Pereiti prie turinio

tepalo keitimo intervalas TLC


Rekomenduojami pranešimai

5000 km tai sunkiai eksploatuojamam auto, jei važinėsi tik asfaltu (retkarčiais nuo kelio nuvažiuodamas) pakaks ir kas 7-10tukst keisti, jei kokybiški tepalai....

Tiesiog periodiškai ištraukęs matuoklį patrink tarp pirštų tepalą ir pauostyk, kokiame jis stovyje... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o del filtro tai nesutinku. mano nuomone keiti tepala tai nepagailek ir filtrui kapeiku. ant to pacio shudo pilti nauja tepala - neiseitis. o del tu intervalu tai biesas zino kaip anksciau kolegos minejo jei sunkios vaziavimo salygos tai gal ir kas 5000 galima, bet jei smarkiai po off-roudus nelakstai tai skaitau ir kas 7000 nenuodeme pakeisti. siaip pagalvojus kai tuos musu dzipukus gamino pries 15 metu tai ir tie tepalai ne tokie kokybiski buvo uztai intervalai trumpesni buvo, o su siuolaikiniais kurie visokio sh... prikisti ir 7000 atlaikys. naujom masinom isvis kas 20- 25tukst. keisti reikia o variklio konstrukcija is esmes ta pati liko. reiskia tepalai pagerejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del tepalu pagerejimo labai abejoju. Bendrame viskame atvirksciai jauciamas technikos nuosmukis link vienkartiniu pardavimu neziurint jokios kokybes ir tt... O tepalas toks dalykas kur greit neisaiskeja jo nekokybiskumas tai jau tikrai nebus pagerejes...

Taigi isvada paprasta, labai gerai vygdomas marketingas. Tipo varikliai vis reciau reikalauja keisti tepala ir yra krutesni nei buvusieji. Tik parodykit man siulaikini varikli kuris yra krutesnis uz senus pagal prasuktu kilometru kieki? Atvirksciai vis daugiau matosi uzkaltu nusibaigusiu varikliu vos pravaziavusiu 120000km ir panasiai. Tuo tarpu kai senos konstrukcijos visokie Opel ar Ford(jau nekalbu apie TLC) vaziuodavo ciut ne iki milijono...

Taigi briedas visos tos 25000km tepalo keitimas...

Jiems aisku i nauda kada tik baigiasi garantija buna masina pravaziavusi apie 120000km ir prasideda problemos varikliuose. Jie arba parduoda dar viena masina arba dar viena varikli... O tie klientai kurie neperka kas 3 metus vis naujo automobilio is salono jiems visai nerupi...

Manau kad 5000km keitimas yra realus, nors pats keiciau kas 8000km. O kai buvau luzeris pries 15 metu technikoj tai buvo kad ir 20000km nepakeiciau(benzine) na ir nieko pardaviau ta masina po treju metu ir tiek. Tipo tokiu paciu principu kaip dabar vercia daryti oficialus atstovai, ir viskas ir senos konstrukcijos variklyje po 20000km keitimu buvo gerai. Taigi maziau tikekit reklama, kaip buvo tie varikliai ir tepalai tokie patys taip ir liko(greiciausiai dabar yra blogesni ir varikliai ir tepalai) ir jei laikysies nauju principu tipo po 3 metu nors ir tvanas imi nauja modeli tai keisk kas 25000km. O jei nori vazineti rimtai ir automobilis patinka ir nesiruosi jo keisti tai keisk kak 5000km.

Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar pridėkit sovietinį mentalitetą - mašina visam gyvenimui, popinama ir laižoma ....:) o dabar už kapeikas nuperka ir negailėdami drožia (ir net nesigylina kas ir kaip, nes servisai ant kiekviweno kampo) matyt tai irgi turi įtakos "kokybei ir ilgaamžiškumui" dabartinių modelių...:0 Kryme žigul;iukų kraštas - pirmukai po šiai dienai zuja serpantinais, visi tokie persikreipę bet juda...:) moskvičiai ir net volgos su sofom priekyje dar irgi pasitaiko - va kur reik varyt antikvaro parsivežt...:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beje del tu 25000km intervalu visiskai sutinku su suzuki ir tokiem dalykam nepritariu. tai turbut daugiau skirta visiskiems cainikams kurie ateje i autosalonus iesko auto su ilgais aptarnavimo intervalais - tipo bus pigesne eksplotacija

 

Į tuos automobilius kuriems gamintojai numato keitimo intervalą kas 30000 km yra pilamas specialus tepalas LONG LIFE 0W-30 LT dabar galima įsigyti berods tik Castrol nei Mobilo nei Shello kol kas nėra prekyboje, bet jį gamina litras nuo 60 lt.Bet tokių auto tikrai bus daugiau šioje srityje pirmauja BMW ir AUDI nežinau kaip dėl visureigių gal jie per sunkiom salygom važinėja :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del tepalu pagerejimo labai abejoju. Bendrame viskame atvirksciai jauciamas technikos nuosmukis link vienkartiniu pardavimu neziurint jokios kokybes ir tt... O tepalas toks dalykas kur greit neisaiskeja jo nekokybiskumas tai jau tikrai nebus pagerejes...

Taigi isvada paprasta, labai gerai vygdomas marketingas. Tipo varikliai vis reciau reikalauja keisti tepala ir yra krutesni nei buvusieji. Tik parodykit man siulaikini varikli kuris yra krutesnis uz senus pagal prasuktu kilometru kieki? Atvirksciai vis daugiau matosi uzkaltu nusibaigusiu varikliu vos pravaziavusiu 120000km ir panasiai. Tuo tarpu kai senos konstrukcijos visokie Opel ar Ford(jau nekalbu apie TLC) vaziuodavo ciut ne iki milijono...

Taigi briedas visos tos 25000km tepalo keitimas...

Jiems aisku i nauda kada tik baigiasi garantija buna masina pravaziavusi apie 120000km ir prasideda problemos varikliuose. Jie arba parduoda dar viena masina arba dar viena varikli... O tie klientai kurie neperka kas 3 metus vis naujo automobilio is salono jiems visai nerupi...

Manau kad 5000km keitimas yra realus, nors pats keiciau kas 8000km. O kai buvau luzeris pries 15 metu technikoj tai buvo kad ir 20000km nepakeiciau(benzine) na ir nieko pardaviau ta masina po treju metu ir tiek. Tipo tokiu paciu principu kaip dabar vercia daryti oficialus atstovai, ir viskas ir senos konstrukcijos variklyje po 20000km keitimu buvo gerai. Taigi maziau tikekit reklama, kaip buvo tie varikliai ir tepalai tokie patys taip ir liko(greiciausiai dabar yra blogesni ir varikliai ir tepalai) ir jei laikysies nauju principu tipo po 3 metu nors ir tvanas imi nauja modeli tai keisk kas 25000km. O jei nori vazineti rimtai ir automobilis patinka ir nesiruosi jo keisti tai keisk kak 5000km.

Sekmes.

 

Gerbiu tavo nuomonę, bet drystu nesutikt. Žinoma jei perki pigų tepalą tipo Pemco šmenko Wolf ir t.t. tai visko gali būti ,bet tarkim Castrol Mobil Shell turi pereiti didžiausius automobilių gamintojų testus ne tik laboratorijose bet ir poligonuose kad gautų sertifikatus, puikiausiai žinai tarkim kiek visko prikišta į TLC 120 variklį ir kad jis puikiai veiktų bent jau garantiniame laikotarpyje tepalai turi atitikti reikalavimus.(čia ne į temą)Kaip pavyzdį galiu pasakyti Husqvarna testas dvitakčių variklių tepalams užvedus benzininį pjūklą žinoma su nenutrūkstamu degalų tiekimu pilnu gazu po nenutrūkstamo 12 valandų darbo tepalas neturi suirti patikėkit ne visi atlaiko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip gali nesutikt, jei as rasiau kad abejoju. Reiskiasi as neteigiu o tik abejoju tuo ko negaliu taip lengvai patikrint. Viskas taip kaip tu rasai , bet yra tokie faktai kaip rasiau as. Ir del to as abejoju siuo progresu...

O Pemco ir kiti sudai cia is vis ne prie ko. As turejau omeny normalius gamintojus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, as irgi abejoju, bet savo akimis maciau furos dokumentuose parasyta "v procese eksploataciji maslo v dvigatele ne meniat", liepia tiktai tikrinti lygi ir jei jis dideja ar mazeja varyti i servisa.Variklio garantinis laikas nurodytas, o ne kilometrai, o tas laikas nepamenu tiksliai, atrodo 12 000 000 val.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liecia furu variklius tai jie irgi patapo tikrai ne tokiais kaip buvo. Anksciau MAN markes sunkvezimis vaziuodavo milijona ir panasiai. O dabar nauji su tais tepalais po 300-400000km jau praso kapitalinio...

Va tokie pyragai ponai kurie tikit tipo progresu tepaluose ir varikliuose.

Pora tokiu varikliu mano imoneje jau atkapitalino...

Ir aplamai tie varikliai pasidare kazkokie guminiai. Tipo nori uzsiveda, nori ne. Prie salcio apie 27 kaput. Nors prie pat stovi Seni grabukai Mercedes ar Scania po 15 metu ir ciaudedami bei springdami uzsiveda... O jie jau po ne viena milijona praeje ir tepala naudoje ne kruta o paprasta mineralini. Taigi matau siuos bajerius kiekviena diena ir sakau chebra, dabartine technika eina tikrai ne i progresa... Marketingas tikrai pazenge, o mechanika eina zemyn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.