Pereiti prie turinio

KZJ 73 3l.TD vs hzj 73 4.2 D


Laimonas

Rekomenduojami pranešimai

SuzukiMonstr

Mielas Deivi, aš niekur šioje temoje nerašiau, kad HZJ yra lengvesnis už KZJ :) Be jokios abejonės, linginė mašina yra sunkesnė, gal net ir kokiais pora šimtų kg...Na bet paskaityk, ką esi parašęs:

"...Taigi kzj sveria pagal tech pasa 1850kg( pas mane, pas Laimona 1800kg, matyt tiesa per viduri..."

o čia jau

"...Na techninis pasas ne rodiklis, ten daznai klaidingai iraso info. Ir ypatingai is tokiu masinu kaip TLC 73 nes ju skirtingos komplektacijos skirtingai sveria, o jie ju neskirria ir iraso pav svori i HZJ nuo KZJ ir tiek... Taigi remtis techniniu pasu neverta..."

Kartu sudėjus:mašina pagal pasą sveria tiek ir tiek, bet tuo techniniu pasu remtis neverta... :lol:

Na bet gerai, sakei, kad pats svėrei saviškę...Rezultatas nelabai įdomus, kol mes nieko nežinom apie tavo mašiną.Ar tai buvo standartas, ar su didesniais ratais, gerve, bamperiais?Kiek akumuliatorių mašinoj-vienas ar du?Kuro bakas pilnas, ar apytuštis? Taigi ir svoris nuo to priklauso labai žymiai...

Apie blokiruotes, jau paskutinį kartą.

Vėlgi cituoju tave:

"...Kas liecia blokiruotes, tai opcija kuri stovi tiek viename tiek kitame modelyje. Taigi lyginti cia nera ka..."

o toliau

"...Ape blokiruotes neverta diskutuoti, nes abiems tai uzsakoma. Ir nebuna standarte..."

ir galiausiai

"...Dar karta apie blokiruotes, blokiruotes is gamyklos dedama ir i KZJ. Taigi cia lygint nera ka..."

 

Taip ir nesupratau-būna jos, ar nebūna KZJ73iam?Ar pats matei šitą mašiną su tokiom blokiruotėm, kokios yra dalyje heavy duty modelių?Na, jei nematei, tai gal googlėj atsakymas bus...Bet tiek to, nesivargink ieškodamas ;) Dar kartą pakartosiu- TLC KZJ73 gamyklinių 100% blokiruočių nėra.Ir niekada nebuvo.Jos buvo tik heavy duty tiltuose.Maksimum, ką turėjo Europos rinkai skirti modeliai-LSD galiniame tilte.Labai maža dalis KZJ73, skirtų Azijos rinkai(su vairu dešinėje), turėjo galinio tilto elektrinę blokiruotę.Vsio.

Nors šiaip, koks skirtumas, KZJ73 visvien yra geriausias visų laikų ir tautų visureigis :) HZJ gi tik, cituoju, "...darbinis kuinas mesla vezioti..." Negaliu suprast, nejaugi žmogui taip svarbu kiekvienam žingsny įrodinėt, kad jis niekada neklysta(o kiti klysta- ir labai dažnai), o jo mašinos-pačios geriausios...Acura buvo geriausia, Chevras-geriausias, Toyota apskritai-be konkurencijos...Juokinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nereikia cia del to kuino pykti :rolleyes: Rasiau ir kitaip, kad tai vis tiek vienas is geriausiu visureigiu ir kad jis labai grazus ir tt... Internetas neduoda galimybes issakyti viska, per daug rasymo gaunasi :rolleyes: Man jos vienodai grazios ir geros. Tik ju galimybes skirtingos, todel apie tai dalinuosi su kitais bendraminciais. Kartais jumoro delei issakai tokia fraze kaip "skirtas meslui vezti". Bet tai nereikia priimti tiesiogiai, tai tiesiog jumoro forma geriau apibudinanti HZJ pries KZJ. Taigi pats matyt rinkciausi i kaima HZJ, bet kadangi kaimo neturiu tai emiau KZJ nes jis universalesnis... O kad gaunasi geriausia, tai ne todel kad jis tapo geriausias del to kad turiu. O todel kad jis geriausias, ir del to isigijau.

Savo laiku Acura buvo stebuklas, pagal tech parametrus idomi konstrukcija... Kas cia blogo kad apie ji rasiau? As nesakiau kad jis geriausias pasaulyje :rolleyes:

Chevrole super,savotiskai jis labai geras :rolleyes: ir vis dar ji turiu. Gaila tik laiko per mazai jam skiriu...

Nekompleksuok ir priesu nejieskok, kaip Rusai sako neieskok siknoj guziku...

Apie blokiruotes jau tau sakiau, jos eina ten ir ten. Ir man dzin kad afrikos ar euro zonai, is gamyklos ar ne, jos eina galima pastatyti ir tai vienodai tinka abiem... Gal dazniau jos buna HZJ, sutinku. Bet tai nekeicia esmes, jos su blokiruotem skesta kur KZJ neskesta be blokiruociu... TAI IR YRA ESME, apie ka ir norejau papasakoti tiem kas renkasi tarp siu masinu.

Vien zodziu baigiam cia, nebeidomu :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

O apie variklius cia labai mazai buvo kalbama ir noriu paklausti apie juos. 4.2 isivaizduoju jegos pakanka o 2.4 su turbina ar uztenka jos ir seip kokiu varijantu buna su varikleis ir kokius pliusus ar minusus jie turi. o seip idomei padiskutavot net uzsimaniau sito dievo kurinio :lol: juk tai dzipas is pacio kosmoso ir pacio dievo sukurtas ir tikriausei ilgiau kure nei zeme :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Spyruoles bus tik priekyje, gale pas juos linges, o pravazumas priklausys nuo modelio. Jei paimsi hzj-74, manau neprasciau vaziuos nei kzj. Tik tokiu metu kainos... jei tik normalesnis tai be 15k euru nera ka ziureti :(

Redagavo Laimonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai prieinu isvados kad i medziokle tik hzj. Nes medziokleje pirma pelke pamates neneri iki langu. Dazniau prisikrauni grudu iki lubu ir vezi zveris serti. Tiesa ziema po pusnynus reikia gerai padirbeti, tai cia svoris i nauda.

 

Aciu uz info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu svori vezioti tenka dazniau nei per purvus gilius nardyt, tai matomai HZj tinka daugiau. Per sniega daznai svoris buna privalumas. Bet ne visada... Deja visais atvejais dominuojancio visureigio dar niekas neisrado. Vienoje situacijoje vieni geriau vaziuoja kitoje kiti. Kas liecia gerai pasikrauti, tai geriau krauti i HZJ.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.