiek pastebiu, kuo toliau, tuo labiau konstruktoriams nusispjaut į tą serviso patogumą, priėjimas prie komponentų darosi vis sudėtingesnis..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kitas budas tox kad matora zemyn leist reikia,o cia jau isauga darbo kastai,tame pjaustyme nieko blogo nematau,vizualiai jo kapota atidarius nei nesimato,uzsideda plastmase valytuvu,guma ta prieky ir viskas ten grazu.tai tik sake tau kad taisyti jie,jei butu taisyti dabar nereiketu.pas mane pirmi 3 ir tvarkyti buwo o su paskutiniais niekas nevargo.

kuriuo atveju kastai didesni, tai dar didelis klausimas. Kur pjaustyti, burti ir t.t., o kur tik atsukti pora varztu ir paleisti varikli zemyn? Tik jei gerai uzkepes purkstukas, tai kazin ar taip paleidus varikli uztektu vietos istraukejams, nors maciau kaip tai daro su kazkokiais hidrauliniais irenginiais, bet ne visi tokius turi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.