Pereiti prie turinio

vairo stiprintuvas


noriuskaityti

Rekomenduojami pranešimai

Zodziu pardaviau kasdiene masina, itariu turesiu samuraju ir tuom dziaugsiuosi.

Nuo kokios masinos dedat stiprintuvus i samuraju. Noretusi, kad kuo maziau perdarymu butu.

Cia kaip suprantu (o suprantu nedaug) tai stebuklu nera. Isemi sena kolonele, biski papjaustai bulgarke, biski pavirini ir ten istatai nauja kolonele, tada biski vel biski papjaustai, pavirini istatai siurbliuka, uzdedi skyva, dirziuka, sujungi slangutes ir dziaugiesi.

Pagrinde problema matau su ta asim (ar kaip cia ja liaudiskai vadinti). Nebus gi kad idesi kita kolonele ir jos alkune tiesiai susijungs su traukem ir vairas idealiai pasijungs tiesiai i kolonele.

 

 

Neteko dar matyti nei gyvai nei nuotrauku kaip tai daroma. Butu gerai bent jei kas zodziu paaisintu.

 

Aciu.

 

 

p.s. kas idetu dujas uz geriausia kaina, kaune ? Su dokumentas tvarkingai, nes reikes ta ( busiu trecias klounas kaune kuris su samurajum kasdien vazineja)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu pardaviau kasdiene masina, itariu turesiu samuraju ir tuom dziaugsiuosi.

Nuo kokios masinos dedat stiprintuvus i samuraju. Noretusi, kad kuo maziau perdarymu butu.

Cia kaip suprantu (o suprantu nedaug) tai stebuklu nera. Isemi sena kolonele, biski papjaustai bulgarke, biski pavirini ir ten istatai nauja kolonele, tada biski vel biski papjaustai, pavirini istatai siurbliuka, uzdedi skyva, dirziuka, sujungi slangutes ir dziaugiesi.

Pagrinde problema matau su ta asim (ar kaip cia ja liaudiskai vadinti). Nebus gi kad idesi kita kolonele ir jos alkune tiesiai susijungs su traukem ir vairas idealiai pasijungs tiesiai i kolonele.

 

 

Neteko dar matyti nei gyvai nei nuotrauku kaip tai daroma. Butu gerai bent jei kas zodziu paaisintu.

 

Aciu.

 

 

p.s. kas idetu dujas uz geriausia kaina, kaune ? Su dokumentas tvarkingai, nes reikes ta ( busiu trecias klounas kaune kuris su samurajum kasdien vazineja)

pas forumieti pjelnika samurajuje buvo idetas is suzuki svift....
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad jo vairas ir taip lengvas, na.ui tas hemorojus su stiprintuvu?

Su kokiais ratais lengvas vairass? Su standartiniais? :huh:

 

Man su 31/10.5 ratais po pakatuškių dilbiai buvo kaip pas Papajų :D O blogiausia kai reikia prisiparkuot kažkur, pasisukinėt pirmyn - atgal, ypač vasarą su "kondicionierium" :) Todėl pas mane Samurajuje atsirado vairo stiprintuvas. Kolonėlė no Rocky anglo. Siurblys nuo kažkokios japoškės lengvosios. Bėdų buvo daug su tuo konstruktorium, nes darė kreivarankis. Per gerą pusmetį baigiam išgydyt ligas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad jo vairas ir taip lengvas, na.ui tas hemorojus su stiprintuvu?

Jei pravažiuotum po 50 000 km per metus, kad ir su standartiniais ratukais (net priešui to nelinkėčiau) :D ( o man tą džiaugsmą teko apturėti), tuomet suprastum, kad parašei visišką nesamonę. Be jokio pykčio ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su kokiais ratais lengvas vairass? Su standartiniais? :huh:/>/>

 

Man su 31/10.5 ratais po pakatuškių dilbiai buvo kaip pas Papajų :D/>/> O blogiausia kai reikia prisiparkuot kažkur, pasisukinėt pirmyn - atgal, ypač vasarą su "kondicionierium" :)/>/> Todėl pas mane Samurajuje atsirado vairo stiprintuvas. Kolonėlė no Rocky anglo. Siurblys nuo kažkokios japoškės lengvosios. Bėdų buvo daug su tuo konstruktorium, nes darė kreivarankis. Per gerą pusmetį baigiam išgydyt ligas :)/>/>

 

Su 30/9,5 ratais. Su standartiniais irgi :)/> Ir tvarkingais škvornių guoliais, amortizatoriais veikainčiais.

Ok, su stiprintuvu mažiau kelmų ir duobių gausi į čiuptuvus. Bet su tvarkingu demferiu ir paprastuoju būdu bėdos nėra.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pravažiuotum po 50 000 km per metus, kad ir su standartiniais ratukais (net priešui to nelinkėčiau) :D/>/> ( o man tą džiaugsmą teko apturėti), tuomet suprastum, kad parašei visišką nesamonę. Be jokio pykčio ;)/>/>

Tiek nevažiuoju, jis pas mane toks labiau rezervinis. Jei važiuoju maršrutas toks: 5 km miškas - 20 km išmaltas žvyrkelis - 25 km asfaltas. Ir atbuline tvarka grįžtu namo. Vairas man yra mažiausiai diskomforto keliantis reikalas. O taburetės efektas - taip :)/>

P.S. Komforto atžvilgiu standartinaii ratai geriau. Žiemai uždėjau 205/75 ir likau nustebęs lyginant su 30/9.5 ,aišku ratlankio išnešimas čia daug groja.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jungiamas siurblys dedamas papildomas skyvas ar bandoma kombinuoti su ilgesniu dirzeliu ?

Mano patarimas iš karto daryti dvigubą škyvą. Vienas diržas taip pat pasuka, bet kai prasideda ekstreem: vanduo ant diržo, dideli sūkiai, iškrautas akumas gervinantis - prasideda problemos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada vazinejau su 33, veliau su 35 ir be jokiu stiprintuvu. Dar buvo burbulas ant vairo, tai taip sakant viena ranka...Ant greicio sporte lekt budavo linksma :rolleyes: Ir planuose stiprintuvas buvo tik paskutinej vietoj... Bet kai ant greicio per duobes sokinedavau ie kwisdvaausi nuo tramplinu sonais ir kulverstukais tai smagiausia budavo kai kelis kart islupo vaira is rankos ir gaudavau begaudydamas per pirstus su burbulu :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada vazinejau su 33, veliau su 35 ir be jokiu stiprintuvu. Dar buvo burbulas ant vairo, tai taip sakant viena ranka...Ant greicio sporte lekt budavo linksma :rolleyes:/> Ir planuose stiprintuvas buvo tik paskutinej vietoj... Bet kai ant greicio per duobes sokinedavau ie kwisdvaausi nuo tramplinu sonais ir kulverstukais tai smagiausia budavo kai kelis kart islupo vaira is rankos ir gaudavau begaudydamas per pirstus su burbulu :rolleyes:/>

 

Zinai taip nutiko is gero gyvenimo, kad samurajus tapo kasdiene masina, o as 194cm - vairas sportinis mazytis bo kitaip kojos nesulenda. Sedynes tvirtinimus pervirinau, bet vistiek orginalas vairas netelpa man. Ratai irgi nestandartas, todel varinejant kasdien po masinu aiksteles ir miesto gatvemis tikrai nepyragai.

 

O kai bekelej vazinejau su 31 tai stiprintuvas tikrai nemaises butu. Sukinet galima ir 38 tik klausimas kiek pastangu tam idesi. Leidziantis i tokia tema "kam samurajui isvis to stiprintuvo" galima daeiti ir iki to kam isvis ta masina, pesciom geriausia...

 

Nieko asmenisko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.