Pereiti prie turinio

Isuzu Trooper 3.0TDI 4XJ1 forsunkes


Rekomenduojami pranešimai

Dėkui už patarimą.Išbandimui nuvažiavau apie 200km.per tuos karščius.Kol šaltas variklis spaudimas 6atm.ir daugiau ilgiau pavažiavus ir išjungus pavarą nukrenta ant pusės.važiuojant vėl su pavara padidėja vėl iki 6atm.Kažkaip anksčiau į tai neatkreipdavau dėmeaio.servise matavo cilindruose spaudima sakė geras.Ar tai normalu?

Džiaukis žmogau - turi normalų variklį B) . Va tik nesupratau koks ryšys tarp kompresijos ir tepalo spaudimo :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Gavau visas 4 devetas forsunkes [su tais dviem gum. žiedeliais ir ivoremis]nuėmus juos' forsunke lieka kaip manoji. Forsunkes 2001m numeriai atitiko tik pirmi trys skaiciai.Idejome su tais papild.gum.ir metal. įvorikėm.Isidėjo-užsivedė.Forsukės dirba visos.Idomu kokį geriau pilti tepalą.Kad geresnis būtu spaudimas pataria pilti gera mineralini MOBIL 10w30 arba 15w40.kokia būtu nuomonė.

 

pagal manuala, jam priklauso 5w30 arba 0w30. kitaip sakant kuo mazesnio klampumo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepyk kad angliskai bet neturiu sveikatos verst siandie... :girtas:

bet kuriuo atveju be tepalo slegio tas motoras nei kuriasi, nei veikia...

 

2. Working of Fuel Injector

1) The ECM detects the working of the engine from

its input signals, such as engine speed

accelerator throttle opening, and engine coolant

temperature, sending the optimal signals to the

solenoid.

2) With the current carried to the solenoid, a

poppet valve is opened by means of an

armature to let high-pressure engine oil into the

injector.

3) Under the oil pressure, the piston and plunger

are depressed to compress the fuel. The

pressure of the compressed fuel is increased

over the pressure of high-pressure engine oil by

the ratio (about 7 : 1) of piston top to plunger

bottom.

4) The injection nozzle end needle is lifted under

the increased pressure of the fuel for fuel

injection.

5) With current stopped from the ECM, the poppet

valve is closed which holds up the high-pressure

engine oil and lets the oil used to compress fuel

out of the injector through its drain hole.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi verciam... galimi stilistiniai ir terminu netikslumai:))

2. Degalu purkstuko darbas.

1)ECM (elektroninis kontroles modulis) gauna signalus apie variklio darba (tipo variklio greitis, droselines sklendes atidarymo kampas, variklio ausinimo skyscio temp...) ir siuncia optimalu signala i solenoida.

2)solenoidas, gaves pastovia srove, atidaro voztuva ileidzianti suspausta tepala i purkstuka.

3)tepalo spaudimo veikiami, stumoklis ir plundzeris, spaudzia degalus apie 7:1 nuo stumoklio virsaus iki plundzerio apacios

4)Ipurskimo antgalis ir adata pakyla aukstyn veikiami degalu spaudimo.

5)srovei is ECM nutrukus solenoidas uzdaro voztuva isleisdamas suspausta tepala pro tam pritaikyta skyle...

 

speju kad toliau viskas vyksta biski atvirkstine tvarka... ipurskimo antgalis varo zemyn isleisdamas suspausta kura i cilindra ir t.t

 

gaila nezinau kaip is PDF istraukt paveiksliuka, ten ir brezinukas sioks toks yra...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.