Pereiti prie turinio

JGC WJ 2.7 vs 4.7


6x6

Rekomenduojami pranešimai

Taigi, pribrendau prie JGC WJ pirkimo, ir kaip visada neapsiejau be didziojo klausimo:

2.7 ar 4.7?

Kaina? Eksplotacija? Ekonomija? Gedimai? Kokios dujos i 4.7? Kokia kaina idejimo?

Bet kokia info praverstu :)

 

P.S. Sirdis linksta prie 4.7, protas sako 2.7 :)))))

Aciu uz info

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 90
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Gal gali placiau? Kuom geresnis jis uz anuos du?

 

Pas mus du su 4.0 tai wj ir asmeniskai mano zj.Wj per 7 metus tik vandens pompa su termostatu keista,o maniskiam reikia termostata pakeisti.Ir variklio kompui kazkas daryta bet dirba gerai.vaziuoja vargo nemato nei vienas nei kitas.

4.0 saknys siekia 64 metus,net neturiu ka pasakot nes bedu jokiu. http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_straight-6_engine

Tiesa forumietis keite galvos tarpine prapusta 4litriam bet daugiau ir nemaciau kad kas skustusi.

4,7 su tepalo kanalais ir ausinimu kazkas nedaiskaiciuota todel reikia labai ziureti.Tiesa kuro panasiai kaip 4.0 bet galios daug daugiau.O 2,7 nors ir merso variklis ir teko asmeniskai nemazai vaziuoti.Ir tikrai trauka neatsilieka nuo 4.0 bet tai tas,tai anas.Tai forsunkes tai siurbliai.Tai slegio reguliatoriai tai dar koks b....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus du su 4.0 tai wj ir asmeniskai mano zj.Wj per 7 metus tik vandens pompa su termostatu keista,o maniskiam reikia termostata pakeisti.Ir variklio kompui kazkas daryta bet dirba gerai.vaziuoja vargo nemato nei vienas nei kitas.

4.0 saknys siekia 64 metus,net neturiu ka pasakot nes bedu jokiu. http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_straight-6_engine

Tiesa forumietis keite galvos tarpine prapusta 4litriam bet daugiau ir nemaciau kad kas skustusi.

4,7 su tepalo kanalais ir ausinimu kazkas nedaiskaiciuota todel reikia labai ziureti.Tiesa kuro panasiai kaip 4.0 bet galios daug daugiau.O 2,7 nors ir merso variklis ir teko asmeniskai nemazai vaziuoti.Ir tikrai trauka neatsilieka nuo 4.0 bet tai tas,tai anas.Tai forsunkes tai siurbliai.Tai slegio reguliatoriai tai dar koks b....

 

O kaip 4 litru pavaru dezes laiko? Ir gal tampai su juo priekaba?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip 4 litru pavaru dezes laiko? Ir gal tampai su juo priekaba?

 

wj nebuvo jokiu bedu per 7 metus net tepalas dar nekeistas dezej.O pas senuka stovi aisin automatas.Tai sitie turi neuzmusamu reputacija.O as galiu tik patvirtinti.

Sniau wj tempdavo grudus i turgu,apie 2t budavo.Tai i mechanine net neziureciau po automato.Atbuliniu kai reikia manevruot,ar taip kai vaziuoji.Nereikia dirbti,o tik vairuoti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

wj nebuvo jokiu bedu per 7 metus net tepalas dar nekeistas dezej.O pas senuka stovi aisin automatas.Tai sitie turi neuzmusamu reputacija.O as galiu tik patvirtinti.

Sniau wj tempdavo grudus i turgu,apie 2t budavo.Tai i mechanine net neziureciau po automato.Atbuliniu kai reikia manevruot,ar taip kai vaziuoji.Nereikia dirbti,o tik vairuoti :D/>

O kaip kuro sanaudos? ir kai tempei priekaba zenkliai dideja kuro sanaudos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip kuro sanaudos? ir kai tempei priekaba zenkliai dideja kuro sanaudos?

 

Skiriasi apie 3-4l.Abu jeep su dujom su ipurskimu.Buvo kelione neseniai su wj(apie450km),tai skaiciavom idomumo delei.Be priekabos 12-14 ima duju,greitis iki 100km/h.O su 1tonos (krovinys+priekaba) kroviniu 16-17 l gavosi,greitis 70-80km/h.Vaziuota labai ramiai.

O su zj po vieta murkdausi,tai 20l nemaziauo kartais ir visi 30.Bet jau gerai brendant.O lygiu keliu sanaudos ir panasios.

I dyzeli ziureciau vienu atveju,jei vazineti mazais atstumais.Kokie 5km sinduliu.O daugiau benzas+dujos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panasia dilema turejau praeita vasara. Pora men ieskojau 2,7d , bet nupirkau 4,7 biggrin.gif. Kai po isbandytu ~10 dyzeliu isedau i 4,7,tai ta pati vakara ir nupirkau...

Idejau dujas uz 3000. Mieste ~28, trasoi~18. Vaziuoja labai smagiai... Gal kiek per silpna vaziuokle siam varikliui, nes jau keiciau razdatke, pries pora dienu nuroviau galini kardana.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panasia dilema turejau praeita vasara. Pora men ieskojau 2,7d , bet nupirkau 4,7 biggrin.gif. Kai po isbandytu ~10 dyzeliu isedau i 4,7,tai ta pati vakara ir nupirkau...

Idejau dujas uz 3000. Mieste ~28, trasoi~18. Vaziuoja labai smagiai... Gal kiek per silpna vaziuokle siam varikliui, nes jau keiciau razdatke, pries pora dienu nuroviau galini kardana.

O tai kiek duju telpa i baka? ir kur jis imontuotas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei reikia greicio, tai JGC aplamai nera tinkamas tokiam dalykui. Kad ir koki varikli i ji idesi, pakaba visiskai netinkama lakstymui. O crd labai normaliai vaziuoja, tikrai dinamikos trukumo nesijaucia.

Plačiau apie pakabą galima? Kodėl ji netinkama? :blink:/>

Redagavo rav4ik
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plačiau apie pakabą galima? Kodėl ji netinkama? :blink:/>/>

Taigi pats turi, kaip suprantu, pabandyk ir pamatysi :). O netinkama lakstymui del tam tikru pakabos su dviem tiltais ypatumu. Tiesiojoje lygiu keliu su juo viskas normaliai, bet jei reikia gatvej panardyti, ypac jei kelio danga nelygi, stabilumo jam truksta. As daug metu vazinejau su bmw 325, su bimbalu galiu sau lesiti nepalyginamai daugiau ir net nerizikuodamas. Aisku, jgc paskirtis visai ne ta ir faktas, kad jis konstruotas ne lakstymui, o gal labiau per koki griovi pervaziuoti ar pan :) . Ir ka as jau rasiau, 2.7 crd variklis jam tikrai pakankamas, vairuojant realiom salygom, diskomforto del galios trukumo tikrai nera. Sunku pasakyti, gal bekelej tam tikrom situacijom ir reikia didesnes galios, bet ir su 2.7 crd ijungus paletintoja jis sveikatos turi kaip traktorius. Pries keturis menesius emiau 2.7 crd, dabar daryciau lygiai ta pati, o palkstymui pasilikau bmw

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, pribrendau prie JGC WJ pirkimo, ir kaip visada neapsiejau be didziojo klausimo:

2.7 ar 4.7?

Kaina? Eksplotacija? Ekonomija? Gedimai? Kokios dujos i 4.7? Kokia kaina idejimo?

Bet kokia info praverstu :)/>

 

P.S. Sirdis linksta prie 4.7, protas sako 2.7 :)/>))))

Aciu uz info

Sveikas,

jei 4.7 - tai tik overland (190 kw). Skirtumas su 164 kw jaučiasi:)

Važinėju 6 metus, ekonomija - čia ne apie šį auto:) Trasoj ramiai ~ 110 įmanoma sutilpt į 10, mieste 20 -30 priklausomai nuo važiavimo. Gedimai - šildymas, šiems auto mėgsta užlūžti sklendžių valdymas, tada arba nešildo, arba nešaldo, remontas ilgas ir nuobodus, ardymo daug. Tiltai silpnoki. Kai kas, pirmą kartą atsisėdęs, klausia, kur amortizatorius dėjau - siūbuoja, linguoja, bet aš asmeniškai to nejaučiu, man netrukdo. Niekaip nesutinku su Rytisss, kad nestabilus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kas, pirmą kartą atsisėdęs, klausia, kur amortizatorius dėjau - siūbuoja, linguoja, bet aš asmeniškai to nejaučiu, man netrukdo.

o tai ka tavo manymu sitas dalykas reiskia? Net jo instrukcijoje parasyta, priesais vairuotojo akis lipdukai suklijuoti su perspejimais, kad i posukius vaziuoti atsargiau, nes jo svorio centras aukstai ir ji nesunku apversti. As visa tai suprantu, kad jis nera labai stabilus. Ir jokiu budu nesakau, kad jis blogas, paprasciausiai ji vairuojant nereiketu pamirsti, kad vairuoji visureigi.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi pats turi, kaip suprantu, pabandyk ir pamatysi :)/>. O netinkama lakstymui del tam tikru pakabos su dviem tiltais ypatumu. Tiesiojoje lygiu keliu su juo viskas normaliai, bet jei reikia gatvej panardyti, ypac jei kelio danga nelygi, stabilumo jam truksta. As daug metu vazinejau su bmw 325, su bimbalu galiu sau lesiti nepalyginamai daugiau ir net nerizikuodamas. Aisku, jgc paskirtis visai ne ta ir faktas, kad jis konstruotas ne lakstymui, o gal labiau per koki griovi pervaziuoti ar pan :)/> . Ir ka as jau rasiau, 2.7 crd variklis jam tikrai pakankamas, vairuojant realiom salygom, diskomforto del galios trukumo tikrai nera. Sunku pasakyti, gal bekelej tam tikrom situacijom ir reikia didesnes galios, bet ir su 2.7 crd ijungus paletintoja jis sveikatos turi kaip traktorius. Pries keturis menesius emiau 2.7 crd, dabar daryciau lygiai ta pati, o palkstymui pasilikau bmw

Būtent ir klausiau todėl, kad pats tokį turiu. :)

 

Na lyginti lengvają auto su pilnaverčiu 4x4 neverta.

 

Jei lyginti tai lyginam pilnaverčius 4x4, kainų segmente 10-20k lt. Jeigu lyginam dinamikos/pravažumo/kainos satykį šitam segmente, tai man JGC WJ 4,7 H.O geriausias variantas atrodo. Todėl jį ir pasirinkau.

 

Dėl stabilumo: Jis pakankamai stabilus, kaip 4x4, tik kad labai minkštas. Jis buvo skirtas daugiau komfortiškam važinėjimui. Auto galingas, tai reikia nepamiršti, kad sėdi ne lengvojoj mašinoj. Savo ypatumų kažkiek duoda ir priklausoma pakaba. Turi jis to nepasukamumo pakankamai. Kažkiek jaučiasi ant asfalto. Bet velgi minkščiau - kiečiau viską galima išspręst ir pasidaryti kaip jau pačiam norisi, mod'ų pilnas internetas, viskas priklauso nuo kišenės.

 

Bet dėl lakstymo, tai palakstyt su juo tikrai linksmai galima... Ir trasoj 20 ir žvyrkeliais 18... ir mieste bemsus pavaikyt :)

Žiemą visokios kregždės išvis gali ilsėtis :) ko nepavyksta susivaikyti žiema tai tik evo, sti ir mazdos 323 4wd, visokie parketnikai į provokacijas net nesileidžia :)

Žvyrkeliais, miško keliukais irgi pakankamai gerai stovi, posūkiuose svarbu laiku pasiguldyt šonu, o skersas labai gražiai eina :blink: Dyzelis man asmeniškai nelabai šitam modeliui limpa. Gal jei tik asfaltu važinėt ir priekabas kokias tampyti tai ir tinka. Bet bekelei jam reikia greičio ir apsukų, jei nori su juo nuvažiuot kur nors. Tada praeina paviršium.

 

Sąnaudos dujų, mieste: 25-28, trasoj: 16-20. Salake gavosi: 100km - 70l.Pati įranga ~2600 lt berods. Duju balionas vietoj zapaskes: 76l, bet reikia sukelti grindis bagažinėj, į standartinę vietą šiek tiek per aukštas.

 

Na dėl gedimų nieko kol kas nepasakysiu, nes dar tik 20k km prasukau, be eksploatacinių dalykų nieko kaip ir dar nekeičiau...

 

Būsi Vilniuj pasuk, pasižiūrėsi, prasilėksi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent ir klausiau todėl, kad pats tokį turiu. smile.gif

 

Na lyginti lengvają auto su pilnaverčiu 4x4 neverta.

 

Jei lyginti tai lyginam pilnaverčius 4x4, kainų segmente 10-20k lt. Jeigu lyginam dinamikos/pravažumo/kainos satykį šitam segmente, tai man JGC WJ 4,7 H.O geriausias variantas atrodo. Todėl jį ir pasirinkau.

 

Dėl stabilumo: Jis pakankamai stabilus, kaip 4x4, tik kad labai minkštas. Jis buvo skirtas daugiau komfortiškam važinėjimui. Auto galingas, tai reikia nepamiršti, kad sėdi ne lengvojoj mašinoj. Savo ypatumų kažkiek duoda ir priklausoma pakaba. Turi jis to nepasukamumo pakankamai. Kažkiek jaučiasi ant asfalto. Bet velgi minkščiau - kiečiau viską galima išspręst ir pasidaryti kaip jau pačiam norisi, mod'ų pilnas internetas, viskas priklauso nuo kišenės.

 

Bet dėl lakstymo, tai palakstyt su juo tikrai linksmai galima... Ir trasoj 20 ir žvyrkeliais 18... ir mieste bemsus pavaikyt smile.gif

Žiemą visokios kregždės išvis gali ilsėtis smile.gif ko nepavyksta susivaikyti žiema tai tik evo, sti ir mazdos 323 4wd, visokie parketnikai į provokacijas net nesileidžia smile.gif

Žvyrkeliais, miško keliukais irgi pakankamai gerai stovi, posūkiuose svarbu laiku pasiguldyt šonu, o skersas labai gražiai eina blink.gif Dyzelis man asmeniškai nelabai šitam modeliui limpa. Gal jei tik asfaltu važinėt ir priekabas kokias tampyti tai ir tinka. Bet bekelei jam reikia greičio ir apsukų, jei nori su juo nuvažiuot kur nors. Tada praeina paviršium.

 

Sąnaudos dujų, mieste: 25-28, trasoj: 16-20. Salake gavosi: 100km - 70l.Pati įranga ~2600 lt berods. Duju balionas vietoj zapaskes: 76l, bet reikia sukelti grindis bagažinėj, į standartinę vietą šiek tiek per aukštas.

 

Na dėl gedimų nieko kol kas nepasakysiu, nes dar tik 20k km prasukau, be eksploatacinių dalykų nieko kaip ir dar nekeičiau...

 

Būsi Vilniuj pasuk, pasižiūrėsi, prasilėksi smile.gif

 

Jei ne paslaptis, kokios apsukų lubos jūsų V8?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei rinktis šį modelį, tai tik su MB varikliu 2.7D, nes 4.7 - tai kažkoks pusfabrikatis, nes pastoviai visi jam ieško galvų tarpinių. Esu važiavęs su dyzeliu, traukos turi, bet ant posūkio vos suvaldžiau, nes buvau įpratęs taip pravažiuot su TLC J7#, J8#. Tada supratau kuo kuo skiriasi tikri visureigiai nuo USA visureigių.biggrin.gif Variklio jam reiktų legendinio 4.0, ir be abejo bent trigubai standesnių amortizatorių, kad padidėtų stabilumas, nes jautiesi, ypač ant posūkių, kaip kosminiam laive - nevaldomas. Normaliam visureigyje, tai būtų nesuvokiama, o čia pasirodo - NORMA biggrin.gif Iš benzininių variklių, tai labiausiai nenusisekęs variklis USA, Europoje tai būtų - finišas, o dėdės semo žemėj, tai - STANDARTbiggrin.gif

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jau Fricu gaminiams niekas nieko nejiesko, parduotuves tik ir laikosi is vokisku auto detaliu , suburtu chinoij wink.gif

Variklis normalus ,pagal kiekvieno norus ir variklis..

 

Palyginai "Deutche" kokybę su sušikta jankių kokybe, tai jiems dar tobulėt iki Vokiečių, turbūt dar 100 metų. O, kad Lietuvoj žmonės atsirenka patikimus auto gamintojus, dar kartą įrodo, kad Lietuviai, mąstantys, o ne tokie debilai kaip amerikonai ar anglai biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.