Pereiti prie turinio

Padiskutuoti


raganauskis

Rekomenduojami pranešimai

Ar wolksvagen 1.9 55 kw TD atlaikytu apsukas 3000 nu 3500? I kateri zadu deti :)/>/>

o i koki korpusa zadi deti?buvau padares kryma su vw19 ir su vadamiotu tai lektuvas buvo geras. turiu dar poras skirtingu turbinu pardavimui. 867142267

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kokia ten sistema, bet protingiausia butu isgreitint apsukas per skyvus, reduktoriu. Be isgreitinimo variklis spiegs, o su reduktorium toki malonu ausiai garsa turesi kaip pu-pu-pu ...dyyyzelis :) ..resursu daugiau, ekonomija kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

isgreitinus sukius nebetures galingumo, ir gali tas variklis nepatempti

3000 dyzeliui jei viskas tvarkinga nera baisu,

Patariu dar ziureti su mazesnia eiga, tokie dar labiau toleruoja sukius.

Del variklio patariu izusu 1.5- 1.7, isbandyta. 1.5td nebijo 7K ir laiko be problemu 160 ag. bet ties zemais sukiais gan buki, 3-3.5K jam pats tas.

o isvis tokio silpno variklio uzteks kateriui?

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.8 bendzinas 55 kw plaukia bet jau su 5 zmonem ar 6 jau truksta galios. As noriu deti todel kad nereiketu man duju baliono tampyti o atejai su kania salerkos ipyliai ir vsio. O 1.9 td ir 55 kw bet dizelis smarves daugiau turi manau pasiteisins. Cia bus i AMURA velenini. Ten skyvu nera yra kozukas ir is jo i reduktoriu ir suka vinta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas 1.9td 55 kw standartiskai mazai turi nm 140Nm, panasiai kaip 1.8. 1.7 td isuzu 168 Nm :lol:. 1.9 tdi 182nm.

Dar palygink kur koks variklis, ties kuriais sukiais turi nm. Ties kuo aukstesniais sukiais max nm tuo jis labiau megsta sukius.

be to turbo dyzeliui reikes ir intercoolerio, jei noresi tureti galingumo.

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinoma cia diskusija apie motora.amuras pradeda plaukti kai variklis ne maziau 70ag as plaukioju su 115.ag apie 150ag. pradeda nebesivairuoti.bet pats varimo mechanizmas su kampiniu reduktoriumi ir velenu turi daug minusu. apsisukimo spindulys labai didelis. vatiklis su reduktoriumi uzima trecdali laivo. ir pats svarbiausias tai veleno ir sraigto aptarnavimas,bei galimybe juos sulankstyti.taip pat juntama vibracija i korpusa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai sakai apsisukti vietos reikia vibracija gali sraigta sulankstyti varztus trauko ir vieta uzima.bet is kitos puses as laikau upeja nuo namu apie 100 metru ir nesimato laivo jai bus pakabinamas tai gal viena antra nakti ir nepavogs bet ilgiau tikrai neisbus :-) del saves uztenka ir su stacionariu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.