Pereiti prie turinio

LR Disco 94-98m +/-


bunga

Rekomenduojami pranešimai

  • 3 metų...
  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Aišku pavėlavęs, bet

Mano patirtis.

Turiu 1998 m. Discovery 2.5 TDI. Patikima, pakankamai konfartabili mašina. Praktiškai nėra elektronikos tad jos gedimai reti. Variklis kaip traktorius - paprastas, patikimas, bet nemėgsta sūkių (nelankstus). Tačiau kaip džipui sveriančiam 2 tonas - ekonomiškas (vidurkis 10 l. dyzelio/100 km). Varikliui tinka mineralinis tepalas. Lengvai pasiduoda offroudiniams patobulinimams - ašys portalinės (pats to nedariau). Yra palėtintojas, centrinis diferencialo blokavimas. Deja nėra ašies aklino blokavimo, bet yra papildomai pirkti tokie komplektai tam. Agregatai ir varžtai 3x dydžio paprastos mašinos. Minusai - mėgsta rūdis, tad antikorozinis papildomas padengimas būtinas. Vairo stiprintuvas ne pats patikimiausias, pradeda leisti dažnai tepalą, matyt todėl, kad gauna smarkokai kelio nelygumų smūgius kurie jaučiasi ir vairaratyje (remontas kainavo 350 lt.). Todėl turi būti griežtai laikomasi gamintojo rekomendacijų dėl oro slėgio padangose - o jis rekomenduojamas nedidelis (235/70 R16 padangom: priekyje 1.8, gale, 2.3 atm.). Dažnokai problema - vakuminio stabdžių būgno nesandarumas, stabdžių siurbliuko nepakankamas oro tiekimas į sistemą. Žiemą sunkiai suka starteris, nors ir variklio sistemoje sintetinis tepalas - matyt starterio apvijos į pabaigą (apie šią problemą girdėti ir iš kitų turėtojų šio modelio).Ilgom kelionėm nelabai tinka. Nors važiavimo komfortas vidutinis, tačiau su šiuo varikliu mašina lėta ir tai ilgesnėje kelionėje vargina. Variklis galėtų būti galingesnis nes tokio svorio mašinai tai labai jaučiama. Kaip džipo prošvaisa mažoka, bet kaip minėta lengvai pasiduoda ofraudiniams tobulinimams (bet dėti didesnius ratus ir kitus tobulinimus geriau su 3.5 ar 3.9 benzininiais galingais varikliais. Dalių iškart nenusipirksi nuėjęs į aut. d. parduotuvę - reikia užsakinėti, nors yra tuo besispecelizuojančių firmelių - ten jų galima rasti ir neužsisakant (nors įvairiai). Kėbulas aukštas o provėža palyginus siaura - atsargiai posūkiuose ir didesniuose reljefo posvyriuose dėl virtimo. Nors trumpas, bet dėl nedalomų ašių apsisukimo spindulys labai didelis, tad mieste aikštelėje manevruoti sudėtinga. Važiuojant jauti, kadbekeliai, 80-90 proc. šeimai, 95 proc. tampymui sunkių priekabų. Taigi čia anglai norėjo kompromiso. Jį padarė.TAitvirtas, paprastas, vidutiniškai komfortiškas, vidutiniškai tinkamas bekeliai, šeimai daugiau, ekonomiškas, lėtokas, silpnokas dyzelinis variklis, yra tam tikrų nepagrindinių agregatų techninių silpnų vietų.

Taigi. Pliusai: paprastas, tvirtas, ima nedaug kuro, tinka šeimai, pakankamai komfortiškas, neužklimsi užpustytame kelyje kur subaru ant dugno sėda, patemsi apie 2-3 t. sveriančią priekabą su kroviniu, patikimas variklis.

Rūdija dugnas, rėmas, po kilimėliais, lėtas, silpnokas variklis, mažoka prošvaisa, didelis apsisukimo spindulys, turi tam tikrų techninių silpnų vietų.

Redagavo Irklininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip. Čia maniškis D1. Fotografuota ir iš apačios matyti tie tiltai. Nuoroda:

http://public.fotki.com/Irklininkas/land-rover-discovery-1/

 

tai tiesiog tiltai tiek priekyje tiek gale o ne svyruojančios svirtys (nepriklausoma pakaba). Tokie tiltai naudojami UAZ, Geolanduose, JEEP cheroke ir kt.

Pats dugna dazei? Jei pats tai bituka ar dinitrol naudojai? Kaip dugna nuo rudziu nuvalei? Ar patenkintas rezultatu?

Pats dabar planuoju dugna dazyti, tai nezinau ar paciam ar i dinitrol servisa varyti..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Pats dabar planuoju dugna dazyti, tai nezinau ar paciam ar i dinitrol servisa varyti..

jei laiko turi ir vietos , daryk pats... versk ant sono, nu nevisai bet paremk kuo nors pasieksi zemiau uz kritini taska, pats viska valyk, plauk, slifuok su bulgarke, po to rudziu surisejas ir gruntas , tada tepk dinitrol ML, ir po to jau kieta derva ir dar uzdazyk viska emaliniais dazais... maziau purvas lips ir velgi siokia tokia apsauga..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei laiko turi ir vietos , daryk pats... versk ant sono, nu nevisai bet paremk kuo nors pasieksi zemiau uz kritini taska, pats viska valyk, plauk, slifuok su bulgarke, po to rudziu surisejas ir gruntas , tada tepk dinitrol ML, ir po to jau kieta derva ir dar uzdazyk viska emaliniais dazais... maziau purvas lips ir velgi siokia tokia apsauga..

Laiko gal ir turiu, bet vietos ne. Na tiksliau tik kiemas yra. O tai ka sakot i dinitrol centra nelabai apsimoka vaziuoti? Buvau ten, tai jie sake is pradziu su aukstu slegiu nuplauna viska, po to su kazkokiu dinitrol vasku apipurskia ir po to su dinitrol bituku, bet kainuoja tai 1300lt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip. Čia maniškis D1. Fotografuota ir iš apačios matyti tie tiltai. Nuoroda:

http://public.fotki.com/Irklininkas/land-rover-discovery-1/

 

tai tiesiog tiltai tiek priekyje tiek gale o ne svyruojančios svirtys (nepriklausoma pakaba). Tokie tiltai naudojami UAZ, Geolanduose, JEEP cheroke ir kt.

itariu nustebinsiu-tai elementarus nedalinami tiltai pas tamsta.kaip ir visuose zemiskuose visureigiuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antikorozinis padengimas darytas specializuotoje firmoje Dinitrol medžiagomis. Kadangi auto buvo iš Italijos rūdžių nebuvo, tad rūdis surišinėt ir neutralizuot nereikėjo. Dugnas dengtas dervos pagrindo medžiagomis, vidinės ertmės (pvz. viduje rėmo) vaško pagrindo medžiagomis. Šiaip derva po maždaug 2-3 sav. sukietėja ir nelabai ten purvas ir kimba. aš nepagalvojęs iškrat po padengimo nepalaukęs sukietėjimo vieškeliais laksčiau, tad purvo prikibo. Bet dažų sluoksnis nepakenks ne vien dėl purvo nekibimo bet ir kaip apsauga nuo drėgmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laiko gal ir turiu, bet vietos ne. Na tiksliau tik kiemas yra. O tai ka sakot i dinitrol centra nelabai apsimoka vaziuoti? Buvau ten, tai jie sake is pradziu su aukstu slegiu nuplauna viska, po to su kazkokiu dinitrol vasku apipurskia ir po to su dinitrol bituku, bet kainuoja tai 1300lt...

Kaip ir brangoka,Vilniui dinitrol centre visureigiui kainuoja 700-800lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.