Ramas Atrašyta Gegužės 27, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2008 ? O Kod niekas nehimicina-turbina-nuo dirzo? Amerika-visi,Rusu,saituose-pilna????? Tai jau bus ne turbina, o kompresorius.Geras dalykas, tik retas. Na va jau matosi šioks toks rezultatas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Gegužės 27, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2008 Siules tai nelabai dailios, svelniai tariant Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Gegužės 27, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2008 Siules tai nelabai dailios, svelniai tariant užtai patikimos :smurf: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 28, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 tik klausimas ar nepradės kraipytys įkaitūs ? regis reik krosnyje atkaitint tą mazgą, kad įtempimai išsilygintų, o paskui šlifuot plokštumą... Dėl karterio - gal patikimiau įsukti štucerį... nes karteris štamuotas ir plonas, jame irgi yra įtempimų... ir kai pradedi virinti atsiranda įtrūkimai (akim net nepastebėsi, tik žibalo užpilęs pamatai kur sunkiasi...) bent jau pas mane lituota žalvariu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Gegužės 28, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 Pagal siuliu isvaizda galiu daryti prielaida, kad virinta arba ne su volframo elektrodu elektrodu su pridetine viela, arba.......TIG budo vienas is privalumu, kad galima labai tiksliai valdyti lanka, tuo pat metu isvengiant atsirandanciu itempimu austant metalui po suviriimo. Pacia kolektoriaus plokstuma tai turejo gerokai pakraipyti austant. Na tikekimes suvirintojas buvo rimtas ir mano abejojimai bereikalingi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Gegužės 28, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 virinta MIGu , prieš virinima detales ikaitintos iki 500 laipsniu šilumos taip bandyta išvengt kraipymų ir vaipymų ir planas beveik pavyko. :idea: Flančą kurio ilgis 400mm išlenkė 0,8mm. Šeip ne pirmas kolektorius taip darosi ir bent benzininiam motoram buvo viskas ok , kas bus su dizeliniu - nežinau a va dėl karterio tai Meris super mintį pasakė - reiks ir man žalvariu.o jei nerasiu kas su žalvariu elgtis moka teks bandyt nerudijančio plieno viela virint . neržaveikos siūlės juk elastingos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Gegužės 28, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 Neisrasta-svarke-be tampymu- tiesiog,plokstumas=praslifuot uzsibazavus-reiktu...............Del kompresoriaus.. ta pati-turbina prisotinanti-oro tik ne ismetimo dujos suka... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Gegužės 28, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 Taip, suvirinimo budo kuris neissauktu deformaciju kaip ir nera. Taciau sutik TIG budu virinant lanko valdymo charakteristikos yra daug didesnes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Gegužės 28, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 Siules-kokybes- gal but ir taip-Tik sumetymas islieka-bet kuriu,atveju ....Beje-varikliui sylant salant galioja-tas pats del to ir naudojamos tarpines...o suvirinimo-kokybe-Tema-dar-neuzdaryta iki siol....... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 28, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2008 virinta MIGu , prieš virinima detales ikaitintos iki 500 laipsniu šilumos taip bandyta išvengt kraipymų ir vaipymų ir planas beveik pavyko. :idea: Flančą kurio ilgis 400mm išlenkė 0,8mm. Šeip ne pirmas kolektorius taip darosi ir bent benzininiam motoram buvo viskas ok , kas bus su dizeliniu - nežinau a va dėl karterio tai Meris super mintį pasakė - reiks ir man žalvariu.o jei nerasiu kas su žalvariu elgtis moka teks bandyt nerudijančio plieno viela virint . neržaveikos siūlės juk elastingos. Kolektorius ypatingai neturėtų kraipytis, nes dyzelio išmetamos dujos daug šaltesnės, nei benzino.Dėl to ir kolektorius ne tiek įkaista.Aktualiau vibracija, gal vertėtų turbinos tvirtinimą kokį papildomą padaryt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 29, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2008 iš praktikos- netinkamai suvirintas špižinis kolektorius kelis kart trukinėjo nuo įkaitimo.... pas dyzelį...Dar reik momentą pastebėt, kas bus kai nersi į šaltą brastą.... patyrę neskuba nerti tik atlėkus, pastovi, palaukia kol kiek atvės... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Gegužės 29, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2008 Neisrasta-svarke-be tampymu- tiesiog,plokstumas=praslifuot uzsibazavus-reiktu...............Del kompresoriaus.. ta pati-turbina prisotinanti-oro tik ne ismetimo dujos suka... Jūs mane durnu laikot ? ar ką? :smurf: kaip galima gamint kolektorių ir paskui nešlifuot jo plokštumų? Tie kas tai darę su derudijančiu žino kaip jis fainai šlifuojasi :wink: Dekanai pagrysk savo teiginį : .....TIG budu virinant lanko valdymo charakteristikos yra daug didesnes.ir papasakok kam ir kaip naudojami MIG ir TIG virinimo būdai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Gegužės 29, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2008 Suvirinami elementai kur kas maziau ikaista nei MIG/MAG budu virinant. TIG metodu galima naudoti impulsinį srovės režimą, kas leidžia geriau valdyti išlydytą vonelę ir pravirinimą. Be to virinama inertiniu duju Ar aplinkoje, ko pasekoje siule galima islieti vos ne juvelyriskai TIG budas dazniausiai naudojamas spalvotuju metalu suvirinimui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Gegužės 29, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2008 Suvirinami elementai kur kas maziau ikaista nei MIG/MAG budu virinant. TIG metodu galima naudoti impulsinį srovės režimą, kas leidžia geriau valdyti išlydytą vonelę ir pravirinimą. Be to virinama inertiniu duju Ar aplinkoje, ko pasekoje siule galima islieti vos ne juvelyriskai TIG budas dazniausiai naudojamas spalvotuju metalu suvirinimui. va butent TIG, MIG/ MAG vienas kito nekeičia o tik papildo. TIG naudojamas tiksliems suvirinimo darbams(ypatingai spalvoti metalai), bet ne storiems metalams , MIG privalumas -ilga vientisa siūlė ko negali daryti nei TIG nei PAW nei SAW tipo svarkės taigi tai paranku konvėjariam ir t.t. bet tai yra taspats Š... tik kitoj rankoj visi virinimo būdai kaitina metalą ir keičia jo struktūrą. taigi ar mano kolektorius suvirintas MIG(ne MAG) ar TIG, jis bus vienodai stiprus arba vienodai silpnas. P.S. MIG/MAG - populiariausias virinimo būdas pasaulyje :santa: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 29, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2008 iš praktikos- netinkamai suvirintas špižinis kolektorius kelis kart trukinėjo nuo įkaitimo.... pas dyzelį... Čia ne nuo temperatūros, o būtent nuo netinkamo špižiaus suvirinimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gegužės 29, 2008 Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2008 skaityk, juk ir rašau "iš praktikos- netinkamai suvirintas špižinis kolektorius ..." Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danila Atrašyta Birželio 5, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2008 pazystamas i NP 3,3d paprasta isimete audi 200 turbina ir vazineja jau antri metai ir jokiu bedu nemato o skirtumas tikrai yra. Taip, prie kažkokių sūkių bus skirtumas, bet tai tik tam tikram diapazone, prie kitų apsūkų galios priaugio nulis arba net blogiau - nes nėra turbokorektoriaus, kuris ir reguliuoja kūro mišinį.... pasekoj arba detonacija, arba pradege stumokliai, vožtuvai, forsunkės.... išspausti įdėklai alkuniniame ir t.t.... ir labai neracionaliai kurą srėbs.... va todėl tie +/- ir verčia susimastyti, ar verta...Itercooleris - išmesk iš galvos, tolko bus gal tik autostradoj dideliu greičiu... Tepalo aušinimui puikiai man tiko Mitsubo Pajero seno tepalinis radiatorius... gali laikyt tuos 2-3metus, o gali ir per vienas gonkes užpjauti.... savo laiku pas Brundzą pirmąją turbiną žiguliukui montavo, tai inžinerių komanda kelis mėn eksperementavo, kol pasiekė rezultatą... o pirmam greičio ruože gonkėse, tam žiagui užkalė variklis... jeigu ka tai dyzelis ir dirba detonacijos budu !! nepjauk grybu MERI Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marelis Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 šiaip reiktų skirti detonaciją nuo savaiminio užsidegimo. detonacija bet kokiame variklyje yra blogis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 šiaip reiktų skirti detonaciją nuo savaiminio užsidegimo. detonacija bet kokiame variklyje yra blogis. Prasom pateikti apebrezimus ar paaiskinti placiau.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 ne visai apibrezimai, bet....... Oro-kuro mišinį spaudžiant, jis įkaista. Jeigu slėgis viršija kuro atsparumo detonacijai ribą, benzine vyksta cheminiai virsmai, susidaro vandenilio peroksidai, kuras savaime užsidega. Natūraliomis sąlygomis oro-benzino mišinys cilindre dega 20...40 m/s greičiu, švelniai perduodamas slėgimo jėgą į stūmoklį. Detonacijos metu jis dega 800...1200 m/s greičiu, t.y. sprogsta, gaunami stiprūs smūgiai į stūmoklį, todėl variklis greitai sugenda. Dujos nepasižymi detonacija. Yra gaminami netgi dujiniai-dyzeliniai varikliai, kurių suspaudimo laipsnis 29...32 (80-benzinas naudojamas esant suspaudimo laipsniui 7...8; 92 - 9...10; 95 - 10...11; 98 - 11 ir daugiau). Žibalo (reaktyvinio kuro) ir dyzelinio kuro oktaniniai skaičiai yra viso labo apie 45, todėl skiriasi kuro uždegimo principas - kuras įpurškiamas į jau suspaustą orą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 Dyzelinis kuras turi ne oktaninį, o cetaninį skaičių.Čia tarp kitko. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 taigi nukopinau is sauridos puslapio zinom apie cetanini skaiciu :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 Kažkaip čia nusiblevyzgavojot Vyrai, prašome neteršti variklio turbinimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Birželio 7, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2008 Darbai jau i pabaiga pirmadieni tureciau gaut ismetimo kol. tarpine ir pradedu surinkinet antradieni jau tureciau turet rezultatus tik dar nezinau kuro siurblio reguliavimo. kas tikrai zinot pasakykit kuro kiekis didinasi: varzta uzsukant ar atsukant? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas Atrašyta Birželio 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 vakar vakare uzsikuriau :pirat: turbo sukasi ir pucia belieka sureguliuot kura ir sukonstruot oro filtra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar