Pereiti prie turinio

Kas gautusi? Niva plius kariniai UAZ tiltai, plius ...


Rekomenduojami pranešimai

Kita ziema palnuoju pasidaryti su savo niva tokia chimija:) Kadangi jauciu savo kariniu tiltu taip ir neparduosiu teks paciam juos panaudoti. Planas toks.

1 po nivos apacia prisukti pora rimtu sveleriuku ir susivirinti kazka panasaus i mini rema

2 prie to remo bandyti pritvirtinti karinius Uaz tiltus su spyruokline pakaba.

3 imesti sieros arba skorpo varikli su visa greiciu deze (tik niekaip neapsisprendziu ar dyzeli ar benza plius dujos)

4 uzdeti kokius ratus 31"

viso to finisas butu manau visai neblogas dzipukas, pravazumu lenkentis kitus vien tik del santykinai mazo svorio..

Na tai dabar prasom visi mane nuo to atkalbineti, arba pritarti ir gal kas kokiu geru patarimu turit:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na cia ir variantas. Bet kur gauti popigiai ta rema uazo. Ba daba ziuriu ju kainos paisikele..

O jei ateityje su tokiu misrunu dalyvauti rungtynese kaip i tuos visus techninius nestandartinius sprendimus ziuri teisejai, ta prasme jusu technine komisija. Jau nekelbant apie valstybine tech apziura.. ten jauciu visai be sansu, arba tada reikia kazkokius tyrimus spec daryti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas bus tech-pase? NIVA ar UAZ?

Lietuvoje rasomas kebulo/remo Nr.

Taigi manau jei tai bus reminis auto ir naudos UAZo rema ir pagrindinius agregatus, tai bus UAZ tik su ikeltu kebulu nuo NIVos :)

Valstybine Tech Apziura tokio monstro aisku nepraleistu, i varzybas jeigu stabdziu zarneles tarpusavy nesujungtos izolentos pagalba, po 1 min. stovejimo nera alyvos ir kt. skysciu balutes ir masina yra tvarkinga manau leistumem. O siaip - ziurek kiekvienu konkrieciu varzybu reglamenta...

Sukis kaip nori, o masina turi buti registruota ir tureti TA... ;)

Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kaip supratau tomuli pas jus dalyvaujent tos kaip ir tech apziuros nereikai. Tik kaip sakai kad stabziai butu:)

O ar gali mentai tada tarkim prisikabini del tech auto jeigu ji s tempemas su kita masina uzkelus ant vezimelio priekinius ratus. Kiek zinau butent jus dazniausiai taip ir gabenat savo monstrus..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tu tempi toki "monstra" ant vezimelio - kas zino, gal i savartyna... ;)

O dalyvaudamas su nevisai techniskai tvarkingu automobiliu tu rizikuoji visu pirma pats...

"

2.5 Pasirašant paraišką visureigio automobilio vairuotojas patvirtina, kad turi galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, kad automobilis yra registruota transporto priemonė ir yra praėjusi valstybinę techninę apžiūrą.

2.6 Pasirašant paraišką vairuotojas prisiima visą dalyvavimo renginyje riziką ir atsisako bet kokių pretenzijų organizatoriams dėl jo vairuojamo visureigio automobilio gedimo, avarijos, ekipažo narių sužeidimo ar mirties atveju.

2.7 Dalyviai patys padengia visas savo išlaidas, susijusias su dalyvavimu renginyje.

"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip bet netikiu kad jie ten visi jau taip idealiai susitvarke savo auto:) ta prasme su visai poperiais. Teks tada vienam po miskus po pliurzas brazdotis:( kaip ir dabar su savo nivoku:) O i rimtesni rengini tik kaip ziurovui atvaziuoti..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas bus tech-pase? NIVA ar UAZ?

Lietuvoje rasomas kebulo/remo Nr.

Taigi manau jei tai bus reminis auto ir naudos UAZo rema ir pagrindinius agregatus, tai bus UAZ tik su ikeltu kebulu nuo NIVos :)

 

O vat čia tu Tomi neteisus, uaz numeriai yra ant kebulo ir jie yra tikrinami, uždėjus ant uazo rėmo nivos kėbulą tech pase rašys niva, o dėl tech apžiūros tai klausimas kaip tu padarysi, jei stabdžių sistema lieka nepakeista ir dėtos tik gamyklinės detalės - jokių problemų, ir vairo mechanizmas taip pat, tik turėsi sumokėti už ekspertizę apie 300Lt. Po to tiesiai į balą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O vat čia tu Tomi neteisus, uaz numeriai yra ant kebulo ir jie yra tikrinami, uždėjus ant uazo rėmo nivos kėbulą tech pase rašys niva, o dėl tech apžiūros tai klausimas kaip tu padarysi, jei stabdžių sistema lieka nepakeista ir dėtos tik gamyklinės detalės - jokių problemų, ir vairo mechanizmas taip pat, tik turėsi sumokėti už ekspertizę apie 300Lt. Po to tiesiai į balą...

 

Gali buti - neteko daryti tokio dalyko, todel nesigincioju.

Tiesa, gal kam teko praeidinet ekspertize ir nori pasidalinti patirtim?

Kokiu popieriu reikia, kokie reikalavimai, kokie pinigai, ka tikrina, t.t.?

Butu malonu suzinuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei laurynas teisus tai tuomet gal ir nieko baisaus su ta ekspertize. O tai tarkim tie patys stabdziai, juk dedant kitus tiltus gausis tokia biski nesamone. Visas valdymo blokas( sentirnis cilindriukas) bus Nivos o tiltuose jau Uaz detales. Plius prailginti vamzdeliai. Tai kaip cia skaitosi standartinis gaminys ar ne...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Statant UAZo karinius tiltus reiketu statyti ir pagrindini stabdziu cilindra nuo UAZo, nes jis pagal charakteristikas atitinka tavo stabdziu sistema.

Stabdziu zarneles gaminamos ir valcuojamos pagal reikalingus dydzius daugumoje autoservisu arba "HansaFlexe".

Jeigu konstruosi kazka pats - tektu ruosti dokumentacija ir brezinius speju :)

Svarbiausia viska daryt su protu o ne "Kaip isejo".

Pagrindinis klausimas turetu buti "Ar man bus saugu vazinietis?".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Chebra, nesvaikit. Nieks jums oficialiai neleis keisti tiltų, stabdžių, rėmų ir pan. Norint viską daryt oficialiai, reikia PADARYTI projektą su skaičiavimais, ar tie stabdžiai/tiltai/rėmai/kėbulas laikys. Tik po to gali pradėt konstruot, o sukonstravus - ekspertizė. Min pusie metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vo cia geras zemes ukiui:) ir savaitgali su tevu is mizko malkas tysem su Niva. Tai net nustebes buvau kaip ji eina per visokius bruzgynus :) Vienu zodziu verdiktas toks:

kadangi kitas dzipas be kokiu 6000lt nesigauna nupirkti belieka darytis nes manau daug pigiau visviena gausis. Tuo labiau kad reikai tik kito variklio ir ratu, o neleisit i rungtunes vaziuoti tai ir nevaziuosiu. Pasiimsiu pora draugu ar draugiu ir pasiskandinsiu kokioje pelkeje:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daryciau taip -ant vienu numeriu dvi masinos. viena tvarkinga, su visais numeriais ir t.t. o kita perdaryta. su kuria vaziuoji ant tos numerius uzsisuki. taip dareiau kelis kartus su motociklu (padarytas xoperis is rusisko k750), kai reikedavo praeidineti tex.(nes nieks nepraleistu tokio, kad ir tvarkingai perdarytas ir dauguma mazgu fukcionuoja patikimiau nei orginalus) uzdedavau nr ant stock motociklo, pravarydavau tex ir numerius uzsukdavau atgal, ant abieju buvo tas pats kebulo nr iskaltas. aisku su masina biski sunkiau ir rizikos daugiau, bet nemanau kad policininkas labai gilinsis sustabdes, jeigu aisku dokumentuose nurodyta marke bent jau bus vizualiai panasi i sustabdyta masina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del perideklų siūlau daryti taip: tas bičas sedi regitroj antrame aukšte (jau kada reiks pasakysiu tiksliai) eini, paskambini ir klausi noriu daryt ta ir sita ir jis tau viska pasakys, senokai buvo, bet jei mazgas yra neperdarytas ir stovi savo vietoj gamykliškai tai viskas turi but OK.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vo cia tai mintis! bet kaip sakai truputi apasna ziauriai. Jauciu jei koks mentas uzuostu tai ir bula kvepeti pradetu:) Bet visviena juk policija ne asilai ir pamatys kad cia netikra niva..

 

 

nemanau kad gilinsis ar ten tikra ar netikra, svarbu jei ant popieriu niva, tai ir naturoj kazkas panasaus i niva turetu but. nu mano atveju tai nieks nesigilino bent jau kolkas, bet gi matosi kur 60metu k750, o kur jau biski patuninguotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.