Pereiti prie turinio

Opel Campo 2.5 (Isuzu)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.Gal kas susidurete su tokia situacija?Tepalai (10-40) ir tepalo filtras pakeisti.

 

Tai atsitiko po tepalo keitimo? Tepalo filtras kokio gamintojo :?: Nes pigus filtru gamintojai naudoja zemiausios kokybes voztuvus, kurie nelaiko reikalingo tepalo slegio, tada uzsidega tepalo slegio lempute :excl: Pasekmes negrįztamos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai atsitiko po tepalo keitimo? Tepalo filtras kokio gamintojo :?: Nes pigus filtru gamintojai naudoja zemiausios kokybes voztuvus, kurie nelaiko reikalingo tepalo slegio, tada uzsidega tepalo slegio lempute :excl: Pasekmes negrįztamos.

Gal nereiktų klaidint žmonių ba tas vožtuvas filtre kaip tyčia skirtas tam kad nebūtų tų negrįžtamų pasėkmių.

 

O va kad filtrų pralaidumas, išvalymo kokybė pigaus ir teisingo filtro skiriasi tai faktas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu.Buvo pavasari pakeisti tepalai ir filtras "???" gamintojo.Aprasinetas rytietiskais rasmenim.Nezinau japoniskas korejietiskas ar dar koks.Keiciau rudeni tepalus.Tepalo filtro ne.Buvo pradeje per salcius aplink filtra rastis tepalo prasisunkimai.su ranka priverziau.lyg ir toliau viskas buvo gerai.Ir kaip is giedro dangaus sumirksejo ir uzsidega (laisvai dirbant zemuose sukiuose).Pakeiciau tepalus filtra "MANN" dabar uzdetas.Bet liko taspat viskas.Susilus matorui dega

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juk tau sake, isuk mechanini monometra ir pasimatuok. Bus aiskiausiai, ir nereiks speliot. Mano frontei tas pats buvo. Pasimatavau- pasirodo tan viskas gerai. Dacikas durniuoja tik. Pakeiciau ir vsio. jokios raudonos lemputes akiu negadina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka pamatavau spaudima.Saltas 5 .Pakurenus apie 10 minuciu nukrito iki 2.5.Diagnoze turbut "daviklis mire" :rolleyes:

Pakurent 5 min mazoka. normaliai pakaitink varikli iki normalios darbines temperaturos. Pas mane,opeliuj, kai rodykle puse skales rodo tai 1,2 spaudimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal nereiktų klaidint žmonių ba tas vožtuvas filtre kaip tyčia skirtas tam kad nebūtų tų negrįžtamų pasėkmių.

 

O va kad filtrų pralaidumas, išvalymo kokybė pigaus ir teisingo filtro skiriasi tai faktas.

 

 

Aš neklaidinu žmonių. Filtro vožtuvas turi būti nepriekaištingai sandarus, priešingu atveju, nesudaromas reikalingas tepalo slėgis ir variklis dirba tik pusiau tepamas. Kažkada pats tuo įsitikinau, kai žentas ant savo auto užsuko pigiausią filtrą, tepalo slėgis iš kart krito ant minimumo. Tame automobilyje stovėjo atskiras tepalo daviklis su spaudimo rodykle, kuris rodė slėgį. Jis nejuokais susirūpino, bet kai pakeitėm filtrą kokybišku, slėgio rodyklė pradėjo rodyti maksimalų spaudimą. :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš neklaidinu žmonių. Filtro vožtuvas turi būti nepriekaištingai sandarus, priešingu atveju, nesudaromas reikalingas tepalo slėgis ir variklis dirba tik pusiau tepamas. Kažkada pats tuo įsitikinau, kai žentas ant savo auto užsuko pigiausią filtrą, tepalo slėgis iš kart krito ant minimumo. Tame automobilyje stovėjo atskiras tepalo daviklis su spaudimo rodykle, kuris rodė slėgį. Jis nejuokais susirūpino, bet kai pakeitėm filtrą kokybišku, slėgio rodyklė pradėjo rodyti maksimalų spaudimą. :study:

Vožtuvo esančio filtre paskirtis būna dvejopa - arba kaip apsauginis kad užsikišus elementui praleistų tepalo slėgį į tepimo sistemą arba (kai filtras pastatytas dugnu į viršų) kad neleistų ištekėt tepalui iš jo esant užgesintam motorui. Kai kuriais atvejais jie abu būna sumontuoti tame pačiame filtre :study:

 

O tas slėgio nebuvimas galėjo būt (ir tai labiau tikėtina) kad panaudota ne to pralaidumo filtruojanti medžiaga.

 

P.s. Tarp kitko; ne visi filtrai turi tą pačią tepalo tekėjimo kryptį - vieni iš išorės į vidų kiti gi atvirkščiai. Pastačius ne tos tepalo tekėjimo krypties filtrą tepalo srautas sugniuždo elementą (vožtuvas čia irgi bejėgis ką pakeist ba srauto kryptis ne ta) ko pasiekoje dingsta tepalo slėgis. Tai kad perkant filtrus metodas prisisuka arba ne yra netinkamas. Beje, pigių filtrų gamintojai ir jų pardavėjai "nesivargina" į tai gilintis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakurent 5 min mazoka. normaliai pakaitink varikli iki normalios darbines temperaturos. Pas mane,opeliuj, kai rodykle puse skales rodo tai 1,2 spaudimas.

 

man idomu irgi pasidare su tais tepalo spaudimais. pas mane 2.4 tai yra prietaisu skydelyje tepalo spaudimo rodykle, bet ten padalos be jokiu skaiciuku, tai kaip orientuotis?

siaip ant laisvu rodo per viduri, pagazavus kyla kazkiek. kokie ten mazdaug rodmenys turetu buti? su akumo krovimo rodykle irgi taspats, ant laisvu per viduri ir pagazavus kyla, tai tipo suprast kad viskas ok?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man idomu irgi pasidare su tais tepalo spaudimais. pas mane 2.4 tai yra prietaisu skydelyje tepalo spaudimo rodykle, bet ten padalos be jokiu skaiciuku, tai kaip orientuotis?

siaip ant laisvu rodo per viduri, pagazavus kyla kazkiek. kokie ten mazdaug rodmenys turetu buti? su akumo krovimo rodykle irgi taspats, ant laisvu per viduri ir pagazavus kyla, tai tipo suprast kad viskas ok?

Jei karstam varikliui,ant tusciu neuzsidegineja tepalo slegio lempute,tai skaityk viskas gerai,pas tau pagal aprasyma,net per gerai :) ,jei nori tiksliu skaiciuku,pasimatuok slegi mechaniniu manometru.Su krovimu irgi pas tau viskas gerai,taip ir turi rodyti rodykle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei karstam varikliui,ant tusciu neuzsidegineja tepalo slegio lempute,tai skaityk viskas gerai,pas tau pagal aprasyma,net per gerai :) ,jei nori tiksliu skaiciuku,pasimatuok slegi mechaniniu manometru.Su krovimu irgi pas tau viskas gerai,taip ir turi rodyti rodykle.

 

dekui :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.