Pereiti prie turinio

Projektas - TURBO


Ramas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 56
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

tik klausimas ar nepradės kraipytys įkaitūs ? regis reik krosnyje atkaitint tą mazgą, kad įtempimai išsilygintų, o paskui šlifuot plokštumą...

Dėl karterio - gal patikimiau įsukti štucerį... nes karteris štamuotas ir plonas, jame irgi yra įtempimų... ir kai pradedi virinti atsiranda įtrūkimai (akim net nepastebėsi, tik žibalo užpilęs pamatai kur sunkiasi...) bent jau pas mane lituota žalvariu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal siuliu isvaizda galiu daryti prielaida, kad virinta arba ne su volframo elektrodu elektrodu su pridetine viela, arba.......TIG budo vienas is privalumu, kad galima labai tiksliai valdyti lanka, tuo pat metu isvengiant atsirandanciu itempimu austant metalui po suviriimo. Pacia kolektoriaus plokstuma tai turejo gerokai pakraipyti austant. Na tikekimes suvirintojas buvo rimtas ir mano abejojimai bereikalingi :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

virinta MIGu , prieš virinima detales ikaitintos iki 500 laipsniu šilumos taip bandyta išvengt kraipymų ir vaipymų ir planas beveik pavyko. :idea: Flančą kurio ilgis 400mm išlenkė 0,8mm. Šeip ne pirmas kolektorius taip darosi ir bent benzininiam motoram buvo viskas ok , kas bus su dizeliniu - nežinau :)

 

a va dėl karterio tai Meris super mintį pasakė - reiks ir man žalvariu.

o jei nerasiu kas su žalvariu elgtis moka teks bandyt nerudijančio plieno viela virint . neržaveikos siūlės juk elastingos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

virinta MIGu , prieš virinima detales ikaitintos iki 500 laipsniu šilumos taip bandyta išvengt kraipymų ir vaipymų ir planas beveik pavyko. :idea: Flančą kurio ilgis 400mm išlenkė 0,8mm. Šeip ne pirmas kolektorius taip darosi ir bent benzininiam motoram buvo viskas ok , kas bus su dizeliniu - nežinau :)

 

a va dėl karterio tai Meris super mintį pasakė - reiks ir man žalvariu.

o jei nerasiu kas su žalvariu elgtis moka teks bandyt nerudijančio plieno viela virint . neržaveikos siūlės juk elastingos.

Kolektorius ypatingai neturėtų kraipytis, nes dyzelio išmetamos dujos daug šaltesnės, nei benzino.Dėl to ir kolektorius ne tiek įkaista.Aktualiau vibracija, gal vertėtų turbinos tvirtinimą kokį papildomą padaryt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iš praktikos- netinkamai suvirintas špižinis kolektorius kelis kart trukinėjo nuo įkaitimo.... pas dyzelį...

Dar reik momentą pastebėt, kas bus kai nersi į šaltą brastą.... patyrę neskuba nerti tik atlėkus, pastovi, palaukia kol kiek atvės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neisrasta-svarke-be tampymu- tiesiog,plokstumas=praslifuot uzsibazavus-reiktu...............Del kompresoriaus.. ta pati-turbina prisotinanti-oro tik ne ismetimo dujos suka...

 

Jūs mane durnu laikot ? ar ką? :smurf: kaip galima gamint kolektorių ir paskui nešlifuot jo plokštumų? Tie kas tai darę su derudijančiu :) žino kaip jis fainai šlifuojasi :wink:

 

Dekanai pagrysk savo teiginį : .....TIG budu virinant lanko valdymo charakteristikos yra daug didesnes.

ir papasakok kam ir kaip naudojami MIG ir TIG virinimo būdai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suvirinami elementai kur kas maziau ikaista nei MIG/MAG budu virinant. TIG metodu galima naudoti impulsinį srovės režimą, kas leidžia geriau valdyti išlydytą vonelę ir pravirinimą. Be to virinama inertiniu duju Ar aplinkoje, ko pasekoje siule galima islieti vos ne juvelyriskai :) TIG budas dazniausiai naudojamas spalvotuju metalu suvirinimui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suvirinami elementai kur kas maziau ikaista nei MIG/MAG budu virinant. TIG metodu galima naudoti impulsinį srovės režimą, kas leidžia geriau valdyti išlydytą vonelę ir pravirinimą. Be to virinama inertiniu duju Ar aplinkoje, ko pasekoje siule galima islieti vos ne juvelyriskai :) TIG budas dazniausiai naudojamas spalvotuju metalu suvirinimui.

 

va butent

TIG, MIG/ MAG vienas kito nekeičia o tik papildo. TIG naudojamas tiksliems suvirinimo darbams(ypatingai spalvoti metalai), bet ne storiems metalams , MIG privalumas -ilga vientisa siūlė ko negali daryti nei TIG nei PAW nei SAW tipo svarkės taigi tai paranku konvėjariam ir t.t. bet tai yra taspats Š... tik kitoj rankoj visi virinimo būdai kaitina metalą ir keičia jo struktūrą.

 

taigi ar mano kolektorius suvirintas MIG(ne MAG) ar TIG, jis bus vienodai stiprus arba vienodai silpnas.

 

P.S. MIG/MAG - populiariausias virinimo būdas pasaulyje :santa:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pazystamas i NP 3,3d paprasta isimete audi 200 turbina ir vazineja jau antri metai ir jokiu bedu nemato o skirtumas tikrai yra.

 

Taip, prie kažkokių sūkių bus skirtumas, bet tai tik tam tikram diapazone, prie kitų apsūkų galios priaugio nulis arba net blogiau - nes nėra turbokorektoriaus, kuris ir reguliuoja kūro mišinį.... pasekoj arba detonacija, arba pradege stumokliai, vožtuvai, forsunkės.... išspausti įdėklai alkuniniame ir t.t.... ir labai neracionaliai kurą srėbs.... va todėl tie +/- ir verčia susimastyti, ar verta...

Itercooleris - išmesk iš galvos, tolko bus gal tik autostradoj dideliu greičiu...

Tepalo aušinimui puikiai man tiko Mitsubo Pajero seno tepalinis radiatorius...

gali laikyt tuos 2-3metus, o gali ir per vienas gonkes užpjauti....

 

savo laiku pas Brundzą pirmąją turbiną žiguliukui montavo, tai inžinerių komanda kelis mėn eksperementavo, kol pasiekė rezultatą... o pirmam greičio ruože gonkėse, tam žiagui užkalė variklis...

 

jeigu ka tai dyzelis ir dirba detonacijos budu !! nepjauk grybu MERI

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne visai apibrezimai, bet.......

Oro-kuro mišinį spaudžiant, jis įkaista. Jeigu slėgis viršija kuro atsparumo detonacijai ribą, benzine vyksta cheminiai virsmai, susidaro vandenilio peroksidai, kuras savaime užsidega. Natūraliomis sąlygomis oro-benzino mišinys cilindre dega 20...40 m/s greičiu, švelniai perduodamas slėgimo jėgą į stūmoklį. Detonacijos metu jis dega 800...1200 m/s greičiu, t.y. sprogsta, gaunami stiprūs smūgiai į stūmoklį, todėl variklis greitai sugenda. Dujos nepasižymi detonacija. Yra gaminami netgi dujiniai-dyzeliniai varikliai, kurių suspaudimo laipsnis 29...32 (80-benzinas naudojamas esant suspaudimo laipsniui 7...8; 92 - 9...10; 95 - 10...11; 98 - 11 ir daugiau). Žibalo (reaktyvinio kuro) ir dyzelinio kuro oktaniniai skaičiai yra viso labo apie 45, todėl skiriasi kuro uždegimo principas - kuras įpurškiamas į jau suspaustą orą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darbai jau i pabaiga :) pirmadieni tureciau gaut ismetimo kol. tarpine ir pradedu surinkinet :) antradieni jau tureciau turet rezultatus :) tik dar nezinau kuro siurblio reguliavimo.

kas tikrai zinot pasakykit kuro kiekis didinasi: varzta uzsukant ar atsukant?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.