Pereiti prie turinio

MP II nesikuria per salcius .


mantos

Rekomenduojami pranešimai

Nenorėjau kurti naujos temos, bet gal kas apie žvakes pasakys 2,8 motorui. Prieš kelis mėn perdegė 2 pakaitinmo žvakės, galvoju pataupysiu ir nupirkau tik 2 ( nors pardavėjas siulė keist visas 4 vienodas iškart ). Po kelių sav. vėl 2 perdegė ( aišku tos naujosios ), na galvoju paklausysiu pardavėjo ir nusuksiu visas 4 vienodas naujas. Susukau... Pasidžiaugiau netgi apie 1 mėn, vėl 2 perdegė.. Kur ieškot gedimo? Nes manau, kad čia jau nebe žvakėse bėda..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tikrinau ne su voltmetru, o su kontrolke(lemputė su laidais) - tai nežinau kiek pas mane ateina voltų.

Patikrint žvakes galima neišsukant: nuimti aliuminio "šyną" nuo visų žvakių ir testeriu pamatuoti kiekvienos žvakės varžą omais, lygtai turi rodyti iki 1 omo, tiksliai nepamenu, čia gal labiau suprantantys elektronikoje patars tiksliau.

Dėl perdegančių žvakių - viskas normalu - taip ir pas mane buvo su pirmąja žvake,kas porą mėn. vis teko pirkt naują,bet dabar nusipirkau japanską(sakė originali), jau 2,5 metų šildo be problemų.O likusios trys kur neliestos, jau 6 metai pas mane ir dar neaišku kiek iki manęs tarnavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek Voltu zvake tiek turi ir ateiti voltu .

 

G3d4z - greiciausiai neatjungia sildymo rele. kokia stovi pas tave ar termo ar laiko nezinau.

pradzioje pasijungi kontroline lempute, uzmaitink nuo zvakiu, ir vesk varikli - uzsivedes ziurek kiek laiko kontrolke dega.

didele tikimybė kad jos dirba pastoviai.

jeigu su atjungimu viskas gerai - gal tikrai zvakes nekokybiskos ?

 

idealiausiu atveju zvakes turi buti vienodo nusidevejimo, kad ju varža butu vienoda.

aisku gali veikti ilgai ir nuobodziai kaip rolka parase, bet kad reikia keisti visas zvakes vienu metu - faktas, ir šiuo atveju pardavėjai nemeluoja

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi buvo panašiai kaip rašė (viršuje), kad sunkiai kuriasi, juodas dūmas, baltas dūmas. Kol įsibezdėdavo praeidavo kiek laiko. Patikrinau seną akumą pas akumuliatoritus, tai pasakė, kad talpa jau maža, o ir kažkokia pirminė galia mažoka. Pastačiau VARTA. Kitą ryttą (naktį buvo apie -2˚C). Nu galvoju, psio užkursiu iškart. Pasukau raktuką, pašildžiau žvakeles. Zug zug zug... Flia, nepagavo. Vėl iš naujo. Ant pedalo, zugzugzu. Pagavo, pasisiurbė, padrebėjo ir pradėjo suktis. Nu galvoju, nichera. Kažkas vistiek ne taip. Gal kuras kur grįžtą (buvo kažkieno mintis vožtuvėlį pasistatyti). Ale galvoju, tiek to. Aparatui 15 metų, pasikeisiu pakaitinimo žvakes. Pasikeičiau. Ir palikau dviem naktim lauke šalti. Šiandien pasukau raktuką, tai net nespėjau mirktelt kaip užsikūrė. Ir kas įdomiausia, kad tų visokių dūmų ir trukčiojimų nebuvo. :) Tokia mano istorija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi keičiau žvakes kas keli mėnesiai. Pirkau vidutines(link pigesnių ~60Lt.)

Ir taip kankinausi apie metus.

Po to atgailėjau truputi lietuviškų pinigų( po 100 su geru viršum už vienetą) ir vualia, jau 4 metai jokios bėdos su užvedimu.

P.S. Bet prie didelio minuso (apie -25) akumą dėl visa ko namo parsinešdavau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzeliui labai svarbu ziema geros pakaitinimo zvakes (aisku veikiancios kaip priklauso) ir gyvas akumas, kad galingai prasuktu varikli, o ne vos vos vy vy vy... Jeigu dar ir kuro filtras neuzkirmijes ir saliarka padori, jokiu problemu su uzvedimu neturetu buti. O kaip kolega minejo, zvakiu varza tikrindamas gali tik suzinot ar jos apskritai veikia, bet ar veikia tinkamai, cia jau kitas klausimas, nes yra tokie kriterijai kaip temperature response ir concentration of thermal energy Bet kokiu atveju, pries ziema zvakes reiketu pasikeisti, jeigu neaisku kada jos buvo keistos ir ar keistos apskritai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi pamatavau kiek laiko dirba relė. Tai rezultatai tokie: įjungus degimą žvakes kaitina ~5-6s poto atsijungia, užvedus variklį vėl pradeda kaitinti ir relė atsijungia po 2-3min. Vienam forume radau info, kad relė atsijungia po užvedimo praėjus 180s arba kai aušinimo skystis pasiekia 60C temperatūrą. Tai vat klausimas ar tikrai taip turi būti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas teisingai veikia: 5-6 sek. - pašildymas užkūrimui, toliau šildymas atjungiamas akumuliatoriaus pajėgumą išnaudot starteriui, kad prasukt starterį, 2-3 min. žvakės padeda varikliui tolygiai dirbti ir sušilti. Relė dirba tvarkingai, reikia ieškot neveikiančių žvakių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nu ka visus su salciais mano MP II 2.8 jau nesikuria,apsipla baltais dumai ir nei krust.Nuo ko pradet remontus ?Turbut reiks keist kuro filtra ir pakaitinimo zvakes pradziai.Kokie dar butu patarimai?

 

Apsitvarkiau saviski kuriasi is puse pasukimo dabar prie situ saltciu .Pakeistos pakaitinimo zvakes(pigiausios zesiu kiek laikys) ,kuro filtras ir saugiklis pakitinimo zvakiu buvo perdeges .Liko pora bedu,dingsta antifrizas ir kuro filtras buvo uznestas juodu brudu kazkokiu ,turbut tepalas papuola i kuro sistema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

....turiu remontui paemes viena MP 2,8, jam beda ta kad ryte uzsikuria be problemu, bet padirba kokia 1 min. ir uzgesta, o tada jau

zulini.Bet jeigu uzkures greitai begi po kapotu ir pompike spaudai, tai lyg ir nieko, prasidirba.Manau kas su kuro filtro korpusu kazkas, seip maciau atbuliniai voztuveliai jau pastatyti ant abieju zarnu kuro, bet nepadeda. Gal yra kokios patirties toje dalyje???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro siurblio priekini rieboksli keisk,pro ten is variklio uztraukia ora ir kuras paziurek bus juodas nes tepalo itraukia.

 

tesingai sako kolega...Usauliui ir mantos gresia siurblio rieboksliu keitimas ir bus uoga pupa

bet ausinimo skyscio dingimo tai "nepataisys"

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noriu pasidalyti brangiai atsėjusia patirtimi nesivedimo ir kaitinimo žvakių, rėlių remonte. Mano MP II 2,8 96m. turėjo visas išvardintas sunkaus užvedimo problemas. Sutvarkiau bake paėmimą, patikrinau visą magistralę, dėjau peršviečiamas šlangeles, atbulinius vožtuvus, buvau įrengęs el. kuro papumpavimo siurbliuką, keisdavau žvakes dažnai sudegdavo ,bet kaip š... taip š... Tada išmečiau visus adbul. vožtuvelius, siurbliuką, pakeičiau peršviečiamas žarneles į gumines ir pagrinde pakeičiau priekinį kuro siurblio salniką. Kurtis pradėjo iš pusė sukimo prie bet kokių šalčių, bet per kelis mėn vis sudegdavo bent dvi žvakės ir rėlė įkaisdavo iki aukštų tempr. kol irgi sudegė. Pasirodo šio modelio variklių žvakių kaitinimo užduotis pasukus raktelį visalaik žvakes laiko įjungęs 180 sek / tikrinau keletą kartų. Tai kokia negamyklinė žvakė tai ilgai atlaikys. Tada kaitinimo žvakių relės įjungimo laidelį kirpau , salone pastačiau jungtuką su indikacija ir nuo tada žvakes naudoju tik užvedimui. Jau du metai jokių problemų.

Tarp kitko, pagal variklio markę žvakių darbo užduotį būtina pasitikrinti manuale.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro siurblio priekini rieboksli keisk,pro ten is variklio uztraukia ora ir kuras paziurek bus juodas nes tepalo itraukia.

.. mintis, bet isryto pirmas uzsikurimas bejokiu bedu. Uzsikuria is pasukimio ir slopsta, pompuoji kura ,pramusa, ar tikrai tas riebokslis kaltas :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas galėtumėt pasakyti kur stovi pakaitinimo žvakių rėlė. Man tur but ji neveikia nes įjungus degimą pakaitinimo žvakių indikatorius dega tik 1-2 sekundes. Žvakes buvau išsukęs pajungus prie akumo tiesiogiai visos kaista. Mašina per šalčius nenori kurtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

.. mintis, bet isryto pirmas uzsikurimas bejokiu bedu. Uzsikuria is pasukimio ir slopsta, pompuoji kura ,pramusa, ar tikrai tas riebokslis kaltas :unsure:/>

Taip tikrai yra ir bus, pakol nepakeisi kuro siurblio riebokšlio, čia šitų "zexel" siurblių liga. Prisipilk abratkės saliarkos ir pats pamatysi, kad jinai juoda, susimaišiusi su tepalu. Parašyk atsakymą kai pakeisi salniką. Sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip tikrai yra ir bus, pakol nepakeisi kuro siurblio riebokšlio, čia šitų "zexel" siurblių liga. Prisipilk abratkės saliarkos ir pats pamatysi, kad jinai juoda, susimaišiusi su tepalu. Parašyk atsakymą kai pakeisi salniką. Sėkmės!

...gal kas gali kuro siurblio riebokslio matmenis parasyti ir kur gauti??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.