Pereiti prie turinio

TLC 70


daikom

Rekomenduojami pranešimai

Sarase nera paminetas 79 modelis su 3L varikliu. Keturiu duru, 7 vietu.

Paciam pirmam atsakyme rasiau kad yra 4 duru versijos. Klausiau ar tokios domina, jei butu atsakes kat domin butu pamineta ir si versija... :rolleyes: Is to kad neatsake, supratau kad kalba eis tik apie 2 dures versijas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 59
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jooooooo....gerai jus cia pazeret naujokui infos:-))))...galiu garantuoti, kad zmogus pasiklydo:-)))...o jei trumpai is savo asmenines patirties, tai kaip ir kolega sake, 3.0TD butu super, jei tik finansai leidzia, su 2.4 TD irgi gali vaziuoti, bet vaziavimas skiriasi kaip diena ir naktis. Ir turbut pagrindine 2.4 liga, tai galvu trukinejimas. O kadangi yra spizines, tai su suvirinimais daaauuug reikalu. Bet bet kokiu atveju...Toyota ir Afrikoj Toyota...:-)...sekmes!!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek ir tu reikalu, siunti ta spyzine galva i Alytu, 1200 lt ir gryzta su garantija.

[/quote

Tada pavaziuoji... Vel siunti i Alytu... Tada vel pavaziuoji ir vel siuti i Alytu... Ir t.t... Ir pasiziuuuri, kad jau ir 3.0 td butum nusipirkes:-)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

77-vairas kaireje, 78-vairas desineje.Skiriasi ir prietaisu paneles. 78- va tokia post-308-13251987545323_thumb.jpg ,o 77-kampuota.Iki 93 metu ir 78 modelyje paneles kampuotos.Beje,dar vienas asmeninis pastebejimas. 77-tu labai skurdi komplektacija.78-tuose sukista beveik viskas.

 

 

77 vairas taip pat buna desineje. cia priklauso ar afrikos rinkom, ar japonu su anglu. 77 kiek zinau yra tik lingine, o 78 yra tik ant spyruokliu. 77 skiriasi ir snukutis (siaureja). o komplektacijos labai priklauso kuriai rinkai gamino: pvz japonams ir anglams toyota mokejo uzdeti zenkliuka PRADO, kuris reiskia daug pilnesne komplektacija. o pas PRADO yra dar EX, SX... ir cia pasimetam..:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

77 vairas taip pat buna desineje. cia priklauso ar afrikos rinkom, ar japonu su anglu. 77 kiek zinau yra tik lingine, o 78 yra tik ant spyruokliu. 77 skiriasi ir snukutis (siaureja). o komplektacijos labai priklauso kuriai rinkai gamino: pvz japonams ir anglams toyota mokejo uzdeti zenkliuka PRADO, kuris reiskia daug pilnesne komplektacija. o pas PRADO yra dar EX, SX... ir cia pasimetam..:)

.......va cia tai superinis pasisakymas:-)))))...geras jumoro jausmas pas zmogu:-) malacius:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada bandziau perkast, koki modeliai ir kaip ejo, dabar nesiparinu nes kuo giliau lindau tuo daugiau klausimu. 77 tikrai buvo ir kj kebule, kokiai rinkai ir kaip gamintas nepavyko suzinoti. Jei neklystu telekomo varijantas irgi buvo kj 77. Jei kam uzteks kantrybes gales pasiknaisioti, man neuzteko,nes informacijos labai skirtinga, net ir pacios toyotos oficialioje istorijoje yra spragu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ten su tom toyotom ir ju pirkimais matyt makle buvo susuke, nes beveik ant visu dokuose arba 3,0 arba 4,2 buvo nors realiai 2,8 matarai. Bet - sitas variklis nera blogas, lengvai ir pigiai turbinasi, o parametrai geresni nei 2L ar 2LT.

Aisku jei mirusi nupirksi tai bet koks mataras sudas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Man tik pasakė, kad Landcruiser senas, kažkiek paruoštas, o daugiau apie jį nieko nežino.

Nu va dar gavau truputi info apie tą užrakintą Toyotą, kurią man draugiškai siūlo

Info pagal vin kodą iš http://www.toyodiy.com :

Market Europe

Year 06/1985

Make TOYOTA

Model LAND CRUISER

Frame LJ70

Vehicle characteristics

GRADE: STD: STANDARD TYPE

DESTINATION: EUR: EUROPE

BODY: HT: HARDTOP DRIVER'S

POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE

ENGINE: 2L: 2400CC DIESEL FUEL SYSTEM:

DSL: DIESEL BUILDING CONDITION:

CBU: COMPLETELY BUILT UNIT

 

Regitroje pažiūrėjau 5 savininkai Lietuvoje (paskutinis mirė).

 

Jei remtis tais www.toyodiy.com duomenimis, tai čia konkrečiai LJ70 modelis. Spalva raudona (pagal Regitra).

Pagrindinė jo bėda, kaip suprantu, - mažai galios turintis motoras (kaip suprantu cia butent 2L, ar į 70 ėjo tik 2L-T)? O šiap bazė trumpiausia iš visų, masė irgi turėtų būti atitinkamai maža? Jei rėmas, kėbulas ir bendra būklė ok, tai auto šio to vertas? Ar dėl morališkai pasenusio variklio labai greitai norėsis jį pakeisti kitu, ko pasekoje geriau iškart rinktis kitą auto (pvz 3.0Td)? Jei auto būtų naudojamas tik pakatuškėms, kur ir taip naudojamas palėtintojas, tai galios pilnai užtektų?

Gal klausimų daugoka, bet noriu susidaryti įspūdį apie auto vertę, kurio kol kas net negaliu pamatyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su varikliais viskas daugmaž panašiai, kai kurie variantai labai reti ir Lietuvoje jų nepamatysi turbūt niekada :) kaip, pvz., variantas BJ70 su 13B-T varikliu-tokį esu matęs tik nuotraukose...

Su tiltais yra praktiškai taip, kaip minėjai.Heavy duty tiltai gali būti tiek su pusiau nukrautais, tiek su pilnai nukrautais pusašiais, šitam skyrely yra tema ir apie tai.Gamyklinės blokiruotės buvo montuojamos tik į heavy duty tiltus, bet čia yra vienas niuansas.Yra naujesni modeliai su visomis blokiruotėmis HZJ74, HZJ76, HZJ78, kuriuose prieky nuo 1999 m. jau yra ne lingės, o spyruoklės, ir tilto poros diametras jau nebe 9,5", o 8,5".Na bet, pats modelis HZJ 7x bet kokiu atveju yra priskiriamas heavy duty serijai.

Light duty modeliuose gamyklinių tiltų blokiruočių nebuvo.Ir patys tiltai yra mažesni, pagr. pora 8".

 

Valdai -76 pas mane TLC bj 70 tik nezinauka reiskia tavo parasymas variklio 13B-T, pas mane 3.4D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei remtis tais www.toyodiy.com duomenimis, tai čia konkrečiai LJ70 modelis. Spalva raudona (pagal Regitra).

Pagrindinė jo bėda, kaip suprantu, - mažai galios turintis motoras (kaip suprantu cia butent 2L, ar į 70 ėjo tik 2L-T)? O šiap bazė trumpiausia iš visų, masė irgi turėtų būti atitinkamai maža? Jei rėmas, kėbulas ir bendra būklė ok, tai auto šio to vertas? Ar dėl morališkai pasenusio variklio labai greitai norėsis jį pakeisti kitu, ko pasekoje geriau iškart rinktis kitą auto (pvz 3.0Td)? Jei auto būtų naudojamas tik pakatuškėms, kur ir taip naudojamas palėtintojas, tai galios pilnai užtektų?

Gal klausimų daugoka, bet noriu susidaryti įspūdį apie auto vertę, kurio kol kas net negaliu pamatyti...

 

Pakatuskese vienam ar dviese vazinetis trumpas gerai.

Variklis 2L buna, bet 2L-T zenkliai populiaresnis.

Eksploatuoju 2L-T - be paletintojo per puvyna ar bent kiek rimtesni kalneli vaziuot net minciu nekyla - jei neuzdus, tai ims sankaba svilt, tikrai, neperdedu.

 

Deja realybe yra ta, kad 2L-T yra silpnas ir jei turint 2L-T su paletitoju galios pilnai uztektu, vargu ar 1KZ-T butu toks paklausus :)

Paletintojas yra butinybe o ne "pilnai uztenka".

 

Isvada - mano supratimu vazinetis pazliugusiais kaimo keliukai pakanka ir 2L, pakatuskeje smagumo - nelabai.

 

Ant daliu paimciau :)

 

Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.