Pereiti prie turinio

užia tiltas


dzonis01

Rekomenduojami pranešimai

Patikrinti ka? Chvastavyka? klibejima gali is rankos patikrinti, o ar dantys sveiki ir dirba savo vietoje reikia reduktoriaus dangteli nuimti, apziureti, markiruoti dazais, kad paziureti kurioje vietoje dirba. Zodziu, reikia paskaityti literaturos :)

 

Granata prie razdatkes tai irgi tik apziurejes vizualiai ir paklibines suprasi.

 

Siulau pradeti nuo kpakeltuvo - pasikelk masina, uzvesk, ijunk D ir leisk suktis visiems mazgams, o pats po apacia ziurek - gal kas negraziai musa, svunguoja, su stetoskopu (is bedos paprastu vamzdeliu) paklausyk guolius, reduktoriu, ar kazkurioje vietoje near nebudingo uzimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Patikrinti ka? Chvastavyka? klibejima gali is rankos patikrinti, o ar dantys sveiki ir dirba savo vietoje reikia reduktoriaus dangteli nuimti, apziureti, markiruoti dazais, kad paziureti kurioje vietoje dirba. Zodziu, reikia paskaityti literaturos :)/>/>

 

Granata prie razdatkes tai irgi tik apziurejes vizualiai ir paklibines suprasi.

 

Siulau pradeti nuo kpakeltuvo - pasikelk masina, uzvesk, ijunk D ir leisk suktis visiems mazgams, o pats po apacia ziurek - gal kas negraziai musa, svunguoja, su stetoskopu (is bedos paprastu vamzdeliu) paklausyk guolius, reduktoriu, ar kazkurioje vietoje near nebudingo uzimo.

 

pradekim nuo tuo kad guolei be apkrovos neuzia,tai nelabai siuliciu kazka klausit,isgirsit doug garsu,kurios skleis kiti agregatai,siuliciou kreiptis pas zmones,kurie remontoja reduktorius,pasiuliciou Skryne jo praktka ir ausis duoda 99% teisingu atsakimu :)/>

Redagavo Denis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiguosiu.

 

Uzia ir vibruoja priekinis kardanas, keiciau granata prie tilto ishbalansavo ( "Daniliškių autocentras" LT ) nulupo 200lt ir paleido. Kazkiek pasivazinejus vibracija atsinaujino ir uzimas nedingo ( nuemus nevibruoja ir neuzia ). Nuveziau atgal, paprasiau pakeisti kita granata ta kur prie razdatkes, skambina sako galite atvaziuoti pasiimti - padareme, atvaziuoju o gi jie tik vel ish naujo subalansavo, sako granata pas tave sveika. Uzdejus vel uzia vel vibruoja.... sad.gif Teks vaziuoti vel atgal - uzkniso juodai jau.

 

Greičiausiai reikia kito kardano.

Pakeičiau kardano granatą (buvo plyšus guma - išvarytas tepalas ir kardano galas apmaltas) - dabar ūžia, bet mažiau, negu prieš keitimą.

 

Iki 80km/h - dar padoriai, o paskui reikia jungt muziką :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie jau šitie JGC, su amžina kardano granatų problema, kurios niekas neišspręs, net gamintojas (Fiat-Chrysler), nes problema šarnyro gumoje, kuri (originali) gaminama Meksikoje, atlaikanti tik iki +1.0 laipsnio, jei žemiau, ji sustingsta ir plyšta, ko pasekoje ir visos problemos. Tiesiog amerikosai nemėgsta žiemosbiggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laumkeli, cia pats sugalvojai toki brieda, apie guma, kuri bijo salcio, nes gaminta meksikoje? :) Jeepai gaminti ne meksikoje vazinetis, bet ir Aliaskoje. Jei masinai nugyvenus garbingus 14 metu iplysta guma, nemanau, kad cia didelis konstrukcinis/gamyklinis prakolas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gryzau ish Daniliskiu servizo, tipo sutvarke, bet manes vistiek netenkina. Uzia taip kad jau galva skauda nuo tokio garso ir vibracijos lygtais nebuvo, bet paspaudus iki 120 vel atsirado.

 

Nebezinau ka daryti, nesinori 4x2 jeep tureti, bet ir su tokiu uzenciu vibruojanciu nevazinesi. Nukreipkite prasau pas specelistus kurie kazka ishsprestu. Galvoju gal kardana kita ieshkoti, bet ir tas nefaktas kad sveikas...

 

Kiek suprantu man tinka tik nuo 4.7 99-00 ? ( mano jeep 2000')

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

radau saviskiam, kad priekinio kardano galines granatos guma plysusi, o pati granata palaida, laisvumas gan didelis. Keisiu granata, bet Lietuvoje ju kainos atitruke nuo realybes, uz kinietiska praso 380 lt, tuo tarpu kai is JAV galima parsisiusti uz 200 lt, manau irgi kinietiska, bet duoda metu garantija. Tik iskilo klausimas, ar visu JGC WG, WJ sitos granatos vienodos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai apleidau si reikala, laukiu geresniu laiku ir siusiuos nauja kardana su granatom.

radau saviskiam, kad priekinio kardano galines granatos guma plysusi, o pati granata palaida, laisvumas gan didelis. Keisiu granata, bet Lietuvoje ju kainos atitruke nuo realybes, uz kinietiska praso 380 lt, tuo tarpu kai is JAV galima parsisiusti uz 200 lt, manau irgi kinietiska, bet duoda metu garantija. Tik iskilo klausimas, ar visu JGC WG, WJ sitos granatos vienodos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip jei del tos granatos uzia ir vibruoja, tai suvarysi razdatkes veleno guoli. O jei keiciant dalis nepavyksta rasti galu, tai reiskia, kad ne viska matai. Nebutinai dings visos problemos ir pakeitus kardana. Pas mane tai irgi taip idomiai buvo. Kai pasiemiau savo JGC, priekinis reduktorius triuksmavo, issiaiskinau, kad jame beveik nera tepalo, pakeitus tepala uzimas praktiskai dingo, liko uzimas tik atleidus gaza. Taip pat pastebejau, kad chvastavyko salnikas leidzia, nuveziau ji sutvarkyti, meistrai issiaiskino, kad del visko "kaltas" chvastavyko guolis, tipo labai palaidas, nors as to palaidumo kazkaip labai nelabai neizvelgiau. Pakeite guoli, salnika, surinko, bet uzimas atleidus gaza niekur nedingo. Galvojau jau ieskoti visa tilta, bet uzvakar palindes po masina pastebejau, kad itartinai laisvai juda kardanas, apziurejes nesunkiai pastebejau, kad granatos prie razdatkes guma kiaura ir pati granata laisvoka, pasukinejus kardana ranka net girdeti granatoje stuksenimas. As tik vieno dalyko nesuprantu, kaip meistrai, tipo uzsiimantys tik reduktoriais ir greiciu dezem arde butent ta vieta nepamate akivaizdaus defekto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keiciau viena granata - nepadejo. Veziau balansuoti ji 3 kartus, prikabino svareliu belekiek suvare varztus ir problemos neishsprende. Galvojau keisiu ir kita granata kur i razdatke eina, bet persigalvojau, nes ja pekeitus, pasirodys kad ta kita bloga ir taip uzburtas ratas, dar + kardanas su svareliais kilograminiais. Tad galvoju geriau nauja daikta nuspirkti ir bus aishku kas ica gryba pjauna. Dabar vazineju nuemes - tai tylu ramu.

Redagavo shelsmas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net neisivaizduoju, nu pradzioj tai kazkur uzkabinau ir nurioviau priekine granata, tada pakeite ja ir pradejo vibruoti - nuveziau balansuoti, ir taip tris kartus ji balansavo, tai prikabino belekiek svareliu ir sh... vistiek. Tai kolkas nuleidau rankas...

 

o tai ka tu tam kardanui padarei, kad reikia tiek svareliu? Gal jis paprasciausiai sulenktas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

radau saviskiam, kad priekinio kardano galines granatos guma plysusi, o pati granata palaida, laisvumas gan didelis. Keisiu granata, bet Lietuvoje ju kainos atitruke nuo realybes, uz kinietiska praso 380 lt, tuo tarpu kai is JAV galima parsisiusti uz 200 lt, manau irgi kinietiska, bet duoda metu garantija. Tik iskilo klausimas, ar visu JGC WG, WJ sitos granatos vienodos?

 

Parduodam šias granatas po 220lt., komplekte su guma. 8698 23630

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar ūžesys baigėsi?

tai kad pas mane garsas atsiranda tik atleidus gaza, siaip vaziuojant niekas netriuksmaudavo ir taip. Pakeitus granata garsas siek tiek apmazejo, bet visai nedingo. Siaip vazineti netrukdo, tai net nezinau ar ka bedarysiu jam. Gal dar prie progos reduktoriaus dangteli nusiimsiu, nes itariu, kad meistrai keite chvastavyko guoli ir salnika, kazka ne taip surinko. Kitas dalykas, isarde reduktoiu jie poto jo nereguliavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad pas mane garsas atsiranda tik atleidus gaza, siaip vaziuojant niekas netriuksmaudavo ir taip. Pakeitus granata garsas siek tiek apmazejo, bet visai nedingo. Siaip vazineti netrukdo, tai net nezinau ar ka bedarysiu jam. Gal dar prie progos reduktoriaus dangteli nusiimsiu, nes itariu, kad meistrai keite chvastavyko guoli ir salnika, kazka ne taip surinko. Kitas dalykas, isarde reduktoiu jie poto jo nereguliavo.

 

O tai kaip reikia reduktoriu sureguluoti?

Nes ytariu kad pas mane irgi kardano priekine granata nuejus.vaziuojant girdisi priekiniam tylte dzirzgesys stiprus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kaip reikia reduktoriu sureguluoti?

Nes ytariu kad pas mane irgi kardano priekine granata nuejus.vaziuojant girdisi priekiniam tylte dzirzgesys stiprus

yra instrukcijoje aprasyta, remonto instrukcija gali susirasti cia http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/392-jeep-enciklopedija/page__st__40

 

Ten yra ka veikti, dazu pagalba ziurima kaip dantys kabinasi, su mikrometru matuojamas laisvumas, paskui atitinkamai sudedamos saibos ji isardzius. Bet jei dantys gerai nudile ar patrupeje, tai gali reguliuot nereguliaves...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad pas mane garsas atsiranda tik atleidus gaza, siaip vaziuojant niekas netriuksmaudavo ir taip. Pakeitus granata garsas siek tiek apmazejo, bet visai nedingo. Siaip vazineti netrukdo, tai net nezinau ar ka bedarysiu jam. Gal dar prie progos reduktoriaus dangteli nusiimsiu, nes itariu, kad meistrai keite chvastavyko guoli ir salnika, kazka ne taip surinko. Kitas dalykas, isarde reduktoiu jie poto jo nereguliavo.

 

Greičiausiai tai reduktoriaus pora, tai viena iš silpniausių jeep vietų, nereguliuojama, keičiama tik naujom detalėm (pora, guoliai, satelitai ir t.t)

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greičiausiai tai reduktoriaus pora, tai viena iš silpniausių jeep vietų, nereguliuojama, keičiama tik naujom detalėm (pora, guoliai, satelitai ir t.t)

siaip diferencialas yra reguliuojamas, jei nauja pora idesi ir nesureguliuosi, jis gali kaukti dar stipriau nei sena pora. Cia video kaip patikrinti reduktoriaus isstatyma

. Jei Dantys kabinasi neteisingai ir yra per didelis laisvumas, reduktorius triuksmaus ir neteisingai nesiosis. Reguliuojasi dedant skirtingo storio saibas is abieju pusiu reduktoriaus prie guoliu ir po chvastavyku. Is principo, isardzius reduktoriu, pakeitus guolius ji reiketu is naujo istatyti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.