Pereiti prie turinio

Subaru Visureigiai


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 217
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Taigi SUBARU LT pas mus konstrukorius iš didžiosios raidės "K" - va vien tik kokia kupetą utopinių idėjų pasiūlęs, o jau klausimų kaip ką daryt tai iš vis be skaičiaus ir kažkodėl nei vieno išbaigto projekto

Seip viskas remias i finansavima, jei as del kokio 1 varstelio pradesiu vazinet po lietuva, kad kuo greiciau ka pabaigt, tai man savikaina atsistos kosmine. Seip as darau del malonumo, o ne del to kad kisenes prisikist, tai jei nuotaikos nera as nagu nedauzau ;) . O del nevieno nebaigto nusisnekejai :D

Senai parduota jau.

Atvaizd006.jpg

Dabar vazineju.

201105074117.jpg

Apie melina leone net nekalbu kuri jau n kartu baigta ir vel tobutinta. Gaz 69 irgi nebera. Raudona leone tuoj varysiu i garaza dabaigimuj nes katik baigesi draudinas. Taip kad darai ilgai. Bet savikaina gaunas minimali.

Pritariu :liux:

Dekuj uz palaikima :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nereikia kazko noret,zmogui dar tik 20,gal po kokiu 10 metu,jei nepraeis entuziazmas,jis sukurs unikaliu konstrukciju,siaip ar

taip saunuolis Subaru.

Ar aš sakau kad anas blogietis- šaunuolis kad daro o ne alų maukia , bet paskutiniu metu truputį perdaug pradėjo riest nosį. Gal po kokių 10 metų ir sukurs ką nors unikalaus - duok Dieve kad taip būtų.

Nemanau kad didelis kūrybinės minties poliekis yra difų užvirinimas, rastafkių po amortikais pakišimas ir halogenų ant stogo pakabinimas ir kad tam reikėjo itin didelių sugebėjimų - tai eilinis darbelis ir tiek.

 

To Subaru :

atsiprašau jaunuoli jei įžeidžiau bet šiai dienai tavyje matau tik didelį norą pasirodyt ir labai mizerną kiekį tikrų techninių žinių - asmeniškai ne vieną pažįstu tavo metų jaunuolį kurie tuo klausimu (technikos žinojimo) yra pažengę žymiai toliau, beje kaip ir tech. kūryboj.

Dar kartą atsiprašau jei įžeidžiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Seip ir kelti subarikai cia pravaziavo nejausdami, o ir ant kelio jiem visiskai standartiniai dzipai neprilyksta neistolo :D Ps, ar nebus kaip tevuj, sako nieko cia nera, vaziuoja su pajero ir 33At ratais, varo galu per nekalta menka proveze ir uzsikase galas, jungia 4, buksuoja 4 :D tada po biski buksuodamas isvaziavo, tuo tarpu subarikas is galo pervaziavo net nepajutes kad ten kaskas buvo :D

 

standartinis dzipas pravaziuotu ta bala ramiai ,o jus ten skraidot per ta bala.gazas dugnas :D taip sutinku standartiniai dzipai neprilygsta an kelio,bet kazkodel nieks ir nesilygina niekada,bet kazkodel parketnikai pastoviai bando lygiuotis su dzipais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau kad didelis kūrybinės minties poliekis yra difų užvirinimas, rastafkių po amortikais pakišimas ir halogenų ant stogo pakabinimas ir kad tam reikėjo itin didelių sugebėjimų - tai eilinis darbelis ir tiek.

Pritariu, padet rastafkes ir uzvirint difa nera kas veikt, bet to uzteks jei keli masina kelis cm. kelent daugiau, to neuztenka. Norint kad masina gerai vaziuotu ir bekele ir keliu, reik nepamirs kad po sukelimu reik atstatyt ratu geometrija(ir daugiau sukelus nepakanka pasukinet kelis varstelius), idet letesnes dezes prie ju pritaikius riaduktoriu perdavimus( kartais dezes tenka net paciam susirinkt is keliu viena). O ir tas rastafkes reik moket taisiklingai pasidaryt, ipac kai jas dedi po visais balkiais, nors ir tai nera kas veikt, tereik noret ir pasidarysi. Tap kad pries spresdamas pasidomek placiau, ir bagiam tuos gincus ir grystam prie diskusiju apie parketnikus, o ne apie mane :lol: .

standartinis dzipas pravaziuotu ta bala ramiai ,o jus ten skraidot per ta bala.gazas dugnas :D taip sutinku standartiniai dzipai neprilygsta an kelio,bet kazkodel nieks ir nesilygina niekada,bet kazkodel parketnikai pastoviai bando lygiuotis su dzipais

Bet kodel tie patobulinti parketnikai turi vaziuot blogiau, jei jie lengvesni, varikliai galingesni, prosvaisa didesne????? Ale niekaip to nesuvokiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kodel tie patobulinti parketnikai turi vaziuot blogiau, jei jie lengvesni, varikliai galingesni, prosvaisa didesne????? Ale niekaip to nesuvokiu :D

Nugi dėl vienos parasto priežasties : niekada ristūnas nebus darbiniu arkliu nors tu jį į vežimą įkinkysi. Sutinku - trauks dantis sukandęs ale neilgai. Nu negi tai sunku suvokt :D

 

P.s. Universalių dalykų nebūna - kas tinka viskam tas dažniausiai netinka niekam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu, padet rastafkes ir uzvirint difa nera kas veikt, bet to uzteks jei keli masina kelis cm. kelent daugiau, to neuztenka. Norint kad masina gerai vaziuotu ir bekele ir keliu, reik nepamirs kad po sukelimu reik atstatyt ratu geometrija(ir daugiau sukelus nepakanka pasukinet kelis varstelius), idet letesnes dezes prie ju pritaikius riaduktoriu perdavimus( kartais dezes tenka net paciam susirinkt is keliu viena). O ir tas rastafkes reik moket taisiklingai pasidaryt, ipac kai jas dedi po visais balkiais, nors ir tai nera kas veikt, tereik noret ir pasidarysi. Tap kad pries spresdamas pasidomek placiau, ir bagiam tuos gincus ir grystam prie diskusiju apie parketnikus, o ne apie mane :lol: .

 

Bet kodel tie patobulinti parketnikai turi vaziuot blogiau, jei jie lengvesni, varikliai galingesni, prosvaisa didesne????? Ale niekaip to nesuvokiu :D

 

tai jeigu tu lygini patobulintus parketnikus,tai dzipus irgi lyginam patobulintus ir tada gal suvoksi :D nes as manau tu lygini patobulinta parketnika su standartiniu dzipu ir beto is dzipo daugiau galima isspaust patobulinimu.vien tik paziurek kokia tarkim foresterio pakaba svirteles kaip degtukait tai tu manai ji ilgai atlaikitu?kazkodel dauguma suvokia,o mazuma nesuvokia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nugi dėl vienos parasto priežasties : niekada ristūnas nebus darbiniu arkliu nors tu jį į vežimą įkinkysi. Sutinku - trauks dantis sukandęs ale neilgai. Nu negi tai sunku suvokt :D

 

P.s. Universalių dalykų nebūna - kas tinka viskam tas dažniausiai netinka niekam.

 

 

labai teisingas atsakymas :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jeigu tu lygini patobulintus parketnikus,tai dzipus irgi lyginam patobulintus ir tada gal suvoksi:D nes as manau tu lygini patobulinta parketnika su standartiniu dzipu ir beto is dzipo daugiau galima isspaust patobulinimu.vien tik paziurek kokia tarkim foresterio pakaba svirteles kaip degtukait tai tu manai ji ilgai atlaikitu?kazkodel dauguma suvokia,o mazuma nesuvokia

Pirmoj eilej, as kalbu apie subaru iki 99m toliau jau ..

poto, subaru daugiau tobulinasi nei visuregis, patikek zinau, tik va lietuvoj daliu biski mazoka, nors isbedos uztenka. Dedant ratus procentaliai, jei nesumaisiau, subarikas butu su 31 o dzipas su 38-40. Tai as nezinau koks dipas suks tokius ratus be gedimu :blink: .

O kodel visi kas pamato kaip normalus subaru vaziuoja bekele, su teisinga tarpine minancia gaza, lieka nustebe, zmogus vairuojantis patruli su 37 ratais pamates kai vazioja mano senasis melinas subarikas sako ,, nu na**j kaip eina" :D . . Kai pirkau toki legacy visiskai standarta tik su biski didesniais ratais. Toki jau vos ne bagi, zmogus turejo pasidares papramogaut, tai sake jog joks standartinis dzipas nepravaziuotu ten kur as su juo . Dar sake kad sakes silpnos, bet ko jos nebus silpnos, kad jos jau keurai prapuvusios buvo :lol:

Taip kad ir as netikejau, nusipirkau gaz 69, galvoju vo galesiu dorai vaziuot, bet po subariko pabandymo tas gazikas liko gulet kaliem metam

Je dar kas nematet. ir dar su kokiu 2-3 mm protektorium padangos tebuvo :D

http://www.youtube.com/watch?v=k34UBlL0xFA

http://www.youtube.com/watch?v=nMyaNZfu1F8

 

Ir dar pilna tu video youtubej.

PS. Is ankstensnio video, yra toks juodas legasis kuris perdatytas daugiau nei sitas .

Dar, daug kartu esu mates, kaip dzipas jau kabina gerve, nors visi ratai liecia zeme. Subarikas dazniausiai vaziuos tol, kol pasides ant pilvo.

As nesakau kad dzipas blogas ir niekam netinka, tikrai kartais dzipas buna daug pranasesnis uz subaru. Bet as asmensikai lieku prie subariku :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

The Big blue brat started out as this and ended up:

12" lift

ea82 suspension from an '88 loyale wagon

d/r 5spd mated to chevy 2.8 v6

nissan t/c w/3.90 lsd in rear open front

31" superswampers tsl on steel 15x7 white spokes

front axle moved forward 4 inches and back axle centered in wheelwell

worked well in mud races and suspension was soft on the jumps.

Trumpiau tarent, V6 variklis, leones tiltai, papildoma razdatke ir prieki papilomas galinis difas

1181981659055263180S500x500Q85.jpg

1181981674055263180S500x500Q85.jpg

 

Ir dar.

JackL_Forester_23.JPG

post-813-13162017997716_thumb.jpg

post-813-13162018051916_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.