Pereiti prie turinio

Mitsubishi Pajero mechanine/PTO gerve


lee-

Rekomenduojami pranešimai

Ačiū, kažkaip pats nesugebėjau surast. Gaila tik, kad vistiek liko neatsakytų klausimų - pabandau susistemint, bet galiu klaidų privelt. pataisykit kas nors. Tokią informaciją gal verta prisegti kaip pastovią (su daugiau raktinių žodžių lengvesnei paieškai).

 

1. Ar tinka visiem MP II ( 2.5 ir 2.8 td, benzams 3 ir 3.5)?

Kiek supratau statosi skirtingi PTO (atborai) - 8 varžtų arba 10 atitinkamai.

 

2.Yra skirtumas part taim'as ar super select'as,mechaninė ar automatinė greičių dėžė?

Kalba ėjo apie SuperSelect variantą - greičių dėžė neįtakoja. Apie part-time reikia daugiau info.

 

3.Naudojantis mech. gerve galima junginėt bėgius?(padėt ratais)

Reikia info.

 

4. Viso komplekto ar atskirų agregatų kainos(atboras,kardanėliai,gervė)?

Kažkas už 8 varžtų PTO (atborą) prašė 600 Lt. (~180€).

Kardanėliai individualus atvejis

Mechaninės (originalios) gervės kaina neaiški.

 

5.Jei kas naudojosi,tai atsiliepimai + ir - ?

Reikia info.

 

6. Kokios potencialios problemos dėti neoriginalią Mitsubishi gervę? Dydis, kardanėlio pajungimo pozicija, perdavimo skaičius - ar dar kažkas?

Reikia info.

Redagavo ViliusA
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • Atsakymus 65
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aš viska turiu, PTO, kardanus su pakabinamu guoliu, valdymo rankena, gervę ir lūpas, tiesa jas reikes perdaryti, nes jos sukreiptos, matyt nuo šoninio traukimo. Tikrinausi jau tai, ant rėmo yra originali vieta (trys skyles, išsidėsčiusios trikampiu, varžtam (žr. foto)), kardano pakabinamo guolio tvirtinimui :) Tad darantis kardanus reikia į tai atkreipti dėmesi :)

post-9510-0-22514300-1451069007_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...

Kaip didisis estetas turiu pasakyti kad ne itin estetiskai ziurisi tas surudijes kampuotis ant bamperio :D  Bet is kitos puses, ka as ten nusimanau apie bekeles ipatumus :scratch:

Tamstai kaip estetui galiu atsakyti, jog čia yra rik pradinis etapas ir kad jūsų jautri siela nebūtų šokiruota pamačius vaizdą gyvai, pažadu, kad galutiniame variante nebus rūdimi padengtų elementų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Mano manymu gerves atrama y prieky silpnoka, sulauzysit gerve

Nežinau ar priekinė atrama silpnoka, bet po bamperiu, prie rėmo konstrukcijų yra privirintas kampainis is 4mm storio metalo. Būtent ant to kampainio ir tvirtinasi tas mėlynas elementas, prie kurio pritvirtinta gervė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antrinu Saulens. Maciau kaip 8mm sukraipo. Aisku ir gervinosi is pelkes. P.S gerve buvo pigi kiniska ir su trosu.

Duok durniui stiklini daikta tai ir sudauzys ir rankas susipjaustys. Patariu paziuret i standartinio pado stori.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu prireigtu galeciau 200 U formos svelerio gabala ~ 80x200x80,ilgio tarp remo uztektu su kaupu,ir kampaini ~100x100 perleisti kaip pajero turetojui. Rimtas metalas rimtai gervei. Tik aisku nebent svorio reikalas :-)

aaaaaaaaa, pipec, ryt reik samuraju nufotkint , ten tai riiimta...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.