Pereiti prie turinio

Ar galima tempti automatą? (JGC)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Gali būti, kad teks kokius 20-40km patempti Grand Cherokee WJ (Quadradrive) - ar galima tai daryti, ir kiek, kokiu greičiu? Ar vis tik tempimas yra žalingas ir apie tempimą net negalvot?

Tokia idėja - o jei nuėmus abu kardanus, gal tada tempti galima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

razdatke ijungus i neutralia padeti turetu nieko neatsitikti, nes greiciu deze nuo likusios transmisijos atjungiama. Tik bus nesmagu, nes su uzgesintu varikliu stabdi bus sunku ispausti ir vairas bus labai sunkus. O tai kur ruosiesi tempti, uzsilenke tavo jeepas?

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būti, kad teks kokius 20-40km patempti Grand Cherokee WJ (Quadradrive) - ar galima tai daryti, ir kiek, kokiu greičiu? Ar vis tik tempimas yra žalingas ir apie tempimą net negalvot?

Tokia idėja - o jei nuėmus abu kardanus, gal tada tempti galima?

su atjungtais kardanais be abejo kiek nori. O ei normaliai su automatais veikia principas 50/50 ne daugiau 50 kilu su ne didesniu nei 50 kilu greiciu.po to reik sustot, nes kaista automatas. Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

razdatke ijungus i neutralia padeti turetu nieko neatsitikti, nes greiciu deze nuo likusios transmisijos atjungiama. Tik bus nesmagu, nes su uzgesintu varikliu stabdi bus sunku ispausti ir vairas bus labai sunkus. O tai kur ruosiesi tempti, uzsilenke tavo jeepas?

Neužsilenkė dar, bet vargelis man šioks toks su juo, tokį pavargusį šiek tiek nusipirkau (per savo durną galvą...). Jei trumpai, tepalo slėgis labai krenta ant laisvų apsukų, pradeda caksėt kompensatoriai; Nuvariau pas variklistą, pažiūrėjo, sako greičiausiai bus slėgio nutekėjimas per gan smarkiai išklibusią turbiną; Nuvariau pas turbinistus - reikia restauruot (čia jau buvo aišku tai palikau mašiną pas juos), bet sako jei nebus tepalo slėgio, jie neduos garantijos, nes pavažiavus kelis km turbina vėl užlinks - tokiu atveju reiktų temptis. Tada tempčiau turbūt pas variklistą žiūrėt kitų bėdų.

Dabar tik dašuto... taip išeina net užkūręs negalėčiau tempt, nes turbina vistiek sukasi, o dar tas tepalo slėgis ant laisvų pats žemiausias... Tai neužkūrus neveiks nei vairo nei stabdžių stiprintuvai...

 

Nu bet čia dar ne visiškai aišku, yra šansas kad sutvarkius turbiną slėgis atsiras, norėjau tik paklaust dėl tempimo, jei kartais prisireiktų...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, dėkui Shirokai :)

Logiškai mastant, tai jei razdatkė tikrai visiškai atsijungia nuo dėžės, tai dėžė iš vis kaip ir nejuda? O kaip pati razdatkė - jos kardanai nesuka, ir jai nekenkia?

 

User manuale tai parašyta labai jau trumpai ir priešingai:

 

TOWING A DISABLED VEHICLE

The manufacturer recommends towing with all four wheels off the ground. Acceptable methods are to tow the vehicle on a flatbed or with one end of the vehicle raised and the other end on a towing dolly.

 

Kas išvertus būtų:

 

Gamintojas rekomenduoja tempti pakėlus nuo žemės visus keturis ratus (kitaip sakant vežt ant tralo...). Taip pat priimtinas tempimo metodas: vieną mašinos ašį pastačius ant tralo, o po kita ašimi pakišus vežimėlį. - Kitaip sakant tempt negalima visiškai :D

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, dėkui Shirokai :)/>/>

Logiškai mastant, tai jei razdatkė tikrai visiškai atsijungia nuo dėžės, tai dėžė iš vis kaip ir nejuda? O kaip pati razdatkė - jos kardanai nesuka, ir jai nekenkia?

 

User manuale tai parašyta labai jau trumpai ir priešingai:

 

TOWING A DISABLED VEHICLE

The manufacturer recommends towing with all four wheels off the ground. Acceptable methods are to tow the vehicle on a flatbed or with one end of the vehicle raised and the other end on a towing dolly.

 

Kas išvertus būtų:

 

Gamintojas rekomenduoja tempti pakėlus nuo žemės visus keturis ratus (kitaip sakant vežt ant tralo...). Taip pat priimtinas tempimo metodas: vieną mašinos ašį pastačius ant tralo, o po kita ašimi pakišus vežimėlį. - Kitaip sakant tempt negalima visiškai :D/>/>

 

taip razdatke visiskai atjungiama nuo dezes. o kad razdatke malsis savose "sultyse" tai bus lygiai tas pats kas vaziutum veikiancia masina.. vot i vsie dela ;)/>

 

o gamintojas manuale visada apsidraudzia kaip visada. ima pati jam geriausia metoda tempimo( trala) kad nebutu paskui koks diedukas su sakemis prie duru ,o kaip cia sugedo o kodel cia taip, as gi tik patempiau biski... o va, buvo parasyta,- TRALAS!! ir kokios pretenzijos dabar??? :)

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia šiaip gal kam įdomu:

 

Šiek tiek pagooglinus radau, kad vis gi galima tempt kai džipas pats rieda. Pasirodo amerikiečiai tai vadina "Reacreational Towing", tipo kai važiuoja atostogaut, prie kemperio prisikabina džipą kaip priekabą ir tempiasi iš paskos, nu žodžiu šitaip:

 

DSC00231(1).JPG

 

Tai procedūra tokiam tempimui yra tokia:

 

1. Paspausti stabdžių pedalą.

2. Transmisiją nustatyti į N.

3. Razdatkę nustatyti į N.

4. Užvesti variklį.

5. Transmisiją nustatyti į D.

6. Atleisti stabdžių pedalą ir įsitikinti, kad automobilis nejuda.

7. Užgesinti variklį ir pasukti raktelį į atrakintą OFF poziciją.

8. Transmisiją nustatyti į P.

9. Užtraukti rankinį stabdį.

10. Standžia vilktimi prikabinti tempiamą automobilį prie tempiančio.

11. Atleisti rankinį stabdį.

 

Video instrukcija:

 

Žodžiu gaunasi liaudiškas tempimas ir tiek... Bet įdomu kodėl Transmisija tempiant turi stovėt ant parkingo (P)?

 

Ir dar vienas įdomus dalykas:

 

DĖMESIO! Transmisija gali būti sugadinta jei ji bus jungiama į P poziciją kol razdatkė bus N pozicijoj, esant užvestam varikliui. Kol razdatkė yra N pozicijoj, įsitikinkite, kad variklis yra išjungtas, ir tik tada nustatykite transmisiją į P.

 

Prisipažinsiu kad turbūt būsiu kokį kartą jungęs taip kaip negalima, esant užvestam varikliui...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai dar karta irodo kad razdatke atjungia deze, kad tempia ant parkingo.. bet kodel ant parkingo :scratch:/>/>/> cia jauciu apsidraudimas, kad kazkokios mistines jegos neduok dieve betempiant prades sukti deze :)/>/>/>

Nežinau ar čia tiesa, bet vienas YouTubo komentaras sako va ką:

 

 

- Kam reikia pastatyti transmisiją į P, nors razdatkė atjungta? Video klipe sakoma "kad apsaugotumėt transmisiją". Ką galima sugadinti?

 

- Tam kad transmisija liktų sutepta. Štai dėl ko reikia nustatyti į P. Razdatkė tepama nuo galinės ašies judėjimo, o transmisija ne.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Dabar tik dašuto... taip išeina net užkūręs negalėčiau tempt, nes turbina vistiek sukasi, o dar tas tepalo slėgis ant laisvų pats žemiausias... Tai neužkūrus neveiks nei vairo nei stabdžių stiprintuvai...

 

 

mano durna galva turbina juk nepucia ant laisvu apsuku, tai uzkuri ir tempi su komfortu :)

nu seni meistrai, a baisiai nusisnekejau? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano durna galva turbina juk nepucia ant laisvu apsuku, tai uzkuri ir tempi su komfortu :)/>

nu seni meistrai, a baisiai nusisnekejau? :D/>

Turbina pradeda suktis nuo pirmų variklio sūkių, juk ją suka ušmetamosios dujos. Gal ir negreitai sukasi, bet sukasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas kaip blynas, tempiau ne karta.. Viskas tvarkoij.

Kas liecia turbina niekas ten nesisuka beveik ant laisvu apsuku.. Jei ka pradaryk zaliuzes kur vakumas stovi kad eitu i ismetima ir valio..

Nelabai supratau dėl tu žaliuziu, kur jos stovi ir kaip atrodo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stovi turbinoje,as jas vadinu zaliuzem, jos reguliuoja oro srauta i kolika arba i ismetima, ;) reguliuojamos vakumu per svirty, nelabai pamenu bet pas cherepa lygtai tas pats, zodziu svirty patrauki iki galo ar sustumi, cia ziurint i kuria puse atidarineja, uzsuki verzeklele kad laikytusi ir viskas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stovi turbinoje,as jas vadinu zaliuzem, jos reguliuoja oro srauta i kolika arba i ismetima, ;) reguliuojamos vakumu per svirty, nelabai pamenu bet pas cherepa lygtai tas pats, zodziu svirty patrauki iki galo ar sustumi, cia ziurint i kuria puse atidarineja, uzsuki verzeklele kad laikytusi ir viskas..

Tai čia gal ta vadinama "kintama geometrija"? Ai mačiau tą vožtuvą kur reguliuoja, bet dabar žinok ar sustumt ar ištraukt iki galo reikia.. paskui visai užglušinsi :) Nu gal neprireiks net..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.