mantos Sukurta Gruodžio 4, 2012 Dalintis Sukurta Gruodžio 4, 2012 Nu ka visus su salciais mano MP II 2.8 jau nesikuria,apsipla baltais dumai ir nei krust.Nuo ko pradet remontus ?Turbut reiks keist kuro filtra ir pakaitinimo zvakes pradziai.Kokie dar butu patarimai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 teisingai mastai kai pasikeisi eis kaip beris Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Žvakių neskubėk keisti, nes nepigios, patikrink ar ateina įtampa į žvakes pakaitinimo metu, jei ne - bus bėda pakaitinimo rėlėj. Šiaip šitas motoras ir tik su dviem veikiančiom žvakėm užsikuria, tik kad negražiai dirba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantos Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Kokia itampa i zvakes turi ateiti 12V ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
G3d4z Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Nenorėjau kurti naujos temos, bet gal kas apie žvakes pasakys 2,8 motorui. Prieš kelis mėn perdegė 2 pakaitinmo žvakės, galvoju pataupysiu ir nupirkau tik 2 ( nors pardavėjas siulė keist visas 4 vienodas iškart ). Po kelių sav. vėl 2 perdegė ( aišku tos naujosios ), na galvoju paklausysiu pardavėjo ir nusuksiu visas 4 vienodas naujas. Susukau... Pasidžiaugiau netgi apie 1 mėn, vėl 2 perdegė.. Kur ieškot gedimo? Nes manau, kad čia jau nebe žvakėse bėda.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Aš tikrinau ne su voltmetru, o su kontrolke(lemputė su laidais) - tai nežinau kiek pas mane ateina voltų.Patikrint žvakes galima neišsukant: nuimti aliuminio "šyną" nuo visų žvakių ir testeriu pamatuoti kiekvienos žvakės varžą omais, lygtai turi rodyti iki 1 omo, tiksliai nepamenu, čia gal labiau suprantantys elektronikoje patars tiksliau.Dėl perdegančių žvakių - viskas normalu - taip ir pas mane buvo su pirmąja žvake,kas porą mėn. vis teko pirkt naują,bet dabar nusipirkau japanską(sakė originali), jau 2,5 metų šildo be problemų.O likusios trys kur neliestos, jau 6 metai pas mane ir dar neaišku kiek iki manęs tarnavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2012 (redaguota) kiek Voltu zvake tiek turi ir ateiti voltu . G3d4z - greiciausiai neatjungia sildymo rele. kokia stovi pas tave ar termo ar laiko nezinau.pradzioje pasijungi kontroline lempute, uzmaitink nuo zvakiu, ir vesk varikli - uzsivedes ziurek kiek laiko kontrolke dega.didele tikimybė kad jos dirba pastoviai.jeigu su atjungimu viskas gerai - gal tikrai zvakes nekokybiskos ? idealiausiu atveju zvakes turi buti vienodo nusidevejimo, kad ju varža butu vienoda.aisku gali veikti ilgai ir nuobodziai kaip rolka parase, bet kad reikia keisti visas zvakes vienu metu - faktas, ir šiuo atveju pardavėjai nemeluoja Redagavo Gruodžio 6, 2012 Suomis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasss Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Man irgi buvo panašiai kaip rašė (viršuje), kad sunkiai kuriasi, juodas dūmas, baltas dūmas. Kol įsibezdėdavo praeidavo kiek laiko. Patikrinau seną akumą pas akumuliatoritus, tai pasakė, kad talpa jau maža, o ir kažkokia pirminė galia mažoka. Pastačiau VARTA. Kitą ryttą (naktį buvo apie -2˚C). Nu galvoju, psio užkursiu iškart. Pasukau raktuką, pašildžiau žvakeles. Zug zug zug... Flia, nepagavo. Vėl iš naujo. Ant pedalo, zugzugzu. Pagavo, pasisiurbė, padrebėjo ir pradėjo suktis. Nu galvoju, nichera. Kažkas vistiek ne taip. Gal kuras kur grįžtą (buvo kažkieno mintis vožtuvėlį pasistatyti). Ale galvoju, tiek to. Aparatui 15 metų, pasikeisiu pakaitinimo žvakes. Pasikeičiau. Ir palikau dviem naktim lauke šalti. Šiandien pasukau raktuką, tai net nespėjau mirktelt kaip užsikūrė. Ir kas įdomiausia, kad tų visokių dūmų ir trukčiojimų nebuvo. Tokia mano istorija. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
KestasU Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Aš irgi keičiau žvakes kas keli mėnesiai. Pirkau vidutines(link pigesnių ~60Lt.)Ir taip kankinausi apie metus.Po to atgailėjau truputi lietuviškų pinigų( po 100 su geru viršum už vienetą) ir vualia, jau 4 metai jokios bėdos su užvedimu.P.S. Bet prie didelio minuso (apie -25) akumą dėl visa ko namo parsinešdavau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2012 Dyzeliui labai svarbu ziema geros pakaitinimo zvakes (aisku veikiancios kaip priklauso) ir gyvas akumas, kad galingai prasuktu varikli, o ne vos vos vy vy vy... Jeigu dar ir kuro filtras neuzkirmijes ir saliarka padori, jokiu problemu su uzvedimu neturetu buti. O kaip kolega minejo, zvakiu varza tikrindamas gali tik suzinot ar jos apskritai veikia, bet ar veikia tinkamai, cia jau kitas klausimas, nes yra tokie kriterijai kaip temperature response ir concentration of thermal energy Bet kokiu atveju, pries ziema zvakes reiketu pasikeisti, jeigu neaisku kada jos buvo keistos ir ar keistos apskritai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
G3d4z Atrašyta Gruodžio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2012 Taigi pamatavau kiek laiko dirba relė. Tai rezultatai tokie: įjungus degimą žvakes kaitina ~5-6s poto atsijungia, užvedus variklį vėl pradeda kaitinti ir relė atsijungia po 2-3min. Vienam forume radau info, kad relė atsijungia po užvedimo praėjus 180s arba kai aušinimo skystis pasiekia 60C temperatūrą. Tai vat klausimas ar tikrai taip turi būti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2012 Viskas teisingai veikia: 5-6 sek. - pašildymas užkūrimui, toliau šildymas atjungiamas akumuliatoriaus pajėgumą išnaudot starteriui, kad prasukt starterį, 2-3 min. žvakės padeda varikliui tolygiai dirbti ir sušilti. Relė dirba tvarkingai, reikia ieškot neveikiančių žvakių. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
G3d4z Atrašyta Gruodžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2012 Dėkui už atsakymą, reiks užsiimti su žvakėm. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantos Atrašyta Gruodžio 21, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2012 Nu ka visus su salciais mano MP II 2.8 jau nesikuria,apsipla baltais dumai ir nei krust.Nuo ko pradet remontus ?Turbut reiks keist kuro filtra ir pakaitinimo zvakes pradziai.Kokie dar butu patarimai? Apsitvarkiau saviski kuriasi is puse pasukimo dabar prie situ saltciu .Pakeistos pakaitinimo zvakes(pigiausios zesiu kiek laikys) ,kuro filtras ir saugiklis pakitinimo zvakiu buvo perdeges .Liko pora bedu,dingsta antifrizas ir kuro filtras buvo uznestas juodu brudu kazkokiu ,turbut tepalas papuola i kuro sistema. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Usaulius Atrašyta Sausio 15, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2013 ....turiu remontui paemes viena MP 2,8, jam beda ta kad ryte uzsikuria be problemu, bet padirba kokia 1 min. ir uzgesta, o tada jau zulini.Bet jeigu uzkures greitai begi po kapotu ir pompike spaudai, tai lyg ir nieko, prasidirba.Manau kas su kuro filtro korpusu kazkas, seip maciau atbuliniai voztuveliai jau pastatyti ant abieju zarnu kuro, bet nepadeda. Gal yra kokios patirties toje dalyje??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kestasxx Atrašyta Sausio 15, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2013 Kuro siurblio priekini rieboksli keisk,pro ten is variklio uztraukia ora ir kuras paziurek bus juodas nes tepalo itraukia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Sausio 15, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2013 (redaguota) Kuro siurblio priekini rieboksli keisk,pro ten is variklio uztraukia ora ir kuras paziurek bus juodas nes tepalo itraukia. tesingai sako kolega...Usauliui ir mantos gresia siurblio rieboksliu keitimas ir bus uoga pupabet ausinimo skyscio dingimo tai "nepataisys" Redagavo Sausio 15, 2013 Suomis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sapras Atrašyta Sausio 16, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2013 Noriu pasidalyti brangiai atsėjusia patirtimi nesivedimo ir kaitinimo žvakių, rėlių remonte. Mano MP II 2,8 96m. turėjo visas išvardintas sunkaus užvedimo problemas. Sutvarkiau bake paėmimą, patikrinau visą magistralę, dėjau peršviečiamas šlangeles, atbulinius vožtuvus, buvau įrengęs el. kuro papumpavimo siurbliuką, keisdavau žvakes dažnai sudegdavo ,bet kaip š... taip š... Tada išmečiau visus adbul. vožtuvelius, siurbliuką, pakeičiau peršviečiamas žarneles į gumines ir pagrinde pakeičiau priekinį kuro siurblio salniką. Kurtis pradėjo iš pusė sukimo prie bet kokių šalčių, bet per kelis mėn vis sudegdavo bent dvi žvakės ir rėlė įkaisdavo iki aukštų tempr. kol irgi sudegė. Pasirodo šio modelio variklių žvakių kaitinimo užduotis pasukus raktelį visalaik žvakes laiko įjungęs 180 sek / tikrinau keletą kartų. Tai kokia negamyklinė žvakė tai ilgai atlaikys. Tada kaitinimo žvakių relės įjungimo laidelį kirpau , salone pastačiau jungtuką su indikacija ir nuo tada žvakes naudoju tik užvedimui. Jau du metai jokių problemų. Tarp kitko, pagal variklio markę žvakių darbo užduotį būtina pasitikrinti manuale. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Usaulius Atrašyta Sausio 16, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2013 Kuro siurblio priekini rieboksli keisk,pro ten is variklio uztraukia ora ir kuras paziurek bus juodas nes tepalo itraukia... mintis, bet isryto pirmas uzsikurimas bejokiu bedu. Uzsikuria is pasukimio ir slopsta, pompuoji kura ,pramusa, ar tikrai tas riebokslis kaltas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 16, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2013 Atsijungi abratke ir ziuri kokios spalvos saliara isbega,jei juodos - siurblio salnikas kaltas,cia dazna beda su 2,8 varikliu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saulius.v Atrašyta Sausio 17, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2013 Kas galėtumėt pasakyti kur stovi pakaitinimo žvakių rėlė. Man tur but ji neveikia nes įjungus degimą pakaitinimo žvakių indikatorius dega tik 1-2 sekundes. Žvakes buvau išsukęs pajungus prie akumo tiesiogiai visos kaista. Mašina per šalčius nenori kurtis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saulius.v Atrašyta Sausio 17, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2013 pamiršau paminėti modelį MP2 2,5td 1995m. pakaitinimo žvakės vieno kontakto (apvaliais o ne paplokštentais galais) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Sausio 17, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2013 .. mintis, bet isryto pirmas uzsikurimas bejokiu bedu. Uzsikuria is pasukimio ir slopsta, pompuoji kura ,pramusa, ar tikrai tas riebokslis kaltas :unsure:/>Taip tikrai yra ir bus, pakol nepakeisi kuro siurblio riebokšlio, čia šitų "zexel" siurblių liga. Prisipilk abratkės saliarkos ir pats pamatysi, kad jinai juoda, susimaišiusi su tepalu. Parašyk atsakymą kai pakeisi salniką. Sėkmės! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Usaulius Atrašyta Sausio 18, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 18, 2013 Taip tikrai yra ir bus, pakol nepakeisi kuro siurblio riebokšlio, čia šitų "zexel" siurblių liga. Prisipilk abratkės saliarkos ir pats pamatysi, kad jinai juoda, susimaišiusi su tepalu. Parašyk atsakymą kai pakeisi salniką. Sėkmės!...gal kas gali kuro siurblio riebokslio matmenis parasyti ir kur gauti?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 18, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 18, 2013 (redaguota) ...gal kas gali kuro siurblio riebokslio matmenis parasyti ir kur gauti??Kai reikejo gavom autovytare,tik reikejo uzsakyt ir palaukt savaite. Redagavo Sausio 18, 2013 Tadas2 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar