gazasd Sukurta Balandžio 27, 2008 Dalintis Sukurta Balandžio 27, 2008 HELP kai nupirkau auto (2002 4.7L) zinojau kad beda su priekiniais stabdziais yra taciau servize perrinko ir galvojau bus gerai, taciau nepadejo, tada pradejau suportu keitimo karusele ir pastacius jau trecius suportus vel tas pats taigi ar gali but 3 komplektai suportu blogi ar problema kitur Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Balandžio 27, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 27, 2008 Durnioja pagrindinis blokas - reguliatorius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 27, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 27, 2008 O problema kokia? Nestabdo? Neša į vieną pusę stabdant? Reikia tikrinti ir pagrindinį stabdžių cilindrą ir stabdžių stiprintuvą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Balandžio 28, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2008 pavaziavus kokiu 15 km pradeda klynint priekinius ratus sustojus ir palaukus kokiu 20 min vel gali vaziuot taigi del stiprintuvo tai manyciau nelabai gali buti nes tada butu pedalas kietas o vat del cilindriuko tai ar neklynintu visu ratu jei butu parejes? o kaip galima gutu patikrint reguliatoriu nes prijunge kompa jokiu bedu kaip ir nerado taigi reikia manyt kad tai mechanine beda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Balandžio 28, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2008 Pabandyk atjungti ABS sistemą-ji valdo ir slėgio paskirstymą tarp tiltų ( 10A saugiklis Nr. 19 po prietaisų skydeliu). Jei situacija nesikeis - gali būti problema pagrindiniame cilindre. O galinių ratų neklinija, tik priekinius? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Balandžio 28, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2008 jo klinija tik priekinius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marijus 65 Atrašyta Balandžio 28, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2008 Turiu ta pacia problemą. Kartais klinijo priekinį kairi stabdi, siam reiskiniui prograsuojant nujemiau ir perinkau suporta. Perinkau kelis kartu bet cilindriukas (ebonitinis) vistiek labai standziai vaikšto, nezinau ar nebesugebu surinkt neuzgriebdamas gumeles ar gumele isbrinko. Kol kas palikau, kad nervai nurimtu, veliau reikes manzeto ieskoti. Kitu priezasciu neradau, jei nustatysi kitas priezastis butinai pasigirk. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Balandžio 30, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 30, 2008 tai va vakar apsiginklaves irankiais nusprendziau padaryt ukininkiska test draiva galvojau pradejus klynint ratam bandysiu atsukinet stabdziu slangas nuo ratu link abs bloko kad isitikint ar tikrai suportai vaiksto gerai(nors tai jau treti suportai vistiek neatmetu galimybes kad jie blogi)pavazinejus didesniu greiciu stabdzio pedalas eme darytis minkstas ir silpnet stabdziai taciau sustojus paziuret ir vel pajudejus vel viskas susinormalizavo taigi vel kruva neaiskumu nes galvojan jog kalades uzkaitusios savaime turetu blogiau stabdyt pedalas minkstas patapt neturejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Liepos 10, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 10, 2008 tai va kuriam laikui pavarges nuo sito galvos skausmo sukaupiau jegu sekanciam etapui.nuvaziavau pas toki viena zinoma lenktynininka ir paklausinejau apie sia problema tai jo paaiskinimas buvo toks kad salyginai pagal stabdzio disko dydi tokiam masinos svoriui ir mataro galingumui (pas mane 190kW)jie ir negali efektyviai dirbt nes pastoviai dirba jei paspaudi ant ribos.Jo pasiulymas buvo pasikeist pirmoj eilej i sportini stabdziu skysti kuris pritaikytas dirbti aukstose temperaturose nekeisdamas savo xarakteristiku o tada jei nepades ieskot rimtu kaladeliu arba uzsakinet kad padarytu nes pasak jo lietuvoj nupirkt geras mazai sansu nors ir moki daug.taigi laukite tesinio mano vargu :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Liepos 10, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 10, 2008 Pasiūlymas vertas lenktynininko Tikiuosi nežiūri rimtai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Liepos 11, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 Jeigu esi pasiruoses investuoti kruva pinigu i tokias nesamones, tai mano patarimas butu toks: tuos pinigus geriau atiduok rimtam servisui ir isspresk problema. Pvz. Silberauto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Liepos 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 Pasiūlymas vertas lenktynininko Tikiuosi nežiūri rimtai kodel? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Liepos 11, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 tai va kuriam laikui pavarges nuo sito galvos skausmo sukaupiau jegu sekanciam etapui.nuvaziavau pas toki viena zinoma lenktynininka ir paklausinejau apie sia problema tai jo paaiskinimas buvo toks kad salyginai pagal stabdzio disko dydi tokiam masinos svoriui ir mataro galingumui (pas mane 190kW)jie ir negali efektyviai dirbt nes pastoviai dirba jei paspaudi ant ribos.Jo pasiulymas buvo pasikeist pirmoj eilej i sportini stabdziu skysti kuris pritaikytas dirbti aukstose temperaturose nekeisdamas savo xarakteristiku o tada jei nepades ieskot rimtu kaladeliu arba uzsakinet kad padarytu nes pasak jo lietuvoj nupirkt geras mazai sansu nors ir moki daug.taigi laukite tesinio mano vargu :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: tai gal tu dugnais varai? tada tai aisku stabdziai nelaikys. o del tu visu nesamoniu su sportiniais stabdziais tai pats pagalvok. jeigu taip butu kaip jis sako, tai visi nusipirke tokius kaip tavo dzipus turetu pasikeist stabdzius i sportinius. kazkodel as tokiu dalyku negirdejau. tai gaunasi kad arba gamintojas kvailas, gamina per silpnus stabdzius, arba visi kiti kvaili, nesikeicia i sportinius. nesamone vienu zodziu. tikrai kaip cia sake, nepagailek pinigu, nuvaryk i normalu servisa ir susitvarkyk. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Liepos 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 tai vat kad jau buvau autoservize crysleriu ir tik ismeciau pinigus i bala taigi tenka knistis paciam o del lakstymo tai aisku paspaudziu kartais bet kad stabdziai perkaitinet pradeda po keliu rimtesniu pastabdymu tai jau negerai neatmetu galimybes kad ir dabartinis skystis yra pasenes todel ir mala sssss taigi pradejus nuo skyscio pakeitimo nenubiednesiu labai-castrol skyscio litras kainuoja 200lt taigi manau poros litru turetu uztekt na ir pusdienis duobej Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Liepos 11, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 neisivaizduoju kur nori tuos 2 l supilti pagalvok, 4 stabdziu cilindrai darbiniai, 1 pagr, reguliatoriusir vamzdynas labai mazucio diametro. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Liepos 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 neisivaizduoju kur nori tuos 2 l supilti pagalvok, 4 stabdziu cilindrai darbiniai, 1 pagr, reguliatoriusir vamzdynas labai mazucio diametro.prieki pas mane eina po du stumuoklius suporte taigi vien ten velnias zino kiek sueis nes pvz i subaru vrx sti jie supila litra simta gramu tai manau pas mane tikrai bus daugiau o jis parduodamas litriniuose ipakavimuose Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Liepos 11, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 1litras - 200 litu :shock: Toki skysti pilti i masina, kuriai GAMINTOJAS apskritai rekomenduoja DOT3? O is ko nusprendei, kad stabdziai apskritai klinija? Autostradoj pravaziaves 10-20 km, sustabdei auto beveik vien tik pavaromis, islipai ir palietes priekinius stabdziu diskus nudegei pirstus? Ar pasikeles ant keltuvo rankomis negali prasukti priekiniu ratu?O gal stabdziu diagnostikos stendas, atleidus stabdi, vis tiek rodo stabdymo jega? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Liepos 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 butent pavaziavus ir dazniau pastabdinejus pradeda neatsileisti(jau 3 komplektas)suportai o neatsileidinet jie pradeda kai ikaista plius suminksteja ir pedalas.rezultatas daug dumu ir smarves.pastovejus kokias 10 min vel tesi kelione.suportai visi buvo pries statant perrenkami taigi gali buti jog butent del to ir kaltas stabdziu skystis kuris uzkaites daro itaka gumom cilindro Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Liepos 11, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2008 Gali buti ir del skyscio. Pakeisk, bet nebutinai auksini skysti i sistema pilti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Liepos 12, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 12, 2008 tai vat kad jau buvau autoservize crysleriu ir tik ismeciau pinigus i bala taigi tenka knistis paciam o del lakstymo tai aisku paspaudziu kartais bet kad stabdziai perkaitinet pradeda po keliu rimtesniu pastabdymu tai jau negerai neatmetu galimybes kad ir dabartinis skystis yra pasenes todel ir mala sssss taigi pradejus nuo skyscio pakeitimo nenubiednesiu labai-castrol skyscio litras kainuoja 200lt taigi manau poros litru turetu uztekt na ir pusdienis duobej na nezinau bet gal "butent tik tavo automobiliui" reikalingas "sportinis" stb. skystis, nes visiems kitiemstavo isleistos serijos automobiliams uztenka DOT4, prie sportinio vairavimo stiliaus max DOT5, net ir kuriskainuoja apie 30-40lt. 1ltr. Gal tau pila stb. skysti su brangiaisiais metalais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar