Pereiti prie turinio

WJ priekinis kardanas


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 806
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Iskilo toks klausimas pasnekejus su vienu Forumieciu kazkaip susibalamutinau ... Paaiskinkit man durnam ar ymanomas dalykas keliant jeepa kad kardanai trumpetu.. .??? Mano galva ir mano atveju reikejo juos ilginti, todel paleidau razdatke zemyn.

O kaip jie gali trumpeti nesuprantu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai žinoma kad įmanomas - kai keli džipą, didini atstumą, kurį kardanas turi sujungt (razdatkė tolsta nuo tilto). Bet čia kiek žinau didesniem liftam. Kiti, taip - paleidžia razdatkę, bet man kažkaip tada atrodo bereikalingas liftas - kėbulą pakeli, o razdatkę, kuri išsikišusi per vidurį nuleidi kad kabintųsi :D Aišku nedaug ten paleidi bet vis tiek tarpbazinis pravažumas sumažėja šiek tiek....

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai as apie tai ir kalbu kad tarpas dideja o ne mazeja kaip sako forumietis Mive. Ir reikia ilgesniu kardanu, tai ka as ir norejau pasakyt.

Kas liecia razdatkes paleidima tai 2cm nieko nereiskia, o kardanams labai jauciasi.. Patikrinta 100%

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iskilo toks klausimas pasnekejus su vienu Forumieciu kazkaip susibalamutinau ... Paaiskinkit man durnam ar ymanomas dalykas keliant jeepa kad kardanai trumpetu.. .??? Mano galva ir mano atveju reikejo juos ilginti, todel paleidau razdatke zemyn.

O kaip jie gali trumpeti nesuprantu

post-10770-0-39616200-1468527798_thumb.jpg

 Chebra , gal paimkit ir pasiskaičiuokit  ar pasibraižykit. Aš matavau gerai . Čia tokį idejau grubų brėžinuką. Gal bus aiškiau.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpėt negali, elementari geometrija.. Su visa derama pagarba, manau, kad Mive blogai nupaišė, arba aš ne taip suprantu brėžinį..

Analogiška situacija su Panaro trauke, čia ant lentos papaišo ir paaiškina:

 

Na  filmukas tinkamas pagal jo paskirtį. Tik Domasai, gal imk ir pabraižyk. Gal pats geriau kerti geometrijoje.  Matyt mano žinios nekokios ir tikriausiai nemoku matuoti.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pagal mano logiką, tai taip :)

EDIT: skubu pasitaisyti - neįvertinau tiltą su kėbulu jungiančių svirčių... :blush:

Tada gaunasi, kad tos svirtys išlaiko spindulį ir traukia tiltą į vidų. Tai Mive turbūt teisus, atsiprašau. Na, bet įdomu buvo išsiaiškint :)

 

Ne veltui ~6" kėlimams parsiduoda "long control arm" kit'ai, t.y. prailgintos apatinės svirtys ("šlaunys"), kitaip ratus pritrauktų prie kėbulo vidaus. Be abejo, ir kardanų ilgesnių tada reiktų.

 

brezinys.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Braizykit kiek norit , teorija ir lieka teorija. Traukes traukt pradeda tik nuo kokiu 2"

Kitas dalykas, yra dar ju reguliavimas , bent pas mane, gali pailgint apie 1-1.5 cm

Ir paskutinis dalykas, normaliam kelimui reikia slaunu ilgesniu.

Traukes pradeda traukti tilta realiai nuo 2"

Vienu zodziu vistiek reikia det traukes ilgesnes tai tarpas tarp tilto ir razd bus didesnis..

Redagavo Teodoras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai keliant kiti matmenys visiskai..

Su stokinem traukem , taip kazkiek sutrumpeja bet nezymei..

Kitas dalykas tilto nuvaziavimas atgal ir pavirtimas paliekant stokines traukes nieko gero neduoda vaziavimui.

Taip kad dvoikes gavom uz geometrija.

Tau dvoijke uz darbo kokybe ;) ha ha ha..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai keliant kiti matmenys visiskai..

Su stokinem traukem , taip kazkiek sutrumpeja bet nezymei..

Kitas dalykas tilto nuvaziavimas atgal ir pavirtimas paliekant stokines traukes nieko gero neduoda vaziavimui.

Taip kad dvoikes gavom uz geometrija.

Tau dvoijke uz darbo kokybe ;) ha ha ha..

Darbo kokybė tikrai nuvertinta. Nesitikėjau iš tavęs.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pagal mano logiką, tai taip :)

EDIT: skubu pasitaisyti - neįvertinau tiltą su kėbulu jungiančių svirčių... :blush:

Tada gaunasi, kad tos svirtys išlaiko spindulį ir traukia tiltą į vidų. Tai Mive turbūt teisus, atsiprašau. Na, bet įdomu buvo išsiaiškint :)

 

Ne veltui ~6" kėlimams parsiduoda "long control arm" kit'ai, t.y. prailgintos apatinės svirtys ("šlaunys"), kitaip ratus pritrauktų prie kėbulo vidaus. Be abejo, ir kardanų ilgesnių tada reiktų.

 

brezinys.jpg

20 cm ? čia tikrai jeep prošvaista tokia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kryžmėmims ne kampas mažinamas, tiesiog dvigubos kryžmės geriau atlaiko didelius kampus.

 visų pirmą dvigubos kryžmės savybė - PASTOVUS KAMPINIS GREITIS (kaip rutulinis šarnyras, granata)... ji naudojama tada, kai kitame gale kardano kampas su tiltu artimas nuliui.

Aišku dėka savo konstrukcijos ji gali dirbti didesniu kampu, bet kartu tai daugiau priežiūros reikalaujantis mazgas ir mažiau patikimas, nei įprasta kryžmė... 

 

cv_angle.gif

 

http://www.4xshaft.com/index.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Vėl plyšo kardano guma, atvažinėjau tris mėnesius, pirkta buvo Kaune Pusašis ir Ko Islandijos pl. 93- 25 € i bala, o kas nors patys nebandėte pasigaminti tos gumos iš minkštos kaučiukinės gumos.Ir ar tikrai ji turi stovėti kelių laipsnių kampu o ne tiesiai.

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tom granatom cia amzinas vargas.per pusantru metu jau net nezinau kiek ju suvazinejau. Ar standartas ar keltas Jeep jos laiko panasiai. Svajonese yra dviguba kryzme. Bet zmones kalba kad vibracija atsiranda nemenka. O beto ir kaina isaugo neblogai tos granatos i kryzme perdarymo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.