Grochnutas Sukurta Kovo 8, 2012 Dalintis Sukurta Kovo 8, 2012 Sveiki visi. Pries pora savaiciu nusipirkau savo pirmaji mpII 92 2.5tdi, nuvariau ji i tech. apziura, ten liepe pakeisti du virsutinius sarnyrus ir pora lempuciu. Pasikeiciau, nuvariau pakartotinai, patikrino sako pakaboj viskas ok, uzklijavo lipdukus ir tureciau but laimingas, bet yra vienas bet . Kai vaziuoju lygiu, kokybisku asvaltu viskas gerai, bet kai jis provezuotas ir dar reikia persirikiuoti i kita juosta tai baisiai meto lyg pakaboj kas negerai, dar vaziuojant per gulinti policininka galinis tiltas subarska atrodo kaip laisvumas koks butu. Kame jieskoti problemos?P.S. Amortizatoriai reguliuojamo kietumo, jau prie pabaigos turbut, nes perjunginejant i mygtuka nereaguoja, o masina kaip laivas plaukiuoja vaira pasukiojus i sonus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
prūsas Atrašyta Kovo 8, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 Sveikas. Gali būti ir amortizatoriai pavargę, beto tas reguliavimas tikrai neveiks.Statyk paprastus amortikus, nes vienas reguliuojamas apie 800lt. kainuoja. Dar pažiūrėk galinio tilto stabilizatoriaus traukes (nuo rėmo į galinį tiltą eina tokios štangelės su šarnyrėliaias), gali būti ir jos kaltos. O ir šiaip, gal prieš tai važinėjai su kokia kietos pakabos mašina ir pirmą kartą už 4x4 atsisėdai, tai visureigiai turi tokią savybę, tik aišku ne tik, kad erzintų. Sėkmės. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Grochnutas Atrašyta Kovo 8, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 Paskutiniu metu su volvoV70 vazinejau tai ji kietoka buvo, o pries tai su JGC teko nemazai vazineti tai jis lyg ir stabilesnis buvo. O kokius amortikus jus patartumet geriau statyti (ta prasme kokio gamintojo ir panasiai)? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
prūsas Atrašyta Kovo 8, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 Neblogi "Kayba-kyb" ar kažkaip panašiai vadinasi.O dujinius ar tepalinius tai jau spręsk pats. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Kovo 8, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 Rinktis tikrai yra is ko. Monroe, magnum, delphi, KYB (kayaba), sachs. O siaip siulau rinktis is pastaruju, KYB'us (japoniski) arba sachs'us (vokiski), kokybiski gan ir kainuoja nedaug. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Grochnutas Atrašyta Kovo 8, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 o kokius patartumete statyti?, dujinius ar tepalinius? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
prūsas Atrašyta Kovo 8, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2012 Aš pasistatęs "kyb" tepalinius, tai jau pora metų jokių problemų, kiti dedasi dujinius ir taip pat patenkinti. Čia jau kaip pats ir kokiom kainom ką gausi. Pasikatyk forume apie vienų ir kitų savybes yra diskutuota http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/20068-2amortezatorei/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasss Atrašyta Spalio 24, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 24, 2012 (redaguota) Gali būti ir salenblokai. Atsiliepimas iš http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=15069 Так сильно плавать на асфальте из-за амов и давления в шинах не должна. У меня был такой случай на Акценте. Машина плавала на трассе, под 150 уже страшновото было ездить и не кто не мог найти из-за чего. Делал развал-схождение - плавает! Резину менял - плавает! Потом в одном задрыпаном сервисе на подьемнике мне дядя "Вася" показал монтировкой как один рычаг задней подвеске на сайленблоке плавает. Заменил он мне сайленблок и все! Машина полетела в струнку 180 спокойно. Вывод - смотри подвеску и все монтировкой качай! Redagavo Spalio 24, 2012 Arunasss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar