Pereiti prie turinio

UAZ su ford sieros varikliu.


Rekomenduojami pranešimai

Man tai ir 2,5TD silpnokas atrodo,nors motoras tikrai gyvas,kelyje viskas ok.labai mazas sukimo momentas prie mazu sukiu pvz.kai reikia perropot skersai proveziu ir nenori galva lubas pasiekti turi laikyt ant sankabos.

Kai stovejo trilitris Uazo motoras tai stebino jo galia laisvomis apsukomis.

Neziurint i tai idejus scorpo motora neliko neprognozuojamu problemu su karbu,zvakemis voztuvais ir t.t

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie rimta bekele negalvoju.Galvoju siaip pasivazineti.Kaip pradedanciajam turetu uztekti manau.Pats vairavau fura ir autovezi.Teko vairuoti nauju ir senu auto.Kiek bebutu AG,spaudi iki dugno.Ir zinau is patirties,kad vis truksta tu arkliu.

nuva dar turesim dar viena bendrazigi kretingoi , :liux: kai baiksi konstruot duok zinot prisijunksim isbandimuosia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie rimta bekele negalvoju.Galvoju siaip pasivazineti.Kaip pradedanciajam turetu uztekti manau.Pats vairavau fura ir autovezi.Teko vairuoti nauju ir senu auto.Kiek bebutu AG,spaudi iki dugno.Ir zinau is patirties,kad vis truksta tu arkliu.

nuva dar turesim dar viena bendrazigi kretingoi , :liux: kai baiksi konstruot duok zinot prisijunksim isbandimuosia :)

:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...
Sveiki broliai.Kaip UAZ vaziuoja,laiko su ford sieros varikliu?Ar uztenka AG?Dekuj uz nuomones.

O kokia greičių dėžė ir razdatkė. Jei dėt fordinę greič dėžę ir GAZ69 razdatkę manau turėtu neblogai gautis.

 

Gal kas yra įsidėjęs dyzelinį variklį su to pačio variklio greičių dėže ir prijungę GAZ 69 razdatkę? Man tokios mintys lendą pabandyti taip susikonstruoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas yra įsidėjęs dyzelinį variklį su to pačio variklio greičių dėže ir prijungę GAZ 69 razdatkę? Man tokios mintys lendą pabandyti taip susikonstruoti.

 

Prijungimas pats paprasčiausias - prie pavarų dėžės flanco, pasidaręs perėjimą, suki trumpo kardanėlio flancą ir tiek problemų. Tik, jeigu nenori keisti kardanų ilgio, pirmiau tvirtini razdatkę, o po to, pagal vietą pavarų dėžę ir variklį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki broliai.Kaip UAZ vaziuoja,laiko su ford sieros varikliu?Ar uztenka AG?Dekuj uz nuomones.

O kokia greičių dėžė ir razdatkė. Jei dėt fordinę greič dėžę ir GAZ69 razdatkę manau turėtu neblogai gautis.

 

Gal kas yra įsidėjęs dyzelinį variklį su to pačio variklio greičių dėže ir prijungę GAZ 69 razdatkę? Man tokios mintys lendą pabandyti taip susikonstruoti.

 

Pas mene i gaz 69 idetas dizelinis variklis su visa greiciu deze ir palikta gaziko razdatke. Kai buvo plikos 31 padangos tai su paletintoju ir visais keturiais is vietos 4 begiu rauna. Dabar 35 tai vaziuoti laisvai galima, 1 begiu vos juda ir galios tikrai daug. Kaip kas miske nezinau nes dar ten nesam buve su gaziku, nors po kalniukus tai tkrai gerai ropoja.

Del variklio tiksliai nezinau kokios masinos, ligu ford sieros 2.3. Imesiu foto jei kas zinot praneskit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas yra įsidėjęs dyzelinį variklį su to pačio variklio greičių dėže ir prijungę GAZ 69 razdatkę? Man tokios mintys lendą pabandyti taip susikonstruoti.

 

Prijungimas pats paprasčiausias - prie pavarų dėžės flanco, pasidaręs perėjimą, suki trumpo kardanėlio flancą ir tiek problemų. Tik, jeigu nenori keisti kardanų ilgio, pirmiau tvirtini razdatkę, o po to, pagal vietą pavarų dėžę ir variklį.

Kaip nekeist kardanu????Nebent priekini i gala,galini i prieki???Fordo deze visu sprindziu ilgesne uz Uazo,plius dar kardaniukas tarp dezes ir rasdatkes???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas yra įsidėjęs dyzelinį variklį su to pačio variklio greičių dėže ir prijungę GAZ 69 razdatkę? Man tokios mintys lendą pabandyti taip susikonstruoti.

 

Prijungimas pats paprasčiausias - prie pavarų dėžės flanco, pasidaręs perėjimą, suki trumpo kardanėlio flancą ir tiek problemų. Tik, jeigu nenori keisti kardanų ilgio, pirmiau tvirtini razdatkę, o po to, pagal vietą pavarų dėžę ir variklį.

Kaip nekeist kardanu????Nebent priekini i gala,galini i prieki???Fordo deze visu sprindziu ilgesne uz Uazo,plius dar kardaniukas tarp dezes ir rasdatkes???

Taigi variklį ir pavarų dėžę tvirtini ten, kur tinka pagal razdatkę. Aš statau į savąjį MB 5 cilindrų dyzelį. Variklis gerokai ilgesnis už UAZ'o, bet sankabos kožuchas beveik kompensuoja variklio ilgį. Man variklis į priekį pasislenka kokius 5-8 cm. Kol dar iki galo nepadaryta, negaliu tiksliai pasakyti. Man atrodo Arūnas469 yra statęs skorpo variklį į UAZ, parašyk jam į PM.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką teko tau perdarinėti, kad įdėt variklį su greičių dėže?

Apie 5 cm nutempta razdatke i gala. ant variklio prisukti kokiu 4mm bleka i kures sukasi pagalves, tada nereikia varikliuj nauju ausu ant remo virinti, o greiciu dezei ant remo dvi ausis privirint ir ispjaut dali remo bet ce raiketu kaska ivirint atgal kad sutvirtint. Prieki rema tereikia truputi ispjaut nes alkuninio skivukas netelpa.

Is foto viskas turetu buti aisku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas kolega pastebjau stovi ford sieros2.3 variklis ,bet jai ieskai ,tai geriau ford scorpo2.5 td jie galios daugiau turi ,o sieros yra silpnokas ir pavaru deze skorpo,ji vientisa is draliuminio ir daug trumpesne ,nereiks razdatkes atkelinet ir priekinio treverso pazeist ir kardanu trumpint ,ilgint ,vienas pliusa kiek islosi ant perdarymu,galiu pasakyt konstruoji ir mokaisi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas kolega pastebjau stovi ford sieros2.3 variklis ,bet jai ieskai ,tai geriau ford scorpo2.5 td jie galios daugiau turi ,o sieros yra silpnokas ir pavaru deze skorpo,ji vientisa is draliuminio ir daug trumpesne ,nereiks razdatkes atkelinet ir priekinio treverso pazeist ir kardanu trumpint ,ilgint ,vienas pliusa kiek islosi ant perdarymu,galiu pasakyt konstruoji ir mokaisi

 

Maždaug ant kiek ji trupesnė? Ar razdatkės nereikės tada perkelinėti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas kolega pastebjau stovi ford sieros2.3 variklis ,bet jai ieskai ,tai geriau ford scorpo2.5 td jie galios daugiau turi ,o sieros yra silpnokas ir pavaru deze skorpo,ji vientisa is draliuminio ir daug trumpesne ,nereiks razdatkes atkelinet ir priekinio treverso pazeist ir kardanu trumpint ,ilgint ,vienas pliusa kiek islosi ant perdarymu,galiu pasakyt konstruoji ir mokaisi

Neatkelus rasdatkes nei scorpo nei sieros pavaru dezes nepastatysi ! jos geru sprindziu ilgesnes uz Uazo....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.