Pereiti prie turinio

Niva deze


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki kiek gali kainuoti nivos pavaru deze? niva 1988 metu 4 pavaru? ar 5 tiktu?O yra taip autogide apejau niva paskambinau ir sako nera pavaru riciaga gali jungineti kur nori ir nieko zmogus ne mehanikas nenusimano joje nieko bent jau taip sake kazin kas galetu ten buti nutike verta ja pirkti neverta....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tinka nuo visų galu varomų VAZ.

Yra skirtumas tarp "pirmuko" dėžės ir likusių-jos pirmas bėgis lėtesnis.

Penkiabėgė gerai kuro ekonomijos atžvilgiu, bet su 5 pavaros dantračiais būna bėdų, pradeda išmetinėti bėgį.

Tiesa, penkiabėgės ir keturbėgės dėžių galinis tvirtinimas (traversa) skiriasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tinka nuo visų galu varomų VAZ.

Yra skirtumas tarp "pirmuko" dėžės ir likusių-jos pirmas bėgis lėtesnis.

Penkiabėgė gerai kuro ekonomijos atžvilgiu, bet su 5 pavaros dantračiais būna bėdų, pradeda išmetinėti bėgį.

Tiesa, penkiabėgės ir keturbėgės dėžių galinis tvirtinimas (traversa) skiriasi.

 

na man teko 5pav. pakeisti y 4 pav. tai kazkaip skirtumo nepastebejau....

 

 

viskas tiko

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na man teko 5pav. pakeisti y 4 pav. tai kazkaip skirtumo nepastebejau....

 

 

viskas tiko

Taip keičiant, ir nepastebėsi ;)

Jei keistum keturių į penkių, tada pamatytum, kas prie ko.Netinka skylės traversos pagalvės tvirtinimui prie dėžės, bet tai įmanoma pakoreguoti dildės pagalba :) O be to, pačios traversos forma kitokia, penkiabėgei dėžėi skirta traversa yra labiau išgaubta ties priekiniu kardanu.Palikus seną traversą, kardanas ją paprastai siekia.

Dariau tokį keitimą gūdžiais 1998 metais, tuomet 5 pavarų dėžė, išimta iš angliško žiago, man kainavo 500 lt :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is foto atrodo graziai, neatrodo supuvusi, bet visas dziaugsmas yra apacioje jei jau pirksi butinai apziurek dugna kad londzeronai, donkrato vietos tilto tvirtinimo ausys nebutu ispuve, visa kita galima nesunkiai susitvarkyti.

Tik atsimink jei jau planuoji isigyti rusiska technika tai reikia tureti pomegi netik vazineti bet ir tvarkyti :D

 

P. S. skelbime nurodyta kad ratlankiai 14" orginalus ratlankiai yra 16".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebėjau, kad VAZ 21213 penkta pavara mažai skiriasi nuo ketvirtos, taip kad 5 bėgių dėžė kaip ir neturi pastebimo privalumo prieš 4.

 

A.

 

Tinka nuo visų galu varomų VAZ.

Yra skirtumas tarp "pirmuko" dėžės ir likusių-jos pirmas bėgis lėtesnis.

Penkiabėgė gerai kuro ekonomijos atžvilgiu, bet su 5 pavaros dantračiais būna bėdų, pradeda išmetinėti bėgį.

Tiesa, penkiabėgės ir keturbėgės dėžių galinis tvirtinimas (traversa) skiriasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki visi . Ikisiu ir as savo trigrasi. 1980-1990 remontavau ziguliu variklius. Ten pas mus tvarke ir greiciu dezes. Tai kiek zinau skiriasi 2105 deze. Kitos tokios pacios skirdavosi reduktoriai. 5 begiu byredavo jos eidavo 2107. Dabar isigijau Niva 2000 metu. Deze 5 begiu. Jei pirkciau tai tik 4 begiu . Turetu kainuoti kaip rase apie 100-200 lt. Su Niva juk nevazinesi plentais, o perdavimas kaip rase auksciau 0.82. 5 begiu tai bus daugiau galvos skausmo , 5tas begis randasi gale , kur ir galinis, ten kazkas neisspresta, mazai vietos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.