Pereiti prie turinio

blogai kuriasi siltas y61


Rekomenduojami pranešimai

Neradau tokios temos, esme tame kad y61 2,8td variklis saltas kuriasi sakykim normaliai o siltas blogai, ilgai reikia sukti, zvakiu lempute nemirksi ir pan, atbulinis voztuvas stovi. Laukiu komentaru. Aciu.

Pas mane tas pats ant karst, geriau uzsikuria jeigu ilgiau palaikai degima pries vedamas (pvz kol uzges abs lempute).

Sako zmones reik siurbli remontuot, as buvau rades australu forume kad galima siurblio dangteli pakeist ir tipo padeda, bet nissan centras apie tokius pastorintus dangtelius nieko nezino, australai nesiuncia i Lietuva.

 

Istraukos is Australietisku forumu:

 

Pavadinimas: GU PATROL RD28T INJECTION PUMP MOD KIT for starting issues GU PATROL RD28T INJECTION PUMP MOD KIT for starting issues

 

Atrodo taip: http://www.google.lt/imgres?um=1&hl=lt&biw=1152&bih=729&tbm=isch&tbnid=-_Ae-qx0jbTFyM:&imgrefurl=http://www.nissanpatrol.com.au/forums/showthread.php%3F11427-Cold-start-problem-on-2.8-GU-Patrol/page2&docid=4bd89n9cnvx94M&imgurl=http://i608.photobucket.com/albums/tt164/ferret/004-3.jpg&w=160&h=107&ei=LbbZT736Maq90QXQmO2PBA&zoom=1&iact=hc&vpx=961&vpy=229&dur=56&hovh=85&hovw=128&tx=70&ty=30&sig=102334811612830705662&page=1&tbnh=85&tbnw=128&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:11,s:0,i:100

----------------------------------

O-Ring - 16826V0700 (Nissan)

 

Cover Plate - 09621 80901AU (Nissan Australia Only)

Cover Plate - 096218-1030 (Denso Corperation)

0962180901au

It is the plate with the step in it you need.

---

Look at the pump from the right hand side. If you look towards the lower section of the pump you can just see the plate under some wires. Go nuts and remember to put the o-ring on and check for leaks.

--

 

_____

i you want to cheat until you get it fixed you can switch on ignition wait for glow light to go out then switch off wait for click sound from relay near your foot (right hand drive)then switch on ignition again till glow light goes out then she'll start beautiful but for sake off peace of mind get it fixed then no more problems mine did it at around 100 000 nissan fixed while doin timing belt no more hot start issue

---

Now, there was an issue with start up, whether hot or cold made no difference, I thought I could start the bugger like a petrol, apparently this is NOT the case, I was told with the current technology fitted to the 2.8 you must turn on your ignition,(if cold, turn on your pre heat as well) WAIT 10 SECONDS. This is VERY IMPORTANT. You must wait the ten seconds, then you will hear slight click coming from under the left hand floor/mudguard, crank the engine over and BINGO, she will start everytime, Hot Or Cold.

----

Plate NI09621-80901AU (was $20.37 back then)

O-Ring NI6826-V0700 (was $18.17 back then)

--------------

the plate in question was a factory fix ,as the pump wont allow the engine to fire as it has to move a plunger into the ready position!

basicly the pump timming is retarded!!

 

what it does is advance the pump internals mechanicly!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas bande statyti siurbli nuo y60? - zinau kad imanoma.

Šiaip tai varikliai tai tie patys tiek Y-60 , tiek Y-61 tik kad pastarasis elektronika apkarstytas ir vakuminę pompą ant vožtuvų dangtelio prikabinta - va ir visi skirtumai. Savaime aišku užmetus grynai mechaninį siurblį kažkiek galingumas sumažės bet atkris galvos skausmas dėl elektronikos biedų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Na vis tik pavyko man paciam susitvarkyti su sunkiu kurimusi ant karsto (GR Y61, 2.8 td). Kaip ir sakete pasiankstynau degima: pasizymejua dabartine kuro siurblio padeti, paleidau 3 verzles kuro siurblio priekyje, viena tvirtinimo varzta kuro siurblio gale, ir pasukau kazkur 3-4mm siurbli i akumo puse (siurblio virsus priartejo prie akumo). Trauka lyg ir nepagerejo, bet kuriasi puikiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesinori eksperimentuot :)/> O tas meistras elektrenuose gal ir elekrine dali gali pareguliuot?

nepazystu jokiu meistru is elektrenu, cia ne vienas rase, kad pyf paf, tai daryt negerai, bet niekas neatsake iki galo, bet kaip suprantu biznis gadinasi siurbliu remonte :D nes babkiu skirtingai nulupt iseina, o garantijos praktiskai vienodos :D o realiai tau ta elektrine daly paraguliuos bet koks meistras mokantis elgtis su tokiais siurbliais ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.