Pereiti prie turinio

TLC 95


Rekomenduojami pranešimai

iki 08-12-19 pietu turiu susigaudyt infos apie TLC95, 3 td mechanika, 2000-12, ilgas, pracaziaves 45000 realiai. Siandien kalbejau su 1 TLC specialistu sake kad lyg ir neblogas variantas.

Ka galvoju: ikist priekini jegos bamperi, gerve, shnorkeli, ratus mudus min 32.

 

Klausymas toks:

Padekit apsisprest, nes pats lyg jau ir nusprendes imt, bet noriu kad padetu asmenys labiau patyre su tlc!

Noriu vaziuot su juo ne sporte, o reiduose ir medziokle.

Kokie jo pliusai ir minusai?

Tinka ir nuorodos i www!!!

Kokius ratus max galiu jam ibubit???

Siaip man jis patinka, ipatingai tai kad jame daug vietos!!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rabegas realus, gavau siamdien prancuzu draudimo ivykio 2008-10-21 atskanuotus dokumentus (draudimo blanka, apziuros blanka, police pazyma, serviso knyga) foto: ratai dvyracio r16 kokie 205, 65-70. Varyklis apdulkijes, pakabos varztai visi nuo foto blykstes blyzga. Veza patikrinti laiku asmenys.

Kalisymas apie pati tlc95 3td mechanika atsizvelgiant i Mano aprasyta varianta su tokiu metu su tokiu prabegu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po polsku tikiuos supranti:

Słabe elementy w tym aucie - dyfry, niestety, szczególnie przedni. Ale i tylny nie rewelka. Dobrze jest odkręcić korek (ten górny) i zassać kropelkę oleju. Wiele to powie o stanie mechanizmu. Często też zdarza się skorodowany lub rozwalony silnik napędu blokady tylnej. Droga zabawka, w ASO ponad 3 tysie.

 

Sam silnik - dosyć wrażliwa głowica, Zdarza się jej czasem pęknąć, szczególnie jak się trafi przegrzanie. Dlatego chłodnica w tym silniku musi być igła.

 

Poza tym - bez większych wad. No, może przyciężkawy nieco

 

 

wersje z Intercoolerem to modele produkowane od 2001r i oznaczane jako D4D i jest to zupelnie inny silnik... rozni sie przedewszystkim sposobem zasilania w paliwo (common rail) oraz oczywiscie mnogoscia roznych czujnikow, elektroniki itd... ale za to jest mocny (164KM)

Ja tez stanalem swego czasu przed wyborem i wybralem starsza jednostke napedowa (KZTE) jest slabsza (125KM) ale za to moment obrotowy ma podobny do D4D , pozatym jest mniej skomplikowana, ma zwykla pompe wtryskowa i nie boi sie syfiatego paliwa, w przeciwienstwie do D4D w ktorym jak ci sie wysokocisnieniowe wtryski przytkaja to masz problem...finansowy oczywiscie

tak czy inaczej oba silniki sa dobre, D4D tak naprawde bazuje na KZTE,

jesli szukasz auta wyprawowego (tak jak ja szukalem) to bym bral KZTE (do 2001r) co zreszta uczynilem i dzis jestem szczesliwym posiadaczem LC 95 z 99roku wlasnie z silniczkiem 3.0 KZTE, ten silniczek naprawde jest optymalnym pednikiem do tego samochodu, ktory wcale nie jest CIEZKI jak na swoje rozmiary! 1890kg to raczej niewiele w porownaniu do ponad 2000kg w Discovery nie mowiac juz o patrolu...

 

Pozatym LC95 inaczej Prado, znajdziesz w wiekszosci ze stalym napedem na 4kola z centralnym mechanicznie blokowanym dyferencialem, i oczywiscie z reduktorem. w lepszych kapletacjach nadwozia z blokada (elektro-mechaniczna) tylnego mostu. W trakcie kupna sprawdz czy blokada centralnego dyfra sie zalacza (kontrolka pomaranczowa), czy dziala reduktor i biegi z niego nie wyskakuja, sprawdz czy zalacza sie tylna blokada (czerwona kontrolka) pamietaj ze mozna ja uruchomic tylko na biegu LL czyli na reduktorze! na HL albo HH sie nie zalaczy! bedzie tylko nieudolnie migala na desce rozdzielczej.

Pozatym szukaj lozow w zawieszeniu, wyciekow itp...jak w kazdym aucie... Nadwozia sa bardzo dobrze zabezpieczone antykorozyjnie wiec nawet w autach 10letnich trzeba sie nameczyc zeby ja znalezc. (choc pewnie nie jest to regula)

Ogolnie rzecz ujmojac Prado to bardzo udane auto, ma oczywiscie swoje ograniczenia(jak kazde auto) ale do wypraw i lekkiego/sredniego offroadu spokojnie da rade. Bardzo fajnie sie prowadzi po przeroznych szuterkach, lesnych duktach itp... zreszta w piachu tez robi w najlepsze

A do tego jest cudownie komfortowy na szosie, elektryka szyb, lusterek, klimatyzacja, porzadne audio i nic tylko walic na sam koniec swiata

 

jak widac ja tam jestem zadowolony urzytkownik

 

jak by co to sluze pomoca i rada.

Hej

W j95 największym babolem jest przednie zawieszenie i przekładnia kierownicza.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ikalbejau teva tokia nusipirkti, liko patenkintas iki negaliu, man ji irgi patiko, vietos pakankamai daug, pakankamai minksta, pravazumas nenuvyle (giliai neskandinau :) ), ant ledo irgi stabiliai jauciasi, kaip medzioklei manau labai geras variantas, bet kas liecia vairavimo malonuma, asmeniskai man palyginus su mano pajeru, tai panasiai tas pats, kas lyginti sunkvezimi su lengvaja, tiesa tlc pasirode ne toks sunkvezimis kaip GR'as ;) IMXO

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui Dekane!

Kaip supratau varyklis geras turintis aukstus sukius, siurblys atlaikantis belarusu dyz, d4d nenusileidzia.

Pakaba gera, minksta. Silpna vieta priekis del visokiu svirteliu.

Mase teisinga.

Tik nepagavau del diff lock ar kitu blokavimo sistemu.

Ziurejau vidaus foto nera jokiu jungikliu, ant razdatkes yra hh ir hl, tai gal tadu tie blokavimai jungiasi by auto??? Ir kaip suzinot ar jos yra???

Gerai kad varyklis paprastas, reiskias daug kompu nera!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gr irgi super bet pas many dabar trumpas, offroudui super geriau ner ir jei net vaziuoji 4iese. Bet jei vaziuoji medziot 5iese + Suo 76 kg, nesiojamas bokstas ir t.t tai gr trumpame tarkime man (110kg) nelabai patogu ivertinus kad iki plotu pjaut 170 km! Bet po vilniu, ar medziokle 2-3yse, ar I offrouda npgr geras irgi aparats

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gr irgi super bet pas many dabar trumpas, offroudui super geriau ner ir jei net vaziuoji 4iese. Bet jei vaziuoji medziot 5iese + Suo 76 kg, nesiojamas bokstas ir t.t tai gr trumpame tarkime man (110kg) nelabai patogu ivertinus kad iki plotu pjaut 170 km! Bet po vilniu, ar medziokle 2-3yse, ar I offrouda npgr geras irgi aparats

 

jurai, del 110 kg nemeluoji?... :D :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai geras auto tik prabiegas nerealus 100 procentu

 

del prabiego stebuklu buna kartais. turiu pazystama kuris nusipirko is salono nuliova mazda 626. tai buvo pries 8 ar 9 metus (tiksliai neprisimenu, bet panasiai) siai dienai mazduke yra pralekus apie 1500km. buvo pora kart i palanga nulekes ir pora kart iki kaimo. ir kartais isstumia is garazo kad nuplaut. tuvliton kai vaziuoja, kontrolieriai savo akim netiki kai spidometro parodymus raso. o kas butu jei ja pardavinet reiktu... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.