Prijungimas pats paprasčiausias - prie pavarų dėžės flanco, pasidaręs perėjimą, suki trumpo kardanėlio flancą ir tiek problemų. Tik, jeigu nenori keisti kardanų ilgio, pirmiau tvirtini razdatkę, o po to, pagal vietą pavarų dėžę ir variklį. Kaip nekeist kardanu????Nebent priekini i gala,galini i prieki???Fordo deze visu sprindziu ilgesne uz Uazo,plius dar kardaniukas tarp dezes ir rasdatkes??? Taigi variklį ir pavarų dėžę tvirtini ten, kur tinka pagal razdatkę. Aš statau į savąjį MB 5 cilindrų dyzelį. Variklis gerokai ilgesnis už UAZ'o, bet sankabos kožuchas beveik kompensuoja variklio ilgį. Man variklis į priekį pasislenka kokius 5-8 cm. Kol dar iki galo nepadaryta, negaliu tiksliai pasakyti. Man atrodo Arūnas469 yra statęs skorpo variklį į UAZ, parašyk jam į PM.