Pereiti prie turinio

PAIESKOMAS SKUBIAI!!!! 4JX1


kamazistaz

Rekomenduojami pranešimai

dar klausimelis: vienas meistrelis pasiule apskritai, uzvirint itrukima :blink:

gal kas yra tvere tokia chemija, kokie kazin butu rezultatai?

JėzusMarija - ir iš kur tokių genijų atsiranda :lol: Blemba - net į turgų tokių nesamonių nedarom - nagus ties alkūnėm tokiems meistrams kurie gilzes virina nukapot būtų per maža :angry: Paskambėk - paaiškinsiu kas ir kaip yra daroma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Sveiki, gal kas galit pametet koordinaciu jei kas zino ant sriubu skleidziama 4JX1 Varikli.

Reikalingas pats variklio cilindru blokas, nes maniskis pasirodo trukes. gali buti pabraizytas, vistiek bus greziamas i remontini dydi...

kai surinksi ir uzvesi, ir prades dumit ir netraukt, gausi vien avakuma atsijungt, variklis yra vienas paskerstas silutes rajone

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, gal kas galit pametet koordinaciu jei kas zino ant sriubu skleidziama 4JX1 Varikli.

Reikalingas pats variklio cilindru blokas, nes maniskis pasirodo trukes. gali buti pabraizytas, vistiek bus greziamas i remontini dydi...

 

 

Idomu kas ir kur tokius variklius perrenka ,remontuoja .būtu reikalinga tokia paslauga

taip pat ,turiu galvoje trooperiaus 3.0 TDI???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na varžtai visų variklių į tą pačią pusę sukasi B) , būtent kas blogo nutikę tam varikliui kad reikalingas perrinkimas :?:

 

 

važiuojant staiga nebepriėmė gazo ir užgeso.trūko aušinimo skysčio šlangutė einanti į turbiną.Pakeitėm.Servise ant troso užvedė.Tuoj trūko šlanga iš radijatoriaus į variklį apačioj.Užsidegė tepalo lemputė ir tuoj užgesinom.Gal tarpinę pramušo.gal kas daugiau.Šiauliuose dyzelistai neapsima žiūrėti.Teko keisti variklį.Išimtas variklis laukia remonto.Gal kas perrenka???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau kad saulės mieste nėra rimtų motoristų , gal parasčiausiai tu jų nežinai. Greičiausiai būsi tą variklį rimtai perkaitinęs ir jo atstatymas kainuos gan nemažus pinigus. Sprendžiant iš to ką parašei tai tos šlangutės trūkimą pastebėjai kai variklis jau užsilenkė, o kad tą variklį užkurėt tik ant šniuro galiu daryt prielaidą kad su stūmokliais, žiedais ir gilzėm dideli negerumai ir iš jų nebaisiai kas bus belikę. Po tokio perkaitinimo savaime aišku kad mažiausiai bus sumėtyta galva . Pabandyk rimčiau paieškot pas save rimto motoristo , nu negi dabar veši tą metalo gabalą už porą šimtų kilometrų gydymui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyčiau nieko nuostabaus tame nėra kad neužsiima - na kam sukt galvą kai ir taip yra iš ko duoną valgyt. Primetus visą matematiką tai gaunas kad keist kaladėles labiau apsimoka nei lįst į variklį, ypač kai tas variklis truputį sudėtingesnis nei įprastą. Iš čia ir pasipila kad tas variklis niekam tikęs, anas vienkartinis , o nuo to tai jau bėk neatsigręždamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsiklausinėjus paaiškėjo kad nenori ar bijo užsimti.Išardžius ką idėti-parduotuvėse ne ką paimsi,o laužyne ir mažai ką rasi o išsiardes kiek gali laukti.Tiesa, kad galima užsidirbti lengviau.Blogai kai pats negali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezin maniskis aisku org. isibega iki 150 km/h nu bet juk visureigis gi ne formule ar ziedinis aparatas uztenka. Matomai naujesnio tiltai letesni kadangi Kw daugiau uztat ir vaz tik 120

turiu ir tiltus, bet kardana reik vel perdirbinet, dabar galvoju ar imt 3.0 tilta ar bandyt perdet abu senuko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.