Pereiti prie turinio

NP GR ir XADO


Giedrioks

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 103
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

a jus chebryte paziurekit i rasta daktariuka eilinio ir nuspreskit koks jo issilavinimas :lol:

cia apie inzinerijos daktara,ar teises daktara :lol:

paciam dar reiketu lietuviu kalbos pasimokyti :twisted:

beje juk beveik visi raso kompais :lol:

ir pas pati su rasyba nekaip :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...
  • po 2 mėnesių...

nz xado bet rvs 5kart brangesnis, bet veikia 100%, man apsukos buvo max4000 po 100km be tepalo, supyliau ramiai pavarinejau 900km ir vel droziau 9000atsistate, pardaviau draugeliui perspejes apie nuotyki ir jis drozia toliau be problemu, tikrai stebuklas, daba bandysiu i savo dyzeli pilt ziuresma -gal prikels irgi

rvs - ciudas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

įsipilk ciudo-rvs... ir pavalyt... :lol:

as be bajerio, paemiau zmonos honda ir pavariau netikrines tepalo, o pasirodo ji nuo pirkimo nebuvo tikrinus, supratau kai is vietos pradejo nevaziuot-patikrinau tepala o jo ten nera net ant sciupo, vat tada mane rvs ir isgelbejo......ir esu daug appie ji girdejes xebra dziaugiasi -aisku kas iki galo nedamusa o laiku pastebi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Tesiant temą...taiva, kadangi mazumėlę pradėjo užti reduktorius, taip pat greiciu dėžėi įtariu sinchronizatoriai jau daug matę( antra pavara netvarkingai jungiasi) pakeičiau tepaliukus ir įvarvolinau xado :lol: , kurį gavau chaliavai :wink: is vieno tiekėjo ir nepatikėsit...įvyko stebuklas.... :shock: ...pradėjo veikt galinis valytuvas, kuris kai nupirkau buvo sugedes :roll: :lol::lol: o jei rimciau, tai istikruju supyliau, visviena tuos mazgus reiks kazkada tvarkyt, tai vien is smalsumo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Taiva, atrodo visgi imsiu ta GR'a su besitaskanciu per matuokle tepalu, su mintim daryt motorui kapitalke :roll: Toks klausimas, ka jus manor apie ta prieda XADO, ar yra kokia nors maziausia galimybe nors kiek pagerint situacija ipylus i varikli to daugelio isgirto XADO, ar kaip tik galiu pakenkti dar labiau? Siaip ,mersu forume, tai tokios diskusijos kilo, del jo, kad vos ne iki mustyniu :lol: Na cia to nereikia, bet savo nuomones mestelkit :) Zinau toki fakta, kad Klp. viena tixi firma i visus savo grabelius uzpyle to stebuklingo skyscio :)
is praktikos zinau,pries mirti reikia ipilti zibalo,gerai prasiplauna pries remonta,i reduktoriu 300gr.,i varikli 1 ltr.-5ltr alyvos,malonu poto dirbti :D ,o xado "kak mertvomu tatarinu priparki",o garsa gali sumazint ir su:svino drozlem,azuolo drozlem :D ,plonu celofanu,ir dar visokiu kitokiu budu :D ,o i duslia gali prikimsti metaliniu virtuviniu kempiniu,ne dumins :D
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

tai va jei dar kam idomu apie xado, kai zadejau parasyt tai ir rasau,

supylaiu 3 tubas xado pravaziavau 4500 nu ir gaidys sudas tas xado, niekas nepasikeite mxado supylaiu i wv sena

supyliau rvs i kita vw jaunesni 15 metu o cia jauciasi, po 3000 sugryzo grazus variklio garsas, i akropolio kalna 3 saiba vel 120 ein 1,9sdi, pries tai iki 90 nuo sviesaforo ismyndavau daba +30

cool

mano atveju xado yra gaidys rvs yra dievas jau antra maske man isgelbejo, kai kita karta keisiu tepala savo senukui ir ten pabandysiu ant xado supylt rvs, gal ir ta prikels bo 120 daugiau nevaziuioja noriu kad 150-160 eitu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iskaskit kas nors moksline ataskaita ir paskaitysim visi apie rezultatus, girdejau ir lietuvoj buvo daromi ekspermentai. Arba bent kompresija pries ir po pamatuokit. Nesenai kalbejau su inzinierium is vieno autobusu parko tai sake kad kolegos dziaugesi rvs nes atkele kompresijas, dabar pils pats i kazkoki jau i pavargusi varikli ir zadejo papasakot kaip ten kas su kompresija ir kitkuo gausis. As kiek naudojau tai jokiu parametru nematavau, remiausi tik subjektyviais pojuciais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau supyles RVS i dyzeliuka 2.1 renuskes.Kompresija pries naudojant buvo 28atm. po 3000km jokio "apciuopiamo" skirtumo nepastebejau,pamatuot nespejau nes uzlinko turbo bevaziuojant ir variklis tapo neremontuojamas nes uzsidege tepalas(per isiurbimo kolektoriu pateko i cilindrus)todel nieko negaliu palygint.I variklines alyvos priedus ziuriu skeptiskai. :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir as ziuriu .taip sau.... bet honda dar tebelauzo tas mano draugelis, variklio garsas nebe toks kaip pries rvs, bet valit normaliai -kvailiukas -jaunikslis tik speja keist granatas ir saip kitus reikalus del savo berazumiskumo- nes honda EINA

Kurgi jos neis-kiekvienas Honda variklis surinktas selektyviai, t.y. iš kelių ar keliasdešimt detalių atrenkamos tos,kurios geriausiai pagal matmenis tinka konkrečiam varikliui...Iš čia ir kokybė ir patvarumas :)

Čia tarp kitko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Ačiu, vis mažiau kils klausimų "ar verta..."... :lol:

1, Į tilto reduktorių išspaudėm tubele Xado, tik tam kad kiek sumažinti ūžesį... kažkiek tyliau dirba, bet ne svajoju, kad reduktorius "susiremontavo"... :)

Čia, kiek suprantu, kalbi apie TLC 80?Įdomu būtų sužinoti, kaip "gyvena" tas tiltas, kiek km nuvažiuota ir ar priedo poveikis kiek nors jaučiamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na koks desėtkas tukst pravažiuota, ir tepalai jau keisti porą kartų... taigi biškis užia prie 90-120km... bet neįkyriai.... tada daugiau užė dėl grafitkės reduktoriuje... galėjau ir nenaudot xado ir būtų tas pats...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...
Svečias Aurimka401

As uz XADO.Buvo uzimas tilte TLC60 supyliau 3 tubkes taip maloniai aptilo nors jau maniau galas.Nesiginciju tiltas subiro, bet taip kaip as vazineju su automobiliais koks senukas galetu eksploatuot ta tilta iki gyvenimo galo.Toliau MB140 taip nemaloniai klaksi kompensatorius ant salto variklio ir pilu XADO tepalus ir isvada tyli kazkodel.Toliau tautos automobilis golfas 1.6TD interkuleris 59KW jau 8 metai XADO, antras kebulas jau nes luzta del kietos pakabos :rolleyes: o varikliukas oi dar gyvas 170 vynioja.Del isilavinimo galit pi...vot esu VGTU Transporto inzinerijos tik bakalauras, nes nebuvo man lesu vazinet i universiteta kad baigt magistra.O automobilius remontuot issilavinimo patikekit tikrai nereikia, reikia kazkokio slapto pasaukimo noro ar net nezinau kaip pavadint :rolleyes:Mano isvada paprasta geriau perkant daikta moket brangiau ir techniskai tvarkingesni negu poto gelbet pilant XADO ir RVS ir panasiais priedais.Bet tikrai nekenkia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš ~8m kai dar RVS stebuklu neprekiavo maksimose ir ant kiekvieno kampo, netyčiom kažkokiam valstiečių laikraštyje perskaičiau kaip kaimiečių žemės ūkio technikai darė stebuklus ta uoliena (RVS yra uolienos dulkės surištos į buzą kažkokiu ala tepalu), susiradau aš tą žmogelį, kuris tuo metu vienintelis vežė į Lietuvą RVS cocacolos buteliukuose iš Ukrainos (tiesiai iš gamintojo) nežinau kiek tiesos anas prišnekėjo, bet dar gyrėsi su šiuos stebuklu nemaža autobusų parko senukų yra prikėlęs antram milijonui km:D turėjau dūminantį, barškantį (kompensatoriai) ir vos važiuojantį nissan S13turbo kuris jau stovėjo eilėje pas motoristą reabilitacijai, po rimtos dozės RVS kompresija pakilo nuo 8 iki 10,5, nustojo dūminti ir smirdėt sudegusiu tepalu iš duslintuvo, nustojo barškėti kompensatoriai, pravažiavau 20kkm, pardaviau pažįstamui, anas pravažiavęs irgi 20kkm be jokių gedimų pridavė į savartyną nes supuvo kėbulas:D sutapimas ar ne, bet va tokia istorija su keletų nereikšmingų faktų:]]

o prieš kelis metus pyliau i bmw ir civic - nulis efekto, draugai bandė, irgi nulis, taipkad nemėtykit pinigų, pardavė ukrainiečiai technologiją, baigėsi stebuklai:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.