Pereiti prie turinio

Nivos pusasiu gumu apsaugos.


SUBARU

Rekomenduojami pranešimai

Nu vieną galą torsiono prie šakės ir :cheer: , o prie ko antrą galą tvirtint kad laikytų tas jėgas :scratch:

 

P.S. Tas Sieros 2,3 špižiaus šmotas palyginus na kad ir su Eskorto 1,8d tai plunksnelė o ne svoris B)

 

Klevai, tu skaitai mano mintis. kažkur šiame forume skaičiau kad įdėjus 2,3 sieros variklį iš kart reikia dėti volgines spyruokles. jei eskorto 1,8 TD variklis dar sunkesnis... vienu žodžiu aš tą variklį "įsimylėjęs", galima sakyti jau "apsiženinęs", trauktis nėra kur...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.8TD sunkesnis už 2.3D? Kas ten jam duoda tą svorį, juk kubatūra puslitriu mažesnė?

 

A.

 

Klevai, tu skaitai mano mintis. kažkur šiame forume skaičiau kad įdėjus 2,3 sieros variklį iš kart reikia dėti volgines spyruokles. jei eskorto 1,8 TD variklis dar sunkesnis... vienu žodžiu aš tą variklį "įsimylėjęs", galima sakyti jau "apsiženinęs", trauktis nėra kur...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O prie ko čia kūbatūra :scratch: , žiūrim kas ir kaip pagamintas :

Blokai - abiejų špižiniai ir svoriai panašūs

Galvos - 2,3d aliuminis ir panašiai 4-ių pirštų storio, 1,8d špižinė ir gero sprindžio storio

Jeigu spręst pagal kubatūrą apie variklio svorį tai BMW 4-ių litrų variklio bloką dviese reiktų kelt nors aną nešu viena ranka be vargo ba visas aliuminis B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.