Pereiti prie turinio

padangos nissan x-trail


Rekomenduojami pranešimai

turiu nissan x-trail 2004 2.2 diz 100kw,visai gerai vaziuoja safaltu,taciau pravazumas sniegu (pereita ziema)kiek nuvyle.padangos vedrestein ziemines nedygliuotos susidevejomas 50 proc.galvoju kitai ziemai pakeisti padangas.jusu forumuose ,kazkur radau kalbant apie bgf A/T.Kaip manote,ar kazka islosciau su tokoimis padangomis ant sniego,o kaip jos elgiasi ant ledo,slapio ir sauso asfalto,kaip stabdymo kelias.Gal galite parekomenduoti,kazka geriau,ar nuorodas i tokiu padangu testus,ar deti paprastas naujas ziemines.Daugiausia vazineju asfaltu,taip pat medzioju aktyviai,daznai gyvenu uzmietyje 2-3km lauko keliuku,ziema nevalomas.Aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip suprantu,reikia galvoti apie geras ziemines,o A/T palikti ramybeje.Taciau dar vienas klausimelis,internete teko matyti,kad yra ziemines lengviems ir ziemines SUV-ams.Pavadinimai tie patys tik ant tu kur SUV-ams dar parasyta 4x4 ar pan.Idomu ar cia realiai ka nors reiskia ,ar tik tai komercinis triukas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

niekad nevazinejau su dygliuotom padangom,kiek sezonu laiko nauju padoriu firmu padangu dygliai.

Labai priklauso nuo važiavimo stiliaus, ypač nuo pirmųjų 200-300 km su naujom dygliuotom padangom važiavimo stiliaus, kol dygliai į savo "lizdus įsėda". Jei tuos pirmuosius kelis šimtus km važinėsi greičiau nei 90 km/h, nuolat staigiai pagreitėsi ar stabdysi, jokie dygliai ilgai nelaikys - jie barstysis netgi tuomet, jei po to tvarkingai važinėt pradėsi. Tuo tarpu tuos pirmuosius kelis šimtus km pasisaugojus, o po to normaliai važinėjant rimtesnių firmų padangos ir jų dygliai tikrai tarnauja padoriai.

Pvz., 1998 metų rudenį pirkau naujas dygliuotas GoodYear Ultragrip-4 modelio padangas. Naudojau ant Volvo 760, vėliau tas pačias - ant Volvo 960, kol su pastaruoju pardaviau 2007 metų gruodį. Taigi, jos man atitarnavo apie 9,5 sezono. Ir nors GoodYear'o padangos ypatingai gerom "žieminėm" savybėm lyg ir negarsėja, bet aš jom likau patenkintas - "dirbo" tikrai gerai, ypač ant ledo, o per pirmus 6 sezonus pamečiau vos keletą dyglių. Vėliau guma pradėjo po truputį kietėti, o dygliai - byrėti (ypač po 8 sezono). Tačiau pardavimo momentu jų vis dar buvo likę apie 60-65 proc. nuo pradinio skaičiaus. Iš viso su tom padangom per visus žiemos sezonus kartu paėmus pravažiavau apie 110-120 tūkst. km.

Kiek žinau, kitų rimtesnių firmų padangos, pvz., žieminiai dygliuoti Nokian'ai ar Gislaved'ai savo kokybe GoodYear'ams taipgi nenusileidžia. Taip kad perkant naujas dygliuotas padorios firmos padangas ypatingų bėdų kilt neturėtų, tik - dar kartą pasikartosiu - svarbu jas pradžioj "teisingai privažinėt".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va kaip tik ir nepainioju. Per tą patį laiką (t.y. apie 10 metų laikotarpį) per vasaros sezonus sudrožiau 3 (tris) komplektus vasarinių padangų, iš kurių du buvo apynaujai, o vienas komplektas - visiškai naujų padangų (vasariniai Nokian'ai, beje, gan prastoki). Tiesa, per vasaros sezonus kiek daugiau pravažiuota - per tą laiką apie 150-160 tūkst. km, mat per metus "nuriedu" apie 25-30 tūkst. km, o vasaros sezonas kiek ilgesnis (7 mėn. prieš 5 žieminio), be to, ir šiaip šiltuoju metų laiku kiek daugiau nuvažiuoju.

 

Taigi, pats stebėjaus, kodėl tos žieminės palyginus neblogai (o su vasarinėm lyginant - net labai gerai) laikė. Pagrindinės priežastys galėjo būt šios:

 

1) iš tiesų žiemą važiavimo stilius ramesnis ir greičiai mažesni (bent jau mano atveju);

 

2) žieminių naujų padangų protektorius bene trigubai gilesnis (nematavau, bet taip bent jau vizualiai atrodo) negu naujų vasarinių, tad ilgiau yra ką "drožti";

 

3) nepalaikau mados su žieminėm padangom važinėt šiltuoju metų laiku, kuomet jos dyla nepalyginamai sparčiau nei šaltuoju.

 

Na ir pabaigai - praėjusių metų lapkritį pirkau žiemines padangas (dygliuoti Nokian'ai) naudot ant savo MB G. Dėvėtos, bet geros būklės ir labai humaniška kaina. Pažiūrėjau gamybos datą - ogi dutūkstantųjų pirmoj pusėj jos "iškeptos", t.y. pirkimo momentu ėjo dešimti jų amžiaus metai. Akivaizdu, kad naudotos ne visą tą laiką, bet visgi naudotos. Surizikavau ir ką gi - sėkmingai šią žiemą jom atvažinėjau, ir kitą žiemą tas pačias žadu naudot. Išvada, kurią sau pasidariau - tvarkingai naudojant rimtesnių firmų žiemines padangas gali "drožt" gerokai ilgiau, nei tų pačių firmų vasarines.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baltas tiesa rašo, pats vairuoju subarika, anksčiau jis buvo apautas Gislaved Nord Frost 2 dygliuotom. Labai ramiu važiavimo stilium nepasižymiu, bet per 3.5 žiemos, per kurias nuvažiuota apie 40000 protektoriaus gylis sumažejo gal milimetru, dygliu irgi gal tik vienas kitas iškrito.Labai nežiūrėjau, bet tuščių skylių nemačiau. Per tą laiką tik pasijautė, kad pasidarė kietesnės, pradėjo slidinėt uodega posūkiuose. Dar ir dabar tebesivolioja garaže, nes teko keist, kai vienos padangos šoną važiuodamas per kelių remonto zoną perplėšiau. Jas keičiau į nokian hq rsi nedygliuojamas, tai ant ledo ryškiai laimi dygliuotos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

girdejau,kad dygliuotos pasiteisina ant ledo,privazineto sniego,ar siaip sniego,o ant asfalto su jomis kaip su nedygliuotomis ant ledo.Ka jus i tai?

 

Nevisai teisingai girdėjai. Taip, dygliai reikalingi tik ant ledo, ar užbuksavus suminto sniego, kuris irgi greit ledu virsta. Tačiau ant afalto diglių neigiamo poveikio tikrai nepajusi, nebent triukšmą B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...
  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.