Pereiti prie turinio

JC 4.0 pamastymas apie turbina


Teodoras

Rekomenduojami pranešimai

Klausimas nuo ko ją jungsi???

 

Info yra usa saituose kaip deda turbinas

 

nepyk uz durna klausima... : o nuo ko dazniausiai tavo manymu jungiamos turbos ? ;) esu gyvai mates tokiu fintu kur net rankos nera kur ikisti variklio skyriuje o pasistato turbas...

 

P.S. idiegus tam tikrus pigius daigtus automatas labai gerai supranta turba ;)

P.P.S. ko tikiesi isimetes turba ? kitas klausimas koks suspaudimo laipsnis tavo variklio? nes jai bus didelis tai daugiau vargo bus nei tolko (storesnes tarpines diegimas arba apacios (turiu omenyje svaistikliu keitimas ir t.t.)) rizikuoti su 0.2-0.4 baro tikslo mazai... efekto labai nedaug bus... aisku savi pliusai... mazas lagas, isvengi IC instaliavimos problemos ir t.t. bet prasides zaidimai su kuro kiekio reguliavimais ir t.t.

Kiekviena kart kazka darydamas gerai pasverciau "+" ir "-"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam 4L. turbina,koius ratus pastates kad neuztianka galios? :blink:/>

 

seip as ir galvoju apsie turbina,noretusi kad varekliukas lengviou apsukas keltu :)/>

http://www.ebay.com/itm/1997-Jeep-Wrangler-TJ-4-0L-I6-4LTurbocharger-Kit-Package-New-Custom-Turbo-PHAB-/151114991589?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item232f27c7e5&vxp=mtr

Redagavo Wrangler TJ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia ne turbina, o kompresorius,, sita bajery gali ir pirmokas susidet.. Klausimas buvo apie turbina ir nereikia aiskinti kad bus negerai kazkas. Ne vienam aparatui esu sumontaves turbinikes su visais bajeriais apie kuriuos zmones girdejo bet negalvojo kad galima pastatyt.. Pvz C2 citroenas, honda civic 1.4 , ir dar keletai aparatu... Zmones kurie mate masinas prase kapota pakelti nes neytiketinai sukasi,o varikliukai mazi. Zodziu i JC noriu deti vien del pagreicio kurio truksta neziurint kad variklis 4ltr. Ratai normalus ,ne offroadiniai, vazineju asfaltu ir reikia gazo... Zodziu kai ysidesiu tada ir pakalbesim kas kaip ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

imi garet turba nuo bmw 525tds statai duju maisytuva tik reikia aisku normalaus duju reduktoriaus(o gal net ir dvieju) kad spetu uzmaitint ir leki... pradziai pasibandai ant koki 0.5bar jei truksta galios didini tol kol ispucia tarpine po galva... tada keiti tarpine i rimtesne ir leki toliau... o cherokee 4.0l variklis turi spaudima kiek pamenu kazkur apie 9bar tai su turba turetu sudraugaut... su dujom turba paleist yra visiskai paprasta...

Redagavo dovis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradziai pasakysiu tiek kad garetas kad ir nuo 525 tds nelaikys, apsukos netokios.. Isbandyta nekarta, pradeda tepala salnikai varyt. Reikia benzininio sabo ar volvos statyt arba nuo bmw vandeniu ausinam tik kad ji kainuoja ohoho... O apie reduktoriu cia kazkokia pieva arba nesupratau ka norejai pasakyt :huh: O nerimtu bajeriu tai gali prisigalvot dafiga :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

noriu pasakyt kad reikia rimto duju reduktoriaus nes kaip standartinis ir dazniausiai liaudyje naudojamas emmegas reduktorius 4.0l + turbina tikrai nespes uzmaitint... nu cia aisku reiketu su kokiu rimtu dujiniku pasikonsultuot koki reduktoriu geriau naudot... nes ju buna ivairiu vienu maisytuva gali det pries turba kitu tarp turbinos ir isiurbimo koliko... nu kaip sakiau cia reiketu su kokiu rimtu auto dujininku pasikonsultuot...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

noriu pasakyt kad reikia rimto duju reduktoriaus nes kaip standartinis ir dazniausiai liaudyje naudojamas emmegas reduktorius 4.0l + turbina tikrai nespes uzmaitint... nu cia aisku reiketu su kokiu rimtu dujiniku pasikonsultuot koki reduktoriu geriau naudot... nes ju buna ivairiu vienu maisytuva gali det pries turba kitu tarp turbinos ir isiurbimo koliko... nu kaip sakiau cia reiketu su kokiu rimtu auto dujininku pasikonsultuot...

Šiaip tai šiai dienai yra įpurškiminės dujos - nu kam sau apsunkit gyvenimą su tais maišytuvais ir visokia kitokia caro Riuriko laikų fanaberija.

O bendrai tai turbiną į bendzininį variklį trupučiuką kitaip statosi nei kad į dyzelį - yra savų niuansų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na paporink kaip tavo manymu galima kitaip pastatyt nei pas dyzeli..? Gal as kazka netaip darau :lol:/> bet kad vaziuoja masinos tai tikrai ir be remapo. ;)/> o padarius ji tai raketos butu :lol:/>

O tu pasidomėk kaip gamykliškai pastatytos turbinos ir kokių dar papildomų pribambasų pridėta tai nereiks čia tau klausinėt o man mokslinių straipsnių rašinėt :P:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu pasidomėk kaip gamykliškai pastatytos turbinos ir kokių dar papildomų pribambasų pridėta tai nereiks čia tau klausinėt o man mokslinių straipsnių rašinėt :P/> :D/>

Na tu jau nupjauni gryba, nejaugi dabar turiu po visus modelius narsyt ir lygint kas kaip.. Zinai kazka rimto tai sakyk ,manau ne man vienam bus ydomu . O jei ten koky shuda susigalvojes toki kaip vandeniu ausinamos benzinines turbos tai cia ne skirtumas .. Laukiam rimto atsakymo. B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Klevas gal BOV'a turejo omeny, iterkuleri, waste gate kitoki, megasquirt ipurškima, MSD uždegimo sistema, KMS kompa ir t.t.

 

Na nereikia šiu daiktu, juk ne dragine ir ne driftine mašina.

 

Iš tikro, pagal mašinos paskirti pats geriausias pasirinkimas butu kompresorius.

 

Turba pranašesne jei ruošiesi naudoti varikli ir toli už tachometro raudonos linijos, ir arkliu spausti bilekiek.

Šis keturlitris motorelis nesutvertas tokiems sukiams, arkliu prieaugiams, o deže, kad ir kokia kantri, sudegs ant dienu. Šiam varikliukui užtenka kad butu šiek tiek teigiamas slegis (0,3-0,5 baro) ir pageidautina prie žemu sukiu. Kompresorius tą ir duoda. Pajamus kompresoriuka kad ir nuo merso CLK, paeksperimentavimui užtektu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turba vien delto geriau kad yra ju kiek nori, imi viena .. Subyra dedi kita . Su kompresorium reikia kitikio koliko, brangesnis esa ir tt. Kas liecia bova ,, dump valva ir panasiai, viskas dedama cia jau kaip pridera , bet tai nera naujiena... Laukiu kazkokiu stebuklu is genijaus Klevo ka paporins naujo.. Kaip sake kaime genijus o mieste sh.. Porink genijau. :girtas: su pergale

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turba vien delto geriau kad yra ju kiek nori, imi viena .. Subyra dedi kita . Su kompresorium reikia kitikio koliko, brangesnis esa ir tt. Kas liecia bova ,, dump valva ir panasiai, viskas dedama cia jau kaip pridera , bet tai nera naujiena... Laukiu kazkokiu stebuklu is genijaus Klevo ka paporins naujo.. Kaip sake kaime genijus o mieste sh.. Porink genijau. :girtas:/> su pergale

Visų prima , ponuli , tas postas buvo skirtas ne tamstelei.

Antra - nematau reikalo veltis į diskusijas su žinančiu daug .... protingų žodžių .

Sėkmės kūryboj :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turba vien delto geriau kad yra ju kiek nori, imi viena .. Subyra dedi kita . Su kompresorium reikia kitikio koliko, brangesnis esa ir tt.

 

Na jei negirdi ka tauta tau sako, tai ka padarysi...

 

 

O del brangumo, tai kompresoriai nebyra, o turbos pats zinai. Del koliko - yra kompresoriu "slanginiu", pvz.: WV Corrado G60, o tu daiktu angliu srotuose turetu buti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat Ponuli neturi ka daugiau naujo pasakyti.. As maniau kazka naujo nezinomo isgirsiu, o pasirodo liezuviu pamalei ir viskas. Jei nenori paslapciu atvert placiai visuomenei ,rasyk i AZ man tikrai ydomu pasidare kame cia shudas. Ar tik blevyzga.spresk pats kaip pasielgsi. O veltis i diskusijas reikia tame ir forumo jega,kad gali padiskutuot pasigincyt su daugybe zmoniu... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei negirdi ka tauta tau sako, tai ka padarysi...

 

 

O del brangumo, tai kompresoriai nebyra, o turbos pats zinai. Del koliko - yra kompresoriu "slanginiu", pvz.: WV Corrado G60, o tu daiktu angliu srotuose turetu buti.

 

patarciou dougiou pasidomet G60 kompresoreis,visi keicia jos i turbins,nes kompresorei tian su... :rolleyes:/>

Redagavo Wrangler TJ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi isciupinetas ne vienus metus Corrado G60, tai zinau ir kas ir kaip su tais kompresoriais, ir del ko juos keicia. tikrai ne del patikimumo juos keisdavo, o del to kad noredavo lekti su koradeliais dar greiciau, nei su gamykliniais.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.