Pereiti prie turinio

Bėda, reik patarimo


Dainiussl

Rekomenduojami pranešimai

Labas. Na va, atėjo ir į mano kiemą " šventė" etikmat. :angry: Kad tą šūdmeistrį šikanti sutrauktu :pig: . Blet, nesikeikus, pasiutęs aš šiandien.

Gerai, dabar prie reikalo. Istorija, pradėjo leisti 3,4 purkštukai. Tai nutariau visus susitvarkyti. Pradėjau sukti varžtus, o jie skirtingi susukti. Na, mat ja šunes, išsukau. Išsukau ir penktą purkštuką. Viskas kaip ir sklandžiai pavyko. Tik žiū iš penkto purkštuko varžto skylės skystis bėga. Lyžt, blet, aušinimo skystis. Tai įtariu, kai šūdrankis, tvarkė, neišvalė varžto sriegio ir sukant atgal išlaužė aušinimo kanalą. Bet šiaip penktas purkštukas neleido. Buvo sausas. Bėda.

Patarkit ką daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Labas. Važiuojant virš 70km/h ir daugiau stabdant pradeda kalt per vairą. Ir stipriai, net baisu stabdyti. Čia demferio kaltė ar jau vairo traukės išsinešioję. Klibėt nekliba, bet lengvai vartosi. Nuo ko pradėti. :salut:/>

 

 

paprastai taip būna, kai jau stabdžių diskai kreivi nuo senatvės ar perkaitinimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tame ir reikalas, kad iki 60km/h jokių mušimų nėra.

 

Žiūrėkite stabdžių diskus. Bet.... Jaučiu kad priekinio tilto skersinės traukes sailentblokai išmalti ir vaikšto visas tiltas. Pasižiūrėkite būtinai tą. Man irgi taip buvo su ZJ. pasikeičiau diskus su kaladelėm į naujus ir nepadėjo. Tada aptikau, kad pirminis reikalas buvo traukėje ir pradedant stabdyti visas tiltas vaikšto į kairę-dešinę. Susitvarkiau ir liuks

Redagavo Rafal
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaziuokles proiblemos, turejau si dziaugsma tik prie didesniu greiciu (maziau susidevejusi vaziuokle buvo). Reikia pasitikrinti ar geras ratu suvedimas (ipatingai kasterio kampas - jei blogas kasterio kampas, ratas pradeda elgtis analogiskai kaip parduotuves vezimelio ratas), bet pries tai reikia perziureti visus sailentblokus, vairo traukes antgali, sarnyrus, panaro traukes antgalius. Per didelis laisvumas bet kuriame is siu mazgu gali sukelti musima per vaira, ir nebutinai stabdant. Mano atveju budavo, kad vaziuojant autostradoj 110-130km/h uzvaziavus ant kokio iskilesnio lopo prasidedavo musimas per vaira, kuri jei nekirsdavai per stabdzius, stiredavo iki tokio lygio, kad galejo israuti vaira is ranku. Yra youtube filmuku, isivesk "death wobble".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaziuokles proiblemos, turejau si dziaugsma tik prie didesniu greiciu (maziau susidevejusi vaziuokle buvo). Reikia pasitikrinti ar geras ratu suvedimas (ipatingai kasterio kampas - jei blogas kasterio kampas, ratas pradeda elgtis analogiskai kaip parduotuves vezimelio ratas), bet pries tai reikia perziureti visus sailentblokus, vairo traukes antgali, sarnyrus, panaro traukes antgalius. Per didelis laisvumas bet kuriame is siu mazgu gali sukelti musima per vaira, ir nebutinai stabdant. Mano atveju budavo, kad vaziuojant autostradoj 110-130km/h uzvaziavus ant kokio iskilesnio lopo prasidedavo musimas per vaira, kuri jei nekirsdavai per stabdzius, stiredavo iki tokio lygio, kad galejo israuti vaira is ranku. Yra youtube filmuku, isivesk "death wobble".

 

 

Va butent apie tai ir kalbėjau, bet man buvo tai nuo 60 km/h. Kalta panaro traukė mano atvėju buvo ir nedarytas suvedimas. Siūlymas gerai persikratyti važiuokle.

Dainiau, dar klausimas kokie pas Jūs stabdžių suportai? teves, ar akebono?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is autobravos gavau laiskeli i tema. Tik nebandykit galvot, kad as juos bandau reklamuoti, (paprasciausiai taise jie man sedyniu sildyma, tai dabar siutineja laiskus), bet pas juos iki balandzio 30 d akcija - vaziuokles ir suvedimo patikra jeepams uz 120 lt.

Važiuoklės patikra su akcija -120 lt ??? :girtas: A tai be akcijos kiek ? Gal anys durni, ar prisimeta :blink:. Pas mus 80 lt. patikra ir suvedimas ;) .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoklės patikra su akcija -120 lt ??? :girtas:/> A tai be akcijos kiek ? Gal anys durni, ar prisimeta :blink:/>. Pas mus 80 lt. patikra ir suvedimas ;)/> .

tai zinai, dar priklauso kas ka daro uz tuos pinigus. Oficialaus atstovo servisas padarys viska kas priklauso pagal serviso instrukcija, kiti tos instrukcijos net nemate. Ant bajerio, palikdamas masina kokiam nors servise paklausk ar zino kur pas JGC pakelimo taskai, pamatysi, 90% net nezino uz kurios vietos ji galima kelti, bet remontuoti masina prisiima be problemu.

 

As paskutiniu metu itariu irgi uzsiroviau servise. Kaune keite priekinio tilto chvastavyko guoli ir salnika, kad nepastebejo kito kardano galo visiskai palaidos granatos ir plysusios gumos, tai dar tiek to, bet itariu, kad surinkdami reduktoriu vari-loka atvirsciai idejo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai zinai, dar priklauso kas ka daro uz tuos pinigus. Oficialaus atstovo servisas padarys viska kas priklauso pagal serviso instrukcija, kiti tos instrukcijos net nemate. Ant bajerio, palikdamas masina kokiam nors servise paklausk ar zino kur pas JGC pakelimo taskai, pamatysi, 90% net nezino uz kurios vietos ji galima kelti, bet remontuoti masina prisiima be problemu.

 

As paskutiniu metu itariu irgi uzsiroviau servise. Kaune keite priekinio tilto chvastavyko guoli ir salnika, kad nepastebejo kito kardano galo visiskai palaidos granatos ir plysusios gumos, tai dar tiek to, bet itariu, kad surinkdami reduktoriu vari-loka atvirsciai idejo...

 

 

Kaip tai įmanoma? Turite omenyje, kad tepalo pasiurbimą į viršų nukreipė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tai įmanoma? Turite omenyje, kad tepalo pasiurbimą į viršų nukreipė?

keik maciau remonto instrukcijose, ten pabrezta, kad vari-loko tepalo pasiurbimas turi buti i apacia, o uzlenkti sparneliai turi buti i kita puse nuo planetarniko, nes priesingu atveju jie kabinsis i planetarniko varztus ir bus sulankstyti. Tai dabar ir nezinau kas ten pridirbta, bet pakeles masina bandziau sukti viena priekini rata ir kai abu ratai pradeda suktis i viena puse, reduktorius pradeda trasketi. Tai dabar net nezinau kas ten yra, bet faktas, kad taip pasidare po reduktoriaus remonto, kai bus laiko reikes nusiimti dangteli ir paziureti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki.nenoriu naujos temos kurti,tai parasysiu sia.

beda pas mane tokia iskilo.

vaziuojant su JGC ant 30 km\h pradeda dzirzdeti priekinis tiltas (kaire puse).vazuojant greiciau arba ijungus priekiny tilta dzirzgesys dingsta.dar pastebejau toky dalyka,vaziuojant letai susukus vaira,priekiniai ratai lyktais noretu blokuotis.

gal kas zinot kas galetu buti per gedimas?

Redagavo 1andrius1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Svečias Mentalistas

"Jeep neskirtas vazineti 30km/h" :D Juokai juokais, bet gal žmogus važiuoti bijo greičiau, kai neaišku kas traška. Jeigu žinot variantus, tai ir pasakykit. Pravers ne tik jam, bet ir kitiems. :rolleyes:

Redagavo Mentalistas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.