Pereiti prie turinio

8888_8888

Nariai
  • Pranešimai

    22
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius, Moletu raj.

8888_8888's Achievements

0

Reputacija

  1. Sveikas, jei 4.7 - tai tik overland (190 kw). Skirtumas su 164 kw jaučiasi:) Važinėju 6 metus, ekonomija - čia ne apie šį auto:) Trasoj ramiai ~ 110 įmanoma sutilpt į 10, mieste 20 -30 priklausomai nuo važiavimo. Gedimai - šildymas, šiems auto mėgsta užlūžti sklendžių valdymas, tada arba nešildo, arba nešaldo, remontas ilgas ir nuobodus, ardymo daug. Tiltai silpnoki. Kai kas, pirmą kartą atsisėdęs, klausia, kur amortizatorius dėjau - siūbuoja, linguoja, bet aš asmeniškai to nejaučiu, man netrukdo. Niekaip nesutinku su Rytisss, kad nestabilus.
  2. jo, man irgi įdomu dėl priekio blokavimo. Kas galėtų plačiau apie tai papasakot? Ir, kolegos, prašymas: visgi esant labiau patyrę, bendraujantys:) Gal kas žinot apie parduodamas TLC 90 ar 95? Domina info, kurios nerasi skelbimuose:) Tiesiog jei žinot apie konkrečią auto, informacijos ir patarimo, ar verta dėmesio:) Ačiū
  3. Aš irgi tokio ieškau jau gal 4 mėn. o gal kas galit plačiau papasakot apie variantus su abiem blokiruotėm? Dėkui
  4. neatnaujino savo būsenos

  5. Ačiū!!! rytoj apžiūrėsiu minėtą variantą
  6. o jei HO, tai yra Overland, tai bus 190 kw ar gali buti 164 kw arba 170 kw?
  7. Beje, yra ir kita nuoroda: http://www.autocheck.com/?nf=3&nf=4&siteID=0&WT.mc_id=0 įvedus čia minėtą Nr., rodo, kad tai JGC Overland, įvedus į Andrelio nuorodą, rodo, tai JGC Limited:) kuo tikėt ir kaip įsitikint, kiek kw turi variklis???
  8. Dėkui už info! Po ilgų ieškojimų JGC Overland su Selec - trac, ko gero, teks imt paprastą JGC 4.7 su QD - II, nors kažko dar labai abejoju, ypač dėl paskirstymo dėžės veikimo. Būtų malonu sulaukt daugiau nuomonių
  9. vat būtent, tas pavėluotas suveikimas ir nepatinka...Situacija - slidžiame kelyje posūkyje ima nešti, jei paskirstymas tarp ašių pastovus, mašiną valdai pirmiausiai vairu ir šiek tiek mesdamas greitį. Kai paskirstymas kintamas, šis būdas gali nepasiteisint:)
  10. Neteko daug su tokiu pavažinėt, o nepatinka nepastovus paskirstymas tarp ašių. Man ideali yra pvz. audi quattro senoji sistema (11 metų beveik kasdien vaikau 1985 Audi Coupe quattro). Paskirtymas tarp ašių pastovus, mašiną valdai pats. Tas pats, pvz, GAZ - 69, įjungi priekį, pastovus paskirtymas tarp ašių, mašiną valdai pats. "Drive" sistema pati paskirsto, makaloja, praktiškai nuo vairavimo nepriklauso. Tokią auto reikia atspėt, ką ji darys, jos valdyt pagal save praktiškai neįmanoma. Selec - trac, kiek suprantu, galima įjungt pastovų paskirstymą tarp ašų. O gal aš ir klystu:) Kokia Tavo nuomonė?
  11. Didelis Dėkui:) Tiesiog norėjau paklausti iš praktinės pusės: senokai ieškau JGC overland su Selec - trac (Vokietija, JAV, Lietuvoj irgi bandžiau). Kiek teko matyt Overland tik su Quadra Trac. Kaip važinėjančiam su 4x4 16 metų, ši sistema man nepatinka...
  12. Dėkui:) Dar klausimukas. Ar teko kada matyti JGC Overland su Selec - Trac?
  13. Sveiki, kaip "atpažinti" amerikoną Overlandą? Ieškau būtent Overland su 190 kw varikliu, pardavėjas tikina, kad tai tikrai Overland, pirktas ir važinėtas naujas amerikoj, yra amerikoniški dokumentai, bet ten nėr kw.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.