Pereiti prie turinio

ARB bluokiruotes montavimas...


Rekomenduojami pranešimai

Labas, yra sansas gauti ARB bluokiruote , noriu patarimu ,minciu, kur geriau montuoti, i priekini tilta ar i gala? Vieno ir kito, pliusai-minusai. As kaip ir nusprendes deti i prieki. Toyota 73, 3.0td,gale lyg ir LSD yra, naudojama bus kelionems, turizmui....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 61
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

dariau eksperimenta,radau tokia idome ikalne miske (ziauria) pabandziau uzvaziuoti is vietos neisibegejes,tai gal koki puse metro pajudejau (cia be blokiruociu).. idejau i gala blokiruote 100 procentine..vel nulekiau i ta pacia vieta. jeepas sokineja riaumoja,bet vistiek neuzvaziuoju (sukryziuoti tiltai ir medziu saknys daro savo) priekinio tilto nera,kas is to kad sukasi vienas ratas ore.. nu ka,imeciau ir i prieki tokia pacia.. uzmyniau i kalna net nebuksaves! nauda akivaizdi...

zmogus gi raso kad pas ji gale yra LSD.. tai kam ja ismetinet? isidejes i prieki ARB tures keturius ratus kai reiks,o ne tris ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neatsimenu tiksliu skaiciu, apytiksliai gale blokiruote itakoja pravazuma iki 30%, prieki - iki 10%. Antra, gal reiktu labiau demesi atkreipti i tai, kad auto bus naudojamas ekspedicijoms ir turizmui. Todel reiktu galvoti apie patikimuma-vadinasi blokiruote i gala. Ir seip tarp LSD ir 100% valdomos mechanines blokiruotes laaabai didelis skirtumas. LSD neprognozuojama, nevaldoma priesingai nei ARB :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neatsimenu tiksliu skaiciu, apytiksliai gale blokiruote itakoja pravazuma iki 30%, prieki - iki 10%. Antra, gal reiktu labiau demesi atkreipti i tai, kad auto bus naudojamas ekspedicijoms ir turizmui. Todel reiktu galvoti apie patikimuma-vadinasi blokiruote i gala. Ir seip tarp LSD ir 100% valdomos mechanines blokiruotes laaabai didelis skirtumas. LSD neprognozuojama, nevaldoma priesingai nei ARB

Tikrai taip. Jeigu kelionems reikia galvoti apie patikimuma, pakalbėjus su tais, kad naudojasi ARB ir turi priekyje pakeičia 2-3 granatas kol išmoksta važiuoti.(Nors čia per varžybas) Taip tik atrodo. Argumentas, kad jas gamina ne tam, kad plėšytu granatas čia nelabai tinka... :rolleyes:

 

100% sublokuoto galo ir LSD vairavimas skiriasi. Ant žvyrkelio LSD stovi geriau negu pilnai sublokuotas galas, čia gal asmeninis isitikinimas, bet ne vien mano nuomonė tokia, kol pats nepabandysi - nesužinosi ;)

Kas geriau bekelėj manau klausimų nekyla... :rolleyes:

 

Asmeniškai jeigu turėčiau tokį automobilį kelionėms palikčiau lsd ir nedėčiau jokių arb. Geros padangos, pakaba ir gervė :cheer:

Jeigu į "varžybinį turizmą" tada rizikuočiau dėti į priekį, o dar geriau į abu ir dėl visa ko granatą į kišenę :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip. Jeigu kelionems reikia galvoti apie patikimuma, pakalbėjus su tais, kad naudojasi ARB ir turi priekyje pakeičia 2-3 granatas kol išmoksta važiuoti.(Nors čia per varžybas) Taip tik atrodo. Argumentas, kad jas gamina ne tam, kad plėšytu granatas čia nelabai tinka... :rolleyes:

 

100% sublokuoto galo ir LSD vairavimas skiriasi. Ant žvyrkelio LSD stovi geriau negu pilnai sublokuotas galas, čia gal asmeninis isitikinimas, bet ne vien mano nuomonė tokia, kol pats nepabandysi - nesužinosi ;)

Kas geriau bekelėj manau klausimų nekyla... :rolleyes:

 

Asmeniškai jeigu turėčiau tokį automobilį kelionėms palikčiau lsd ir nedėčiau jokių arb. Geros padangos, pakaba ir gervė :cheer:

Jeigu į "varžybinį turizmą" tada rizikuočiau dėti į priekį, o dar geriau į abu ir dėl visa ko granatą į kišenę :blink:

Butent taip!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na nemačiau nė vieno "prieš"... tik parašėm kokios rizikos padidėja :) jungti ir naudotis irgi reik su razumu, o juk būna ir čierka ir azartas... :) susukai ratus, gaziuko užmetei ir pokšt... klasikinis atvejis... dėl kitų priežasčių beveik nelūžta...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neatsimenu tiksliu skaiciu, apytiksliai gale blokiruote itakoja pravazuma iki 30%, prieki - iki 10%. Antra, gal reiktu labiau demesi atkreipti i tai, kad auto bus naudojamas ekspedicijoms ir turizmui. Todel reiktu galvoti apie patikimuma-vadinasi blokiruote i gala. Ir seip tarp LSD ir 100% valdomos mechanines blokiruotes laaabai didelis skirtumas. LSD neprognozuojama, nevaldoma priesingai nei ARB :)

Nesuprantu paprasto dalyko, kam išmesti, arba pakeisti, veikiantį daiktą (lsd) nors jis ir neprognuozuojamai veikia, bet savo "purviną"darbą atlieka, o tuo metu priekinis tiltas "tuščias". Juolab kelionėje laiko į valias, nebūtinai lėkt per visus kelmus ir griovius su aktyviom blokiruotėm. Taipat pažymėtina, kad blokiruotė neturi absoliučiai jokios įtakos automobilio patikimumui. Jeigu vairuotojas karštakošis, jam nelaikys net titaninės granatos, viskam reikalingas blaivus protas. Taip kad manau kiekvienas žinodamas savo vairavimo stilių turėtų pats nuspręsti į kurį reduktorių statyti (jeigu neišeina į abu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiek to rebiatos,kiekvienam savo :) as,pvz, savo jeep dariau ne sportui,bet nepagailejau lesu padaryt rimtai... dabar vaziuoju ir vien nuo minties,kad vairuoju maza monstriuka,as kaifuoju... o kad ten kazkada nusisuks koks pusasis,-dielo desiatoje... trys blokiruotes man vistik geriau negu pusantros ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu paprasto dalyko, kam išmesti, arba pakeisti, veikiantį daiktą (lsd) nors jis ir neprognuozuojamai veikia, bet savo "purviną"darbą atlieka, o tuo metu priekinis tiltas "tuščias". Juolab kelionėje laiko į valias, nebūtinai lėkt per visus kelmus ir griovius su aktyviom blokiruotėm. Taipat pažymėtina, kad blokiruotė neturi absoliučiai jokios įtakos automobilio patikimumui. Jeigu vairuotojas karštakošis, jam nelaikys net titaninės granatos, viskam reikalingas blaivus protas. Taip kad manau kiekvienas žinodamas savo vairavimo stilių turėtų pats nuspręsti į kurį reduktorių statyti (jeigu neišeina į abu)

 

Laimi, o kam zmones gerus amortikus keicia i kitus, kam keicia demferius, spyruokles, salenblokus ir visa kita..kiekvienam savo ;)

 

kitas retorinis klausimas - kodel dauguma visureigiu gamintoju blokiruotes pirmiausia deda i gala o ne i prieki?

 

o del blaivaus proto ir karstakosiskumo, gyvenime pilna situaciju kai visi 100% neivertina situacijos. Tai gali buti ir nuovargis, ir alkoholis, ir silpnumo akimirka (grazi moteris horizonte) ir azartas rungtyniaujant ir t.t. visa tai yra zmogiskumo faktorius. Ir visi mes esame zmones, kurie vairuoja ivairiausia technika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gamintojas deda tam, kad galėtų kiekvienas babausis įsijungęs blokiruotę pailginti kelią iki traktoriaus.

 

Bet kai kalba eina apie pasirinkimą KUR dėti, tada reik manyti, besirenkantis , nėra eilinis vairuotojas nesuprantantis šio daito paskirties, dėl ko manau LSD galima išsaugoti. :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiek to rebiatos,kiekvienam savo :) as,pvz, savo jeep dariau ne sportui,bet nepagailejau lesu padaryt rimtai... dabar vaziuoju ir vien nuo minties,kad vairuoju maza monstriuka,as kaifuoju... o kad ten kazkada nusisuks koks pusasis,-dielo desiatoje... trys blokiruotes man vistik geriau negu pusantros ;)

A bus tau delo desiatoje kada kur nors sibire kur simtai km nieko nera jungsi savo blokiruote ir ji aisku sulauzys pusasi-granata... Va tada paminesi tuos kurie siek tiek protu ir patirtim vadovavosi pries duodami patarimus... O gal Momgolijos stepese tau butu maloniai ar sacharos dykumoje??? :rolleyes:

Tavo mintys tinka tik vietiniam balos taskymui, bet ne kelionei ar expedicijai-turizmui... Ten svarbiausia yra ne issipisineti i davaziuoti. O toi vietoj kur tu su blokiruote tiltus lauzysi jis tiesiog gerve ijungs...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deivi, manau būdamas be galvos iki sibiro ar mongolijos net nedavažiuosi, o blokiruotė dažnai gali padėti ten kur nėra už ko kabintis. Granatą susprogdint gali ir be blokiruotės, tik tada paprastai lieki be priekinio pagalbininko, o turėdamas blokiruotę ir susprogusę granatą vistiek turėsi priekinį tiltą, taip kad daug niuansų šioje situacijoje

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A bus tau delo desiatoje kada kur nors sibire kur simtai km nieko nera jungsi savo blokiruote ir ji aisku sulauzys pusasi-granata... Va tada paminesi tuos kurie siek tiek protu ir patirtim vadovavosi pries duodami patarimus... O gal Momgolijos stepese tau butu maloniai ar sacharos dykumoje??? :rolleyes:

Tavo mintys tinka tik vietiniam balos taskymui, bet ne kelionei ar expedicijai-turizmui... Ten svarbiausia yra ne issipisineti i davaziuoti. O toi vietoj kur tu su blokiruote tiltus lauzysi jis tiesiog gerve ijungs...

 

Tuomet autoriui reiktu isvis atsisakyti minties apie arb, bo pakanka pavyzdziu ne tik apie sprogusias granatas bet ir apie nusuktus pusasius (pvz gr-ui su blokiruote gale). prie kompo sedint visokiu baubu galima pripaisyti. ir visuose bus didesne ar mazesne dalis tiesos.

 

as asmeniskai statyciau ta arb i prieki. beabejo atszvelgciau i aprasytus pavojus ir atatinkamai nejungciau susukes ratus. man asmeniskai priekine blokiruote juntamai padeda gervinantis - priekiniai ratai lengviau islipa.

 

jei gali turet, tai kodel neturet, ypac jei gali laikyti isjungta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atrodo kažkur nugrybavote... :) patikima ekspedicinė TLC80 kaip taisyklė paieškoma su visom trim blokiruotėm ir drožia jomis dešimtimis tūkst.km... sibirais ir dykumomis... Ką ? gal prieš kelionę išsiima tas blokiruoites ? biggrin.gif

Abiejuose tiltuose naudoju, Karpatai ir šiaip lengvesnė bekelė - nesprogo nei granata nei pusašiai... bet kelis kart prigavau save besikarščiuojant, galėjau prisivirti košės su blokiruote :)

 

p.s. - gamykliškai visad pirma jungiasi galinė blokiruotė, ir tik po to galima priekinę pajungti...

 

tavo vietoj tą LSD reduktorių apkeisčiau (vis vien jį reikia išimti) su priemoka (tavo naudai) į paprastą ir dėčiaus į galą... jei gyvenimas parodys kad trūksta- pasidarysi ir priekyje...

Nors su TLC60 kelionėse apsieidavau be blokiruočių aplamai... tiesiog kitaip važiuoti pradedi ir daugiau galvoji :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.