Pereiti prie turinio

jeep Grand Cherokee, 3.1 dyzelis pliusai ir minusai ?


Volfas

Rekomenduojami pranešimai

Didžiausias minusas, tai variklis, nes tai tas pats "legendinis" 2.5TD VM, tik pridėtas dar 1 cilindras. Bėdos tos pačios.

Tai ar nebaigsi vieną kartą - jau gi ginčijomės dėl to VMo ir neišgirdau jokio konkretaus techniško paaiškinimo kuom tas blogis pasireiškia apart tamstelės parėkavimo kad tai yra totaliai blogas daiktas. Dar jei patirties eksplotojant mašinas su tokiais varikliais ar juos remontuojant turėtum tai būtų kitas dalykas - dabar ir tos absoliutus nulis. :rolleyes:

 

P.s. Žmonių perkančių detales sugedusiam auto skundai nesiskaito ba dar nei vieno nesutikau kuris iš laimės šokinėtų kai sugenda jo automobiliukas ir reikia traukt piniginę iš kišenės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tu parėkauk, o po to argumentuok, kuo tas dyzelinis variklis pranašesnis ar "kokybišksnis" už kitus. Nes aš per savo darbo praktiką prastesnio ir brangesnio eksploatacijoje nemačiau, kas liečia kokybę. Kaip gali nesiskaityti žmonių nusiskundimai, jeigu iš 10 besikeikiančių, 7 yra su VM varikliu. Ar čia ne kokybės rodiklis :?: Ir taip eilę metų. Tai akivaizdi tendencija. Gal tu esi šitų variklių fanatikas, aklas ir kurčias, kas liečia kokybės klausimą, ar atitolęs nuo realybės, kaip seimo narys :?: Tokių aš jau mačiau LR skiltyje. Jei pas tave atvažiuoja remontuotis tik 1 VM variklis per metus, tai gal daryk išvadas, nes šito variklio remontui reikaliga ypatinga kvalifikacija. Žinau tik 1 meistrą Lietuvoje, kuris gali suremontuoti šitą variklį nuo pradžios iki galo, jo vardas Algis Baryla. Nepaisant to, jo nuomonė apie šiuos variklius, sutampa su mano. Gal tau jau reiktų prisijungti prie LR gerbėjų garažo, patikėk darbo niekada nestokotum, remontuodamas "legendinės" markės variklius.:D

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tu parėkauk, o po to argumentuok, kuo tas dyzelinis variklis pranašesnis ar "kokybišksnis" už kitus. Nes aš per savo darbo praktiką prastesnio ir brangesnio eksploatacijoje nemačiau, kas liečia kokybę.

Na dar pasiūlyk, kaip aną kartą, akis prasikrapštyt :lol:

 

Tamstelė pamiršo paminėt kad jūsų darbo praktika yra detalių pardavimas o ne variklių remontas - manau čia ginčytis neverta kas turi daugiau praktinių žinių kad galėtų kalbėt apie techninę viso šito reikalo pusę.

Vadovaujantis tamstos logika tai pardavėja pardavinėjanti bulkutes geriau išmano apie javų auginimą nei tas kurs javus augina :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kiek gi metų tu remontuoji tuos VM variklius :?:

Pakankamai senai kad žinočiau apie ką kalbu, o kalbu tik apie tai ką esu savom rankom čiupinėjęs. O ir prisižiūrėjęs belekaip padarytų variklių pakankamai (ir netik VMų) kad galėčiau daryt išvadas apie tai kas lemia variklio ilgaamžiškumą. Dažniausiai tai būna ne variklio kaltė, ypač tais atvejai kai variklis ne pirmi metai gaminamas.

 

O čia sąrašiukas ką radau pridaryta paskutiniam darytam VMe (mašina jeep cheroki) :

Nušmirgeliuoti karomyslų galai mat užspaudinėjo vožtuvus ba žmonės "pamiršo" kad kompensatoriai dalykas plaunamas.

Perspaustos galvos iki tiek kad deformuotos (sugniuždytos tos vietos kur varžtai prispaudžia) - matyt dinamometrinis raktas prabanga.

Perveržta tarpinė kad net trūkusi palei gilzes.

Galvos nudrožtos beveik po 3mm o vožtuvai "nepasodinti" giliau ir siekia stūmuoklius.

Vandens kolektorius "pasodintas" ant hermetiko (beje naudotas santechninis) ir pritepta anuo tiek kad liko tik 1/3 skylės diametro.

Pakaitinimo žvakės susuktos, o gal greičiau sukaltos, kad sriegio ant jų beveik neradau išsukęs.

Ir tą sąrašą dar galėčiau patęst panašiai dar tiek pat.

Ši istorija ne iš piršto laužta, jei labai kils noras patikrint ar sakau tiesą tai galėsiu ir mašinos šeimininko kordinates duot - manau jis nieko prieš bus pasidalint įspūdžiais ir patirtim.

 

Tai sakyk, garbusis, ar čia variklio kaip po tokio netobulumo pasireiškimas ar vistik kažkieno kito nuopelnas. Beje, tie kurie darė tą variklį nepamiršo paminėt kad tai vienas iš labiausiai niekam tikusių variklių kurių suremontuot neįmanoma taip kad jie be problemų važiuotų.

 

P.s. Viso šito remonto kaina įskaitant 4-ias kitas galvas ir turbiną žmogui atsėjo 2.700 pinigų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taupykim vandeni-gerkim alu!ka galima bepridurt?zmogus klause:pliusai minusai:cia priejo Laumkelis:chajuk zmogau su elnio kelnem,nepirk nej LR nej auto su VM mataru..nes kitu atveju busi kitoks neij PILKA mase!!!!PEACE Laumkeli,pagarba uz konkretu nusistatyma :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galit kas parasyt apie ta automobili normalei,kas turi ar turejo,nes cia matau ne i tema hebra rasyt pradeda...tikriausei net netureja,kazkur girdeja ir nupletkine... Marek , klevas jus cia tikriausei nusimanot ir nekalbat veju :) tai jusu nuomone,kad imt 3,1 priziuret ir vaziuos ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kodel legendinis TLC turejo VM varikli ?

Čia kiek kita istorija :) turėjo tik 70 serija, ir tik mašinos, skirtos pietų Europai (Italija, Ispanija, Portugalija).Gerai čia ar blogai-nesiimu spręst, šiaip VM variklių pagrindinė paskirtis-ne mašinos, o laivai, kateriai,elektros generatoriai, pagalbiniai mechanizmai ir pan.Dauguma gamintojų paprasčiausiai neturėjo nuosavo tinkamo dyzelio (kaip kad, pvz., Chrysler-Jeep), todėl ir pirko motorus iš šalies...Nereikia pamiršt, kad daugumos mašinų su VM varikliais garantija, o tuo pačiu ir variklio resursas, yra seniai išnaudoti, taigi nereikia norėt, kad tos išėdos, kurios rieda mūsų keliais, važiuotų ir važiuotų be gedimų...

Čia šiaip, lyrinis nukrypimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

klevas jus cia tikriausei nusimanot ir nekalbat veju :) tai jusu nuomone,kad imt 3,1 priziuret ir vaziuos ? :)

Normalus tas variklis, tik nemėgsta kai atbulom rankom liečiamas. Kažkokios super-duper priežiūros tikrai nereikalauja - keisk laiku tepalus, nevažinėk su pustuščiu radijatorium ir laikys. Nemėgsta pensininko režimo (šiaip tai nei vienas variklis to nemėgsta), ilgalaikių aukštų sūkių nebijo.

Va tik remontui venk turginių meistrų ir tokių kurie dar nepriėję prie mašinos jau žino kad trečias stūmuoklis pavilktas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lyginant 3,1 su 2,7 tai pastarasis pagal savo parametrus visa galva aukštesnis. Visas reikalas slypi pačioj variklio konstrukcijoj - 3,1 prieškamerinis o 2,7 jau tiesioginio įpurškimo. Iš čia ir dinamika geresnė , ir kuro sanaudos mažesnės.

Visi gyvenimo malonumai prasideda kai prireikia keist purkštukus ba comon rail sistema žymiai jautresnė kuro kokybei. Nekalbant apie tai kad jau patys purkštukai gan brangus malonumas bet dar ir tai kad kartais nelabai eina juos iš galvos iškrapštyt. Buvo atvejų kad dėl to reikėjo kelt galvą ir kišt po presu ba kitaip niekaip nepasidavė. Lendant giliau į vidurius irgi mažom išlaidom nekvepia - pakankamai brangus malonumas šito variklio remontas.

Pats variklio patikimumas irgi diskutuotinas reikalas ba tokiam dalykui kaip perkaitinimas irgi neatsparus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.