ramuncikas Sukurta Liepos 23, 2010 Dalintis Sukurta Liepos 23, 2010 sveiki,patempus dirza dingo trauka irpradejo duminti... gal kas turi koki paveiksliuka ar papasakos kur stovi siurblio bar voztuvu skyvu mierkos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomas.rancas Atrašyta Liepos 23, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2010 sveiki,patempus dirza dingo trauka irpradejo duminti... gal kas turi koki paveiksliuka ar papasakos kur stovi siurblio bar voztuvu skyvu mierkos? Oho, diržo tempti nerekomenduojama dėl dviejų priežasčių: Jei diržą reikia temti tai jisai jau "išpleres" ir jį reikia keisti. Ir patempus diržą pabėga degimas(todėl ir dingo trauką). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomas.rancas Atrašyta Liepos 23, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2010 Oho, diržo tempti nerekomenduojama dėl dviejų priežasčių: Jei diržą reikia temti tai jisai jau "išpleres" ir jį reikia keisti. Ir patempus diržą pabėga degimas(todėl ir dingo trauką).bandau prisegti metkesmp.doc Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Liepos 23, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2010 viska atstygavau jau,buvo siurblys ir vostuvu pabege per danti. ten stovi automatinis itempejas,tai tik atleidi ir pasitempe pats kiek jam reikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 1, 2010 Geriau pasikeisk diržus netaupęs , o tai kelsi galvą ir keisi vožtuvus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Idaho Atrašyta Rugpjūčio 2, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 2, 2010 Geriau pasikeisk diržus netaupęs , o tai kelsi galvą ir keisi vožtuvus MP nelanksto, jau buvau pasitikrinęs praktiškai savo meistrelio teoriją Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 2, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 2, 2010 MP nelanksto, jau buvau pasitikrinęs praktiškai savo meistrelio teoriją NU ko tik nebūna , nu ko tik neprisiklausai - smūgis laužiantis svirtis ir jų tvirtinimus nieko nepadaro vožtuvams Nu baikit sekt pasakas o po diržo trūkimo pasitikrinkit vožtuvų sandarumą ir atstumus tarp vožtuvų kotų viršaus ir tos vietos kur spyruoklė remiasi į galvą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 MP nelanksto, jau buvau pasitikrinęs praktiškai savo meistrelio teoriją Sitam varikli buna lanksto,buna nelanksto,cia kaip pasiseks,Tatakevas teisus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Iš savos patirties galiu pasakyt tik tiek kad tie visi varikliai, kuriems trūkus diržui atseit nelanksto vožtuvų, dažniausiai iki sekančio diržo keitimo nedagyvena - nulaksto vožtuvų kepurės, ir kaip taisyklė - išmetimo . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Idaho Atrašyta Rugpjūčio 5, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 5, 2010 šnekat abstrakčiai, nebūtinai tos bendros teorijos turėtų tikti visiems be išimties varikliams, nes va pvz kai kurios hondos turi išpjovas stumokliuose ir t.t. yra įvairių variantų..Tata pravažiavau 20kkm, jau laikas mest? remiuosi grynai tik savo meistro [argumentais] kuris davė BB nukirst, kad blogiausiu atveju gali sulūžti tik "karomislai", betkokiu atveju sveikiau laiku pasikeist diržą, nes jokios guodžiančios teorijos nepadėtų giliame miške belaukiant tralo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 5, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 5, 2010 Na čia kam kuom patogiau remtis - svetima ar sava patirtim, deja tai ne bendros teorijos o praktika, ir ne vienų metų . Nelanksto vožtuvų tiems varikliams kurių alkūninis gali apsisukt pilną apsisukimą su nuimtu diržu , grandine ar išimtu dantračiu Aš tai tikrai negarantuočiau savo galu tuo klausimu - nu tikrai tas žmogus arba optimistas , arba galvoja kad aplink vieni sklerotikai ir pamirš jo pažadus Žmogau , pats pagalvok , jeigu diržas per 20kkm ištyso taip kad pabėgo degimas per visą dantį tai kas su juo bus dar po kokių 30kkm Šiaip tai diržai prasisukę po 50kkm ir daugiau iki tiek neištysta , manau kad apie tai turėjo patį apšviest tas kuris kuris taip drąsiai deda savo pasididžiavimą ant kaladės Šiaip tai galėtum dėl bendro išsilavinimo pas savą motoristą paklaust kuom skiriasi išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai ir tuom žiniom pasidalint su visais kitais - butų įdomu išgirst Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Rugsėjo 2, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 2, 2010 dar vienas klausimas del mierku ant veleno... reikia ziureti,kad mierkos sutiktu butent ant pagrindinio dirzo dantracio ar ant to kur uzsideda skyvas ir mierka viena buna ant apsaugos? tikiuosi supratot ko klausiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 2, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 2, 2010 Šiaip tai tos mietkos tiek ant škyvo tiek ant dantračio sutampa - t.y. jei pastatai škyvo mietką ant žymos tai ir veleno mietka būna ten kur ir priklauso , na nebent su škyvu negerumai kokie nors. Jeigu jau taip tai už pagrindą imk tą kur ant veleno dantračio, nors ten irgi gali būt prasisukus ta šaiba su mietka . Tokius fintus anie krečia kai veleno varžtas normaliai nebūna priveržtas ir škyvas išbaladuoja šponkės lizdą - tada ir mietkos pabėga , ir tepalus pro priekinį salniką leist pradeda. Tai kad tikrinkis viską. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar