Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 17, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2010 Čia vėl toks klausomas iškylą kaip tos sanaudos buvo skaičiuotos- ar buvo pravažiuota ilgas atstumas ir tada išvedinėtas vidurkis, ar trumpas ttik kelio gabalas ir pagal jį bandytą skaičiuot sąnaudas. 17ltr/100km čia kaip nežiūrėk yra daugoka. Vėlei gi neaišku kaip variklis kuriasi , dūmina ar ne , kokiais dūmais dūmija, ką jis anksčiau valgė ir kokioj mašinoj, siurbliui ir purkštukams buvo kas daryta ar ne.Kas liečia transmisinius tepalus tai nebūtinai kad tai būtų nigrolas - pilnai užtenka tokių tepalų kaip Tep-15, Tad-17 ar į juos panašius kad pajust kas darosi kai šaltukas spusteli. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zero Atrašyta Gruodžio 17, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2010 Čia vėl toks klausomas iškylą kaip tos sanaudos buvo skaičiuotos- ar buvo pravažiuota ilgas atstumas ir tada išvedinėtas vidurkis, ar trumpas ttik kelio gabalas ir pagal jį bandytą skaičiuot sąnaudas. 17ltr/100km čia kaip nežiūrėk yra daugoka. Vėlei gi neaišku kaip variklis kuriasi , dūmina ar ne , kokiais dūmais dūmija, ką jis anksčiau valgė ir kokioj mašinoj, siurbliui ir purkštukams buvo kas daryta ar ne.Kas liečia transmisinius tepalus tai nebūtinai kad tai būtų nigrolas - pilnai užtenka tokių tepalų kaip Tep-15, Tad-17 ar į juos panašius kad pajust kas darosi kai šaltukas spusteli.Vedasi tai gerai.Tik užvedus meta juoda dūma ir prie duslintuvo galo būna suodžių kol šaltas,vėliau, kai sušyla dūmo nebemeta.Kiek žinau tai nei siurbliui nei purkštukams nieko nedaryta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 17, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2010 Gali būt kad buvęs šeimininkas truputį atsukęs siurblį kad geriau trauktų. Tokiu atveju turėtų ir važiuojant, staigiai užmynus gazą, juodą dūmą parodyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zero Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Neatkreipiau dėmesio į dūmus, reiks pabandyti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Pasiziurek ar jau buvo lysta prie kuro kiekio reguliavimo sraigto,jis stovi siurblio virsui ir reguliuojasi atsuktuvu.Pasizymek kaip jis stovi,ir sukiok ji tik po ciuciut kol pasieksi,kad nedumins ir trauks normaliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zero Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Pasiziurek ar jau buvo lysta prie kuro kiekio reguliavimo sraigto,jis stovi siurblio virsui ir reguliuojasi atsuktuvu.Pasizymek kaip jis stovi,ir sukiok ji tik po ciuciut kol pasieksi,kad nedumins ir trauks normaliai.O kaip jį sukti pagal laikrodžio rodykle ar prieš,ta prasme jį reiktu veržti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2010 O kaip jį sukti pagal laikrodžio rodykle ar prieš,ta prasme jį reiktu veržti?Isukant ta sraigta kuro padavimas padideja,o issukant mazeja lyg tai taip,nes senai jau sukiojau.Tik sakau pasizymek kaip dabar stovi ir suk tik po ciuciut.Reguliuok isvaziaves ant kelio pagal dumijima ir trauka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 18, 2010 Ir neįsisiautėk su to varžto sukiojimu - užtenka pusę apsisukimo kad variklis pakeistų darbą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zero Atrašyta Gruodžio 19, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 19, 2010 Aiškutis, dėkui už pagalbą, bandysiu pasukioti tą varžtelį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar