Pereiti prie turinio

jeep cherokee 95m 2,5 td beda


okagersma

Rekomenduojami pranešimai

EGR reikalingas tam, kad greiciau susiltu variklis.

Esant saltam varikliui jis dali ismetamu duju nukreipia atgal i isiurbima.

 

beda tame, kad to pasekoje isiurbimo kolektorius pradeda palipsniui uzaugineti suodziais.

 

Jis dazniausiai valdomas vakumu.

 

sitam varikliui nezinau kur jis gyvena.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ka jeepistai tai nieks ir nepasakys kur yra tas egr,kurioj vietoj jis stovi?

ieskok prie ismetimo kolektoriaus prijungto nestoro gelezinio vamzdzio kitam gale to pacio vamzdzio bet prie isiurbimo kolektoriaus rasi ERG voztuva

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui ,bet dar klausimelis ka jam daryt ar nauja det jei ju yra pirkt. ar isvis ismest lauk? ir dar vyruciai kodel atsisukineja laikikliu varztai po variklio dangciu kur laiko voztuvus ir stangikes(per menesi po viena kart turiu pradaryt variklio dangteli ir priverst)? :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aciu bahuriukai.o ka glusint ar ta metalini vamzdi ar vakuma atjunkt ir priglusint? :)

daug kartu teko matyt padaryta toks variantass atsuki ERG voztuva nuo isiurbimo kolektoriaus po juo dedi aliumine tarpine ir prisuki voztuva tarpine dedi be skyles vakumui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o ne paprasciau, "glusinti" vakumo zarnele pvz varzteliu, o voztuva taip ir palikt?

man teko matyt toki variata koki aprasiau kiti gal daro kitaip gal pasidalins patirtim bet as manau kad jeigu glusint vamzdeli varstu tai tada reikia glusint ir nuo vostuvo ir nuo vamzdzio puses o jeigu nepasiteisins glusinimas ir beda bus kitur kaip tada reiks atstatyt viska kaip buvo originaliai o cia tarpine ismetei ir viskas ok

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui ,bet dar klausimelis ka jam daryt ar nauja det jei ju yra pirkt. ar isvis ismest lauk? ir dar vyruciai kodel atsisukineja laikikliu varztai po variklio dangciu kur laiko voztuvus ir stangikes(per menesi po viena kart turiu pradaryt variklio dangteli ir priverst)? :(

Tos stangikes mane irgi uzkniso... kas ryta uzvedant zegnojuos ar bus vietoj, ar issokus.

tai as is skardos padariau tokias ale spirales, kad nusileidus stangikei neleistu nukrypt i sona.

Dejau tik ten kur issokdavo. jau virs metu jokiu problemu. B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar issprendei beda? Siaip buvau uzsukes i turbo servisa jie kaip tik tokiais simptomais apibudino turbinos problema. As linkes manyti, kad gal pas tave su turba kas yra, bet siaip jeigu trauka atsigauna kartais?..... :huh:

 

EGR voztuvas 2,5 TD variklyje gerai matomas, kai atsidarai kapota, jis ten kur turbina toj pusej ir i ji ateina plonyte vakuumo slangele, man jis is isores panasus i termostata :D Gal tai pades tau ji identifikuoti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

pasirinkimas toks,noreciau vel cherokio,bet tie 2.5matorai tai huinia kazkokia,o 2.1 slabakas . man reikia ir asvaltu palekt ir ziema i medziokle nuplaukt.tai ieskau tokio universalaus.tai iki 7000 nieko rimtesnio nerandu kaip galoper ,bent jau siuo momentu.na dar turiu 2 men.laiko tai kazka tikiuos rasiu .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.